kaluthara bodiya laga higakanawa......dawasakata gemak nathuwa hath ata daahak hoyagaththa haki.....poya dawasata nan ithin 10-12k sure.............!!!!





එළ හරකා;11934618 said:loan ekak ganin
lone hariyanne na machan lone nam aran wadak thiyanawa ya
wena widihak thama kathakaranna watinne 
eka wikunapuwama param parawa kalene ban![]()
mamath eka thamai karanna wenne![]()

උඹට නම් ඕක මාසෙකිං හොයන්න පුලුවන්. වැඩිපුර කස්ටමර්ස්ලා ටිකකට පු^ දියන් 



තව පොඩි දෙයක් තියෙනව කරන්න පුලුවන්නම් උඹට. වාහන ගැන සාමාන්ය දැනුමක් තියේනම්..පත්තරයක් ගනින් වාහන විකුනන්න දාපු ඒවට පොඩ්ඩක් කෝල් පාරක් දාල මිල ගණන් දන ගනින්. වාහන එහෙම බලන්න ගිහිං. ඊට පස්සෙ Buyers ල සෙට් කරගෙන අර කලින් බලපු ඒවට බිස්නස් හදල දියන්. බ්රෝකර් වැඩේ. උඹ හරියට කරොත් මාස තුනෙන් උඹේ ගාන හොයාගන්න පුළුවන්
මහා ලොකු දැනුමක් නැතුව ලේසියෙන්ම කරන්න පුළුවන් වැඩක්. හැබැයි පොඩ්ඩක් මහන්සි වෙන්න ඕන..එහෙ මෙහෙ ඇවිදලා කරල බිස්නස් සෙට් කරගන්න ඕන
anna hoda ekakmeekanam hodayi kello hoyagaththath busness thiyeyida dan allanawane
![]()
![]()


යේම අල්ලන් නෑ අප්පා 


ubala hithuwoth wal mood ekakma thamai
thu thopi eka newei mama kiwwe
mama kiwweth car eka thama mokada oka wikkoth kattiyata yanna wenne bus ekene 

moketada ban salli one naththeයේම අල්ලන් නෑ අප්පා
නිකමට අහන්නෙ බොට මොකටද 5 ක් ?![]()
ubata 5k thibboth uba karana wada wagee ewwa thama(samanyen karana wada
) 
බින්දු;11934656 said:thiefව කොන්ටැක්ට් කරගෙන ශෙයාර් මාකට් එකට සැට් වෙයන්

සිරා කතාවkaluthara bodiya laga higakanawa......dawasakata gemak nathuwa hath ata daahak hoyagaththa haki.....poya dawasata nan ithin 10-12k sure.............!!!!![]()

උඹ නිතරම ඔය පුකක් ගැන දොඩවන්නෙඋඹ පුක්ලස් දබින්දු;11934649 said:උඹට නම් ඕක මාසෙකිං හොයන්න පුලුවන්. වැඩිපුර කස්ටමර්ස්ලා ටිකකට පු^ දියන්
![]()



mama kiwweth car eka thama mokada oka wikkoth kattiyata yanna wenne bus ekene
![]()
Eka Thamai Car Ekaඑහෙනම් !![]()


moketada ban salli one naththeubata 5k thibboth uba karana wada wagee ewwa thama(samanyen karana wada
)
![]()

