mama karanne mulinma 50,000ka wage mudalaka nayak hoyagannawa. inpasse eken magema kiyala nishpadanayak karanna patan gannawa. example : karapincha tea bags wage.
mahansiya wedi pura yodawala product eka hondata karanawa. gaththu naya mudala sampoornen wiyadam karanne nehe. baagayak wage thamai. ena maasa wala poliya gewannath epeye. aadayamak ganna behene gaththata passe ilanga maase.
ithin inpasse kadawal 100k withara set karagannawa. ekakata packet 100k withara daanawa. samahara ewa 200k ganiy. samahara ewa 50k ganiy. avg eka kadekata 100k wge. mama Rs.50 gaane denne. eyala 65ta wikunai. godak kada walin cheques thamai denne. a nisa mata maasa 2k ara gaththa naye poliya gewanna wenawa ithuru karagaththu salli walinma. ilanga mase mama laksha 5k hoyanawa
maasa 6k weddi gaththu nayath gewala amudrawya wiyadam gewala prawahana wiyadam gewala shudda laaba laksha 7k withara ganna puluwan
uthsaha wanthayek innawa nam karala balanna.
www.lk yaaluwa wenuwen mama demme me thread ekata adaala topic ekata.
obata jaya!