මාව බෑන් කරලා ,,,, රත්තරන්ට පින්සිද්ද වෙන්න

සොහොන

Well-known member
  • Dec 27, 2012
    13,888
    1,332
    113
    revolυтιoɴαry
    තෝ මොන අවජාතක බල්ලෙක්ද යකෝ ..!! :angry::angry:
    GT ම නිර්මාණය කරපු මේකට ඇවිල්ල GT ම ගරහනවා ..!! මේකේ එකවුන්ට් එකක් නොමිලේ හදන්න දුන්න නිසාද උබට ගරු කරන්න බැරි


    jackie-chan-300x200.png
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ

    මේ මචන් මගේ ෆේක් එක​,,:P:P:P

    අවුරුදු පහ හයක ඉඳන් මේකෙ උන දේවල් මම දන්නව බන්,

    ආපු එව්න්,ඇන ගත්ත එව්න්, නාගත්ත එව්න්, තාම ඉන්න එව්න්, එකී නොකී ගොඩක් අයගෙ නොම් බරේ මම දන්නව​. උඹල නිකන් නයට කහින්නෙ නැතුව ඉඳපල්ල​


    ආගිය ඒවා කියන ඌ මේකෙ ඇඩ්මින් ද​?:P:P:P:P

    මට නම් ඌත් එක්ක කිසි අව්ලක් නෑ,, ඌ දන්න දේවල් ගොඩක් තියෙනවා.
    හැබැයි ඌ සමහර දේවල් ගැන අන්තගාමීව කතා කරන්නෙ. අන්න ඒක තමයි උගේ අව්ල​.



    මචෝ උබව බෑන් කරල තියෙන එකම හේතුව මෙන්න මේක


    "මේ මචන් මගේ ෆේක් එක​,,:P:P:P

    අවුරුදු පහ හයක ඉඳන් මේකෙ උන දේවල් මම දන්නව බන්,"

     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    අහක ඉන්න ඔයාවත් අල්ලලා නේද

    ඇයි දතාව විතරද පේන්නේ. මම මේ ටිකේ වැඩිය කිසිම ත්‍රෙඩ් එකක පෝස්ට් දැම්මේ නෑ අහක ඉන්න මාවත් අල්ලලා කාපුවාගේ වේදනාවට. :angry::angry:
     

    mudrana

    Member
    Jan 29, 2007
    16,995
    1,313
    0
    50හෙ පන්තියේ
    ඇයි දතාව විතරද පේන්නේ. මම මේ ටිකේ වැඩිය කිසිම ත්‍රෙඩ් එකක පෝස්ට් දැම්මේ නෑ අහක ඉන්න මාවත් අල්ලලා කාපුවාගේ වේදනාවට. :angry::angry:

    ඔයාව දැක්කේ දැනුයි
     

    banned-T55

    Member
    Oct 31, 2015
    47
    3
    0
    තෝ මොන අවජාතක බල්ලෙක්ද යකෝ ..!! :angry::angry:
    GT ම නිර්මාණය කරපු මේකට ඇවිල්ල GT ම ගරහනවා ..!! මේකේ එකවුන්ට් එකක් නොමිලේ හදන්න දුන්න නිසාද උබට ගරු කරන්න බැරි

    ඔහේ නිකන් කෑ ගහන්න එපා බන්, හිරිකිතයි.
    ඇයි gtට හැමෝටම එක විදිහට සලකන්න බැරි
     

    1118lakmalkumara

    Well-known member
  • May 21, 2009
    30,489
    3,170
    113
    斯里蘭卡
    ඇයි දතාව විතරද පේන්නේ. මම මේ ටිකේ වැඩිය කිසිම ත්‍රෙඩ් එකක පෝස්ට් දැම්මේ නෑ අහක ඉන්න මාවත් අල්ලලා කාපුවාගේ වේදනාවට. :angry::angry:

    tho genannam ithin ahanna deyakye kolu karayane :rofl: me tho mokada magen video illanna kiyala eka eka then wala dala thiyenne :lol:
     

    sagee123

    Well-known member
  • Feb 11, 2008
    1,415
    400
    83
    සිඞ්හලේ
    ඔහේ නිකන් කෑ ගහන්න එපා බන්, හිරිකිතයි.
    ඇයි gtට හැමෝටම එක විදිහට සලකන්න බැරි

    තෝ වගේ හොරිකඩ බල්ලෙකුට මෙහෙම කතා කරලා මදි
    තෝ ෆේක් එකක් කියල ත්‍රෙඩ් වල පුරාජේරු ගහල බෑන් උනා මදිවට දැන් ආයෙත් එකක් හදන ඇවිත්
    ත්‍රෙඩ් එකකුත් ඇරලා ඒ මනුස්සයට ගරහනවා ..!! මේකේ ඉන්න අයට එකම විදිහට සලකන නිසා තමයි අනෙක් මෙම්බර්ස් ලට ෆේක් වලින් ප්‍රශ්න එන නිසා ෆේක් බෑන් කරන්නේ ..!! මොකක්ද ඒකේ වැරැද්ද ?
    හිරිකිත මම ද තෝද ??
     

    සොහොන

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    13,888
    1,332
    113
    revolυтιoɴαry
    ඔහේ නිකන් කෑ ගහන්න එපා බන්, හිරිකිතයි.
    ඇයි gtට හැමෝටම එක විදිහට සලකන්න බැරි


    Originally Posted by T55 View Post

    මේ මචන් මගේ ෆේක් එක​,,

    අවුරුදු පහ හයක ඉඳන් මේකෙ උන දේවල් මම දන්නව බන්,

    ආපු එව්න්,ඇන ගත්ත එව්න්, නාගත්ත එව්න්, තාම ඉන්න එව්න්, එකී නොකී ගොඩක් අයගෙ නොම් බරේ මම දන්නව​. උඹල නිකන් නයට කහින්නෙ නැතුව ඉඳපල්ල​

    ආගිය ඒවා කියන ඌ මේකෙ ඇඩ්මින් ද​?

    මට නම් ඌත් එක්ක කිසි අව්ලක් නෑ,, ඌ දන්න දේවල් ගොඩක් තියෙනවා.
    හැබැයි ඌ සමහර දේවල් ගැන අන්තගාමීව කතා කරන්නෙ. අන්න ඒක තමයි උගේ අව්ල​.

    මෙහෙම දෙයක් උබ කියුවේ ඇයි මොකක්ද හේතුව :rolleyes:
    උබට කෙලවන්න නෙමේ මේවා අහන්නේ :cool:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    tho genannam ithin ahanna deyakye kolu karayane :rofl: me tho mokada magen video illanna kiyala eka eka then wala dala thiyenne :lol:

    බැල්ලි කාපුවට පස්සෙන් එලෝනවා නේද තවම. අර මම ඊයේ දාපු ත්‍රෙඩ් එක බලපන් කොලු කුමාර. සචියම කිව්වා ඌට පාඩුවේ ස්කයිප් එකේ ඉන්න දෙන්නෙත් නෑ කියලා ලිංගික අතවර කරන්න ට්‍රයි කරනවා කියලා ඌට. :rofl::rofl:
     

    kash123

    Well-known member
  • Nov 16, 2011
    4,732
    571
    113
    Fort - Galle
    ඒ බන් , අපි වැඩ කරනතැන මමයි තව දෙන්නෙකුයි එලකිරි ලොග් වෙන්නෙ එකම ලයින් එකෙන්,උන් නම් හැබැයි වැඩිය ඇක්ටිව් නෑ.එත් ෆෙක් විදිහට ද දන්නෙ නෑ පෙන්නන්නෙ
    :confused::confused::confused:
     

    banned-T55

    Member
    Oct 31, 2015
    47
    3
    0
    රත්තරං;19212718 said:

    මචෝ උබව බෑන් කරල තියෙන එකම හේතුව මෙන්න මේක


    "මේ මචන් මගේ ෆේක් එක​,,:P:P:P

    අවුරුදු පහ හයක ඉඳන් මේකෙ උන දේවල් මම දන්නව බන්,"

    මම ගෙස්ට් කෙනෙක් විදිහට සෑහෙන කාලයක් හිටියා මචන්. දැන් උනත් බලපන් ගෙස්ට්ලා කීයක් ඔන්ලයින් ඉන්නවද කියල​. මම ත්‍රෙඩ් දාන්නමයි reg උනේ.

    "මේ කාගෙ ෆේක් එකද" කියල අහපු එකට තමයි මම​, මේ "මගේ, ෆේක් එක" කියල දැම්මෙ.

    ත්‍රෙඩ් එකේ ටොපික් එක ගනන් ගන්න එපා බන්, උඹ ගැන අබමල් රේනුවකවත් අව්ලක් නෑ
    :yes::yes:
     

    sagee123

    Well-known member
  • Feb 11, 2008
    1,415
    400
    83
    සිඞ්හලේ
    මම ගෙස්ට් කෙනෙක් විදිහට සෑහෙන කාලයක් හිටියා මචන්. දැන් උනත් බලපන් ගෙස්ට්ලා කීයක් ඔන්ලයින් ඉන්නවද කියල​. මම ත්‍රෙඩ් දාන්නමයි reg උනේ.

    "මේ කාගෙ ෆේක් එකද" කියල අහපු එකට තමයි මම​, මේ "මගේ, ෆේක් එක" කියල දැම්මෙ.

    ත්‍රෙඩ් එකේ ටොපික් එක ගනන් ගන්න එපා බන්, උඹ ගැන අබමල් රේනුවකවත් අව්ලක් නෑ
    :yes::yes:

    :lol::lol::lol::lol: