මේ LAPTOP එක හොඳයි ද බලන්න මචන්ලා
ASUS X550LC
4th Gen Intel Core i7 Processor
4 GB DDR3 RAM
Free DOS
15.6 Inch Screen
1TB Hard Disk Drive
2GB Nvidia Graphics (GT 720M)
MORE INFO : http://www.asus.com/Notebooks_Ultrabooks/X550LC/
1 lakh වලට දෙන්නම් කිව්වා EPSI එකේ හොඳයි ද මචන් මේක ??
4th Gen Intel Core i7 Processor
4 GB DDR3 RAM
Free DOS
15.6 Inch Screen
1TB Hard Disk Drive
2GB Nvidia Graphics (GT 720M)
MORE INFO : http://www.asus.com/Notebooks_Ultrabooks/X550LC/
1 lakh වලට දෙන්නම් කිව්වා EPSI එකේ හොඳයි ද මචන් මේක ??

Last edited:


gen ahala balanna



කොහොමත් ටොෂිබා රොක්ස්...... 