මේ දවස්වල තියෙන රස්නෙන් ප්‍රයෝජනයක් ගමු (Solar

SPY BOY

Active member
  • Nov 8, 2012
    574
    44
    28
    මේ දවස්වල තියෙන රස්නෙන් ප්‍රයෝජනයක් ගමු (Solar

    මේ දවස්වල තියෙන අවුවෙන් ප්‍රයෝජනයක් ගන්න පුළුවන් ක්‍රමයක් තමා මේ.
    18010960_295818067522754_3127392908383422100_n.jpg


    Web Site : http://www.solarfast.lk/
    Call Chinthaka for More Info : 0775 111115
     
    Last edited:

    Election2015

    Well-known member
  • Nov 21, 2014
    2,859
    1,097
    113
    Awwa Tiyena Dawas wala Hot water Nanna Pissuda? Awwa Tiyena Dawas wala Hoda Sithala Wathuren Nanna one.
     

    signshop

    Well-known member
  • May 30, 2011
    12,276
    9,128
    113
    Dubai
    මචන් උඹ මේ Company එකේද වැඩ කරන්නේ? Kandy Area එකේ උඹලගේ Branch එකක් තියෙනවාද? 150 Liters & 225 Liters වල ගනන් මට පොඩ්ඩක් PM එකක් දාපන්
     

    SPY BOY

    Active member
  • Nov 8, 2012
    574
    44
    28
    මචන් උඹ මේ Company එකේද වැඩ කරන්නේ? Kandy Area එකේ උඹලගේ Branch එකක් තියෙනවාද? 150 Liters & 225 Liters වල ගනන් මට පොඩ්ඩක් PM එකක් දාපන්

    Machan meka mage yaluwekge business ekak, amma ara dala thiyena number ekata call ekak ganin machan.

    thanks
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අනේ අම්මා පල්ල මෙහෙමත් උන්..මම හිතුව සොලා කරන්ට් සිස්ටම් එකක් කියල බලාගෙන ගියාම උනු වතුර..මුන් මිනිස්සු මරන්ඩනෙ හදන්නෙ..:lol::lol::lol: