Balapn apita jeevitheta me vage vibe ekak hambela thiyanavada kiyala..Un apita vada jeevithe enjoy karanava.
Balapn apita jeevitheta me vage vibe ekak hambela thiyanavada kiyala..Un apita vada jeevithe enjoy karanava.


Balapn apita jeevitheta me vage vibe ekak hambela thiyanavada kiyala..Un apita vada jeevithe enjoy karanava.
Munta E vibe eke athal eka therenne nahe bn.Spider-Man: No Way Home Liberty එකේ බලද්දීනම් මෙහෙත් ඔහොම සෙට් උනා... විසිල් පාර, සද්දේ මරුවටම නැගල ගියා.

අනිවා..adu kule south asian unta hodai oowa.oya gu ponnayo nisa tama south asia th chora wela thiyenne.oya gobba filmuth balanawada bn ubela![]()
Pambayage puka hodala ivarada? Den interval Bell eka gahapu hindada aave methanata ?අනිවා..
මෙලබර්න් වලත් මිනිස්සු චියර් කලා No way home ekedi...Spider-Man: No Way Home Liberty එකේ බලද්දීනම් මෙහෙත් ඔහොම සෙට් උනා... විසිල් පාර, සද්දේ මරුවටම නැගල ගියා.

Balapn apita jeevitheta me vage vibe ekak hambela thiyanavada kiyala..Un apita vada jeevithe enjoy karanava.
ඔව් බං... පුතාට අවු. 7යි. පරණ උන් දෙන්න එනකොටයි... තුන් දෙනාම එකට fight එකට යද්දියි... කෙල්ලව වැටෙන්න නොදී මේ පාර අල්ල ගනිද්දියි මු හූ තියන් උඩ පනින්න පටන් ගත්තනේ... මට හිනා..මෙලබර්න් වලත් මිනිස්සු චියර් කලා No way home ekedi...![]()