meka dapu eka lankawe nemaida inne yakoo poll eka patan gannema 100,000 lankawe keeyen keedenada yakoo occhara padiganne masekata....![]()

lankawe inne. Software Engineer - php, mysql
197500/= k withara maasekata gannawa.
how many years of experience?
sorryyyyyyyමේ පොල් එක දැන්මේ හැමෝටම නෙමේ බන් , 100,000 වැඩියෙන් පඩි ගන්න උන්ට , ත්රෙඩ් topic එක බලපන්![]()







එතන බර පඩි අතනට වඩා





පඩි නෑ
ගෙදර තමා




අහෝ ඛේදයකි......ගැනිගෙ දැවැද්දට පින් සිද්ද වෙන්න දැන් ටිකක් වියාපාරෙ ඔලුව උස්සලා තියනවා, හැබැයි ගැනි ගන්න කලින් ලක්සෙට වඩා මාසෙට හෙව්වා ඒත් දැන් ඔක්කොම account පර්පාලනය පෙටිකොට් ගවන්මන්ට් එකෙන් නිසා, ඉදලා හිටලා සරමක් කමිසයක් ගන්න සල්ලි ටිකක් හම්බවෙනවා.. කන්නත් දීලා ආයෙ සල්ලි මොකටද කියලා තමා උන්දැ කියන්නෙ..![]()


macho $4000 lebenawanam maath asai athugaanna...ganinkoo ubata $500 dennam..hahahaha
ගැනිගෙ දැවැද්දට පින් සිද්ද වෙන්න දැන් ටිකක් වියාපාරෙ ඔලුව උස්සලා තියනවා, හැබැයි ගැනි ගන්න කලින් ලක්සෙට වඩා මාසෙට හෙව්වා ඒත් දැන් ඔක්කොම account පර්පාලනය පෙටිකොට් ගවන්මන්ට් එකෙන් නිසා, ඉදලා හිටලා සරමක් කමිසයක් ගන්න සල්ලි ටිකක් හම්බවෙනවා.. කන්නත් දීලා ආයෙ සල්ලි මොකටද කියලා තමා උන්දැ කියන්නෙ..![]()


