Grow කරගන්න දේකත යෙදෙව්වොත් හොද නැත්දලක්ශ 50කින් මොනවා කරන්නද මචන්. මගේ ලගත් 60ක් තියෙනවා. නමුත් කරන්න දෙයක් නෑ බන්. කරන දෙයක් පරිස්සමට කරපම් සල්ලි නැති කර ගන්න වැඩ වලට නම් සෙට් වෙන්න එපා.
Land ekak thiyena kenekta nam hodai thamay. Natthan Land eka aran building ekath gahanna madiwei 50k.Nikan labena ekakne 50 ma crypto gannawa awoth awa giyoth giya kiyala.
Athe thiyena salli nam land ekak thiyrnawa para ayine eke building ekak gahala rent out karanawa 50n puluwan tharamata
------ Post added on Oct 16, 2023 at 12:13 PM
Ow bn land ekak ganna nam harennawath madi 50k.Land ekak thiyena kenekta nam hodai thamay. Natthan Land eka aran building ekath gahanna madiwei 50k.
2k aran wiyadam wadi wen nathiweida...Wahanayak aran danawa. May b 2k . Rolak gahanna puluwan me welawe