මොකක්ද මේ ශෙඩ්, පෙට්‍රල් සිපෙට්කො, 3% කේස් එක....

gama22

Well-known member
  • ඉතිං මොකක්ද හරි දේ?හොර උපාධියද?
    අනිවා මම් උබගේ විවේචනයට එකගයි.....
    ඒක ඔප්පු කරලා නෑ නේ.. ඒකනේ කතානායක පුටුවෙන් බැහැලා යන්න කිවේ.
    හැබැයි මනුස්සයාගේ දක්ෂතාවයට ගරු කරනවා මේ කොටන මමත් අනිත් පැත්තෙන් උබටත් මොන පේටන්ට්ද තියෙන්නේ..? ඒවා බොරු නෙවේනේ
     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    ඔව්වල ලයිසන් තිබ්බෙ, ආන්ඩු වල ඩයල් ලග, උන් උන්ගෙ වාසිය හදාගත්තා, මිසක් මිනිස්සු ගැන බැලුවෙ නැ

    sudda wenna one CPC eke idan,

    eka hariyata law eka follow kara nam me prashne odu duwanne na,
     

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,241
    1
    16,105
    113
    sudda wenna one CPC eke idan,

    eka hariyata law eka follow kara nam me prashne odu duwanne na,
    Law eka follow nokarapu ekata, wena මිනිහෙක් උනා නම්, දැන් කූඩුවේ..
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,123
    1
    58,474
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    එකට උපරිම මිලක් දාලා, තියෙ
    ආණ්ඩුවට තෙල් ලීටරයකින් කීයක් යනවද! 30% ක් - 40%ක් කපනවා.

    විකුණන එකාට තමන්ගෙ ආයෝජනයට හරියන්න ලාභයක් ගන්න එකේ වරදක් නෑ. ඒ ගන්න ලාබෙටත් ආණ්ඩුව 30%ක් අදායම් බදු කෙලින නිසා.

    ඕව නෙවෙයි කරන්න ඕන. චන්දෙට කලින් පොරොන්දුවුන විදිහට ටැක්ස් අයින් කරන්න ඕන
     

    chami2015

    Well-known member
  • Jul 14, 2015
    7,065
    8,368
    113
    ආණ්ඩුවට තෙල් ලීටරයකින් කීයක් යනවද! 30% ක් - 40%ක් කපනවා.

    විකුණන එකාට තමන්ගෙ ආයෝජනයට හරියන්න ලාභයක් ගන්න එකේ වරදක් නෑ. ඒ ගන්න ලාබෙටත් ආණ්ඩුව 30%ක් අදායම් බදු කෙලින නිසා.

    ඕව නෙවෙයි කරන්න ඕන. චන්දෙට කලින් පොරොන්දුවුන විදිහට ටැක්ස් අයින් කරන්න ඕන
    මේකට මාත් එකඟයි
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,634
    72,846
    113
    මාලඹේ
    මෙන්න ෆැක්ට්ස් ටික...

    ඉස්සර 2009 වගෙ වෙද්දි
    ශෙඩ් වලට දුන්න කොමිශන් එක 1.5% වගෙ ගානක් දුන්නෙ.
    ඒ කාලෙ පෙට්‍රල් ලීටර් එකක් රු. 117 කාලේ

    ඒ කාලෙ ශෙඩ් ඩයල් ඉල්ලුවා, මේක 3% දක්වා ඉහල දාන්න කියලා

    ඒ වෙලාවෙ, කමිටුවක් පත් කරලා , ඒ කමිටුවෙන් තීරණය කරලා තියෙ 3% දෙන්න කියලා,
    හැබැයි එ කමිටුවම තීරනය කරලා තියෙනවා 3% දෙනවා හැබැයි උපරිම කමිශන් එකක් දැම්මා.
    පෙට්‍රල් මිල කොච්චර වැඩි උනත් රු 4.86ක් තමයි කමිශන් එක දෙන්නෙ,

    දැන් උනේ,
    පෙට්‍රල් මිල වැඩි වෙද්දි, කේස් එක උනෙ, කමිසන් තීරනය (උපරිම මිල 4.86) නොසලකා, මිල වැඩි වෙද්දිත් 3% ගෙවා ගෙන ගියා..

    2022 වගෙ වෙද්දි මතකනෙ පෙට්‍රල් මිල ඉහල ගිය හැටි, එතකොට පට්ට කමිශන් එකක් ආවා.

    එපාර ආයෙ කමිටුවක් දැම්මා
    එකෙන් කියනවා, වැඩෙ වැරදියි, උපරිම කමිශන් එකත් පහු කරන් දීලා කියලා.

    අන්තිමේදි
    2023 දෙසැම්බර් වෙද්දි, ඉන්දන හල් හිමියන්ට, නීතියට පිටින් රු. කෝටි 3500ක් ගෙවලා තියෙනවා කියලා හොයාගත්තා.
    අවුරුදු ගානක් තිස්සෙ මේ වැඩෙ වෙලා,

    2023 දි තීරනක් අරගෙන තියෙනවා ඒක නවත්වන්න, ආයෙ උපරිම කමිශන් සීමාවෙ දෙන්න තීරනය ගන්නවා.

    එපාර , ශෙඩ් ඩයල් උසාවි යනො, උන් නඩු දානො,
    එත් උසාවිය ආයෙ ශෙඩ් කාරයො ටිකට පයින් ගහලා එලවනවා, කමිශන් එකෙ තීරනය හරි කියලා

    ඒත් උසාවි තීරනය දුන්නට
    CPC උන් ඒක ගනන් ගන්නෙ නැතිව උන් 3% ගෙවන් ගියා,

    ආයෙ බල්පැම් එද්දි, ආයෙ cpc eken ඔක නැවැත්තුවා, (කල් ගත්තා)

    ආයෙ,
    ශෙඩ් කාරයො ගියා ඉහල උසාවියට, අබියාචනා කර,

    ආයෙ ඉහල උසාවියෙන්, පහල උසාවියෙ තීරනය තහවුරු කරා. ශෙඩ් කාරයො ආයෙ පැරදුනා,

    ආයෙත් ඒ අදිකරන තීරනය නොසලකා හැරියා,


    දැන් ඊයෙ, මේ ආන්ඩුව තීරනයක් අරන් තියෙනවා, ඒ අධිකරන තීරනය ක්‍රියාත්මක කරන්න.


    අර CPC හාදයා, දෙයක් හරියට පැහදිලි කරලා දුන්නෙ නැ, ඌ ගූ කරා,
    හරියට තොරතුරු ටික නොදි.


    2023 හිටිය ජනා කවුද කියලා දන්නවනෙ ඉතිං,
    ආණ්ඩුව පෙට්‍රල් වැඩි කරනවා නම් ෂෙඩ් වල කොමිෂන් එකත් වැඩි කරන්න ඕනේ බල්ලෝ
    ලීටර් එකෙන් රුපියල් 5 ක් දීලා ආණ්ඩුව රුපියල් 200 ක් විතර ලාභ ගන්නවා
     

    supun_sg

    Well-known member
  • Sep 5, 2010
    16,295
    25,072
    113
    tracing Geo-location.. ... ...
    “ස්වේච්ඡාවෙන් අපි එක්ක ගොඩ දෙනෙක් වැඩ කරනවා.. අන්න එහෙමයි අපි රට හදන්නේ.. අපිට හිතාගන්න බැරි ඇයි හැමෝටම එහෙම බැරි කියලා..🫠”
     

    S.GUNE

    Well-known member
  • Feb 21, 2019
    3,805
    5,811
    113
    අනිවා මම් උබගේ විවේචනයට එකගයි.....
    ඒක ඔප්පු කරලා නෑ නේ.. ඒකනේ කතානායක පුටුවෙන් බැහැලා යන්න කිවේ.
    හැබැයි මනුස්සයාගේ දක්ෂතාවයට ගරු කරනවා මේ කොටන මමත් අනිත් පැත්තෙන් උබටත් මොන පේටන්ට්ද තියෙන්නේ..? ඒවා බොරු නෙවේනේ
    පේටන්ට් එකක් තියනවා නම් දාන්න කියපන් එලියට. තියනවා කියන්නේ ඔප්පු කරනවා නෙමේ නේ.අපි නම් දන්න විදිහට එදා ඉදන්ම හොර සහතික උඩ වැඩකරන් ගිය ඩයල් එකක් තමා ඔය.
     
    • Like
    Reactions: supun_sg

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,241
    1
    16,105
    113
    ආණ්ඩුව පෙට්‍රල් වැඩි කරනවා නම් ෂෙඩ් වල කොමිෂන් එකත් වැඩි කරන්න ඕනේ බල්ලෝ
    ලීටර් එකෙන් රුපියල් 5 ක් දීලා ආණ්ඩුව රුපියල් 200 ක් විතර ලාභ ගන්නවා
    බල්ලා කිවෙ කාටද? අධිකරනයටද?
    පරිස්සමට ඔසා.. ඔක අධිකරනය එක්ක යන සීන් එකක්...

    ආණ්ඩුවට තෙල් ලීටරයකින් කීයක් යනවද! 30% ක් - 40%ක් කපනවා.

    විකුණන එකාට තමන්ගෙ ආයෝජනයට හරියන්න ලාභයක් ගන්න එකේ වරදක් නෑ. ඒ ගන්න ලාබෙටත් ආණ්ඩුව 30%ක් අදායම් බදු කෙලින නිසා.

    ඕව නෙවෙයි කරන්න ඕන. චන්දෙට කලින් පොරොන්දුවුන විදිහට ටැක්ස් අයින් කරන්න ඕන
    ටැක්ස් අයින් කරාට ශෙඩ් කාරයොන්ට වාසියක් එන්නෙ නැ, අපිට තමයි වාසි..
    ------ Post added on Mar 2, 2025 at 12:08 AM
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,634
    72,846
    113
    මාලඹේ
    බල්ලා කිවෙ කාටද? අධිකරනයටද?
    පරිස්සමට ඔසා.. ඔක අධිකරනය එක්ක යන සීන් එකක්...


    ටැක්ස් අයින් කරාට ශෙඩ් කාරයොන්ට වාසියක් එන්නෙ නැ, අපිට තමයි වාසි..
    ------ Post added on Mar 2, 2025 at 12:08 AM
    අධිකරණය ට බැරි නම් ඕනේ පුකකට අරගෙන යන්න කියපන් බල්ලෝ මොන පකෙක් ට වත් බය නැහැ
     
    • Haha
    Reactions: Max_r

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,241
    1
    16,105
    113
    “ස්වේච්ඡාවෙන් අපි එක්ක ගොඩ දෙනෙක් වැඩ කරනවා.. අන්න එහෙමයි අපි රට හදන්නේ.. අපිට හිතාගන්න බැරි ඇයි හැමෝටම එහෙම බැරි කියලා..🫠”
    :sorry::sorry:
     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    Law eka follow nokarapu ekata, wena මිනිහෙක් උනා නම්, දැන් කූඩුවේ..

    ethana thama prashne thiyenne\

    eda eliye hitiya nam dan wath athulata danna puluwan kamak thyenna one ne,
     

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,241
    1
    16,105
    113

    Waiting for the AG’s opinion after the Court of Appeal cleared the way seems like a tricky delay tactic.
    If the court gave the green light, why not act right away?
    Asking for legal advice gave dealers more time to appeal, which kept the issue stuck in court.

    Was this just slow bureaucracy or a clever way to avoid action?

    Either way, it held up something that should have moved faster."
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,745
    87,152
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    2009 යි 2022යි 2023 යි හිටපු ජකාධිපතිලා මොක්කුද කියල දන්නවනේ.

    මෙහෙම හොරකං, වංචා නොවුණ නං කියපල්ලා අපිට පුදුම වෙන්න.

    ඔය කාලකණ්ණි නාකි පක්කු මරලා බල්ලන්ට කන්න දැම්මත් මදි 😡
     

    Lionzzz

    Well-known member
  • Jan 18, 2014
    3,582
    1
    3,604
    113
    Earth
    මෙකෙ ඇත්ත බොරු දන්නෙ නෑ. මේ කියලා තියෙන දේ නම් ඇත්තටම වෙලා තියෙන්නෙ, Government එකෙන් කරපු වැඩේ සාධාරනයි වගේම, උසාවි තීන්දුව & Act එක දෙකම පැත්තකට දාලා ඔය ගාන ගෙවන් ගිය අයටත් දඩුවම් දෙන්න ඕන.

    **** අඩෝ, මේ වගේ පැහැදිල්ව Press Conference එකක් තියලා කිව්වනම් පට්ට .
     

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    මෙන්න ෆැක්ට්ස් ටික...

    ඉස්සර 2009 වගෙ වෙද්දි
    ශෙඩ් වලට දුන්න කොමිශන් එක 1.5% වගෙ ගානක් දුන්නෙ.
    ඒ කාලෙ පෙට්‍රල් ලීටර් එකක් රු. 117 කාලේ

    ඒ කාලෙ ශෙඩ් ඩයල් ඉල්ලුවා, මේක 3% දක්වා ඉහල දාන්න කියලා

    ඒ වෙලාවෙ, කමිටුවක් පත් කරලා , ඒ කමිටුවෙන් තීරණය කරලා තියෙ 3% දෙන්න කියලා,
    හැබැයි එ කමිටුවම තීරනය කරලා තියෙනවා 3% දෙනවා හැබැයි උපරිම කමිශන් එකක් දැම්මා.
    පෙට්‍රල් මිල කොච්චර වැඩි උනත් රු 4.86ක් තමයි කමිශන් එක දෙන්නෙ,

    දැන් උනේ,
    පෙට්‍රල් මිල වැඩි වෙද්දි, කේස් එක උනෙ, කමිසන් තීරනය (උපරිම මිල 4.86) නොසලකා, මිල වැඩි වෙද්දිත් 3% ගෙවා ගෙන ගියා..

    2022 වගෙ වෙද්දි මතකනෙ පෙට්‍රල් මිල ඉහල ගිය හැටි, එතකොට පට්ට කමිශන් එකක් ආවා.

    එපාර ආයෙ කමිටුවක් දැම්මා
    එකෙන් කියනවා, වැඩෙ වැරදියි, උපරිම කමිශන් එකත් පහු කරන් දීලා කියලා.

    අන්තිමේදි
    2023 දෙසැම්බර් වෙද්දි, ඉන්දන හල් හිමියන්ට, නීතියට පිටින් රු. කෝටි 3500ක් ගෙවලා තියෙනවා කියලා හොයාගත්තා.
    අවුරුදු ගානක් තිස්සෙ මේ වැඩෙ වෙලා,

    2023 දි තීරනක් අරගෙන තියෙනවා ඒක නවත්වන්න, ආයෙ උපරිම කමිශන් සීමාවෙ දෙන්න තීරනය ගන්නවා.

    එපාර , ශෙඩ් ඩයල් උසාවි යනො, උන් නඩු දානො,
    එත් උසාවිය ආයෙ ශෙඩ් කාරයො ටිකට පයින් ගහලා එලවනවා, කමිශන් එකෙ තීරනය හරි කියලා

    ඒත් උසාවි තීරනය දුන්නට
    CPC උන් ඒක ගනන් ගන්නෙ නැතිව උන් 3% ගෙවන් ගියා,

    ආයෙ බල්පැම් එද්දි, ආයෙ cpc eken ඔක නැවැත්තුවා, (කල් ගත්තා)

    ආයෙ,
    ශෙඩ් කාරයො ගියා ඉහල උසාවියට, අබියාචනා කර,

    ආයෙ ඉහල උසාවියෙන්, පහල උසාවියෙ තීරනය තහවුරු කරා. ශෙඩ් කාරයො ආයෙ පැරදුනා,

    ආයෙත් ඒ අදිකරන තීරනය නොසලකා හැරියා,


    දැන් ඊයෙ, මේ ආන්ඩුව තීරනයක් අරන් තියෙනවා, ඒ අධිකරන තීරනය ක්‍රියාත්මක කරන්න.


    අර CPC හාදයා, දෙයක් හරියට පැහදිලි කරලා දුන්නෙ නැ, ඌ ගූ කරා,
    හරියට තොරතුරු ටික නොදි.


    2023 හිටිය ජනා කවුද කියලා දන්නවනෙ ඉතිං,
    බම්ප්