මොනිටර් දෙකක් එක මැෂින් එකකට කනෙක්ට් කරන&#3530

K.V.D

Well-known member
  • Aug 7, 2016
    1,117
    494
    113
    Gampaha
    OJ5Dism.jpg


    0sHIsoW.jpg



    උබ කියන්නේ මේවද?

    ඔකේ පලවෙනි එක ගත්ත බන් ඒක වැඩ කරේ නෑ නේ ? සෙටින්ග්ස් හදන්න මොන හරි තියෙනවද බන් එකේ නැත්තම් ගැහුවා ගමන් වැඩද ?

    Podi VGA kallak gaha gaththa nan wade iwaray :) ;)
     

    pulgaka

    Well-known member
  • May 26, 2015
    1,121
    1
    357
    83
    ඔයාට ඕනෙ එකම ඉමේජ් එක මොනිටර් දෙකටම ගන්නද, නැත්තම් ඩෙස්ක්ටොප් එක ස්ක්‍රීන් දෙකට බෙදිලා යන්නද.දෙවෙනි එක කරන්නනම් ස්ක්‍රීන් දෙකකට සපෝර්ට් කරන ග්‍රැපික් කාර්ඩ් එකක් ගන්න වෙයි මම හිතන්නෙ :yes:

    Ehma nathuwa mehema

    https://www.ebay.com/itm/DP-DisplayPort-Male-to-VGA-Female-Converter-Adapter-Adaptor-Cable-For-PC-Laptop-/191989236222
    ekakin bari weida bn?
     

    Tanto

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    3,639
    1,904
    113
    අඩෝ මට මගේ මැෂින් එකට තව මොනිටර් එකක් සෙට් කරන්න විදිහක් කියොංකෝ

    VGA මොනිටර් එකක් තියෙන්නේ තව CPU එකේ HDMI පොර්ට් එකකුත් නෑ :confused:

    DVI-D එකක් ගෙනත් ගැහුවා එකට වැඩ කරෙත් නෑ බන් :sorry:

    තියෙන විදිහට සලකන්නම් මන් උදව් කරන අයවලුන්ට :D

    RSC-102014580_main_ug_mn_8573830.jpg


    menna mee wagee VGA ekak ganin ethakota dual moniter use karanna puluwn

    ehema bari nam spliter moniter 2 ma ekama dee peenne.
    Nathnam software ekakin oya vadee goda daaganna puluwan lu mam nanm danne naa cn eka
     
    • Like
    Reactions: pulgaka

    vdilshan

    Well-known member
  • Apr 21, 2011
    1,653
    155
    63
    Colombo, LK
    Machan podi VGA card ekak ganin(5K, 6K wei) VGA and DVI ports demaka thiyena, thawa DVI to VGA converter ekakuth ganna wade iwarai, man ofc eke karala thiyene ehema.
     
    • Like
    Reactions: pulgaka

    EMINƎM

    Well-known member
  • Aug 15, 2011
    5,123
    727
    113
    Rochester Hills, Detroit, Michigan, U.S.
    ammo methana dala tiyena splitters wala ganan balapnko.
    EN9500GT-PCIE-1GB-PB-R-unit.jpg

    me tiyenne en9500gt ekak. ikman eke dakka 4000ta tiyenawa ekak.
    loku games gahnne naththm meka hoda solution ekak. dan uba gawa tiyena vga card eka mekata wada performance adui nam eka galawala meka gahapn. meke hdmi vga dvi 3k tiynwa.
    mth meka use krnne 1440x900 and 1920x1080 display dekak use krnwa (extended mode)

    ikaman eke poddak balnna. aduwata hoya ganna puluwan wei ekak
    https://ikman.lk/en/ad/amd-r7-240-vga-for-sale-colombo

    ube monitor 2ma tiyenne vga portsnam me adapter ekath ganna, ebay eke $1
    s-l300.jpg

     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: pulgaka

    pulgaka

    Well-known member
  • May 26, 2015
    1,121
    1
    357
    83
    EMINƎM;22716680 said:
    ammo methana dala tiyena splitters wala ganan balapnko.
    EN9500GT-PCIE-1GB-PB-R-unit.jpg

    me tiyenne en9500gt ekak. ikman eke dakka 4000ta tiyenawa ekak.
    loku games gahnne naththm meka hoda solution ekak. dan uba gawa tiyena vga card eka mekata wada performance adui nam eka galawala meka gahapn. meke hdmi vga dvi 3k tiynwa.
    mth meka use krnne 1440x900 and 1920x1080 display dekak use krnwa (extended mode)

    ikaman eke poddak balnna. aduwata hoya ganna puluwan wei ekak
    https://ikman.lk/en/ad/amd-r7-240-vga-for-sale-colombo

    ube monitor 2ma tiyenne vga portsnam me adapter ekath ganna, ebay eke $1
    s-l300.jpg


    Adapter eka gattha bn eka hari gye na :oo: