මොන රටකට ස්ටුඩන්ට් වීසා ගියත්

Noah_Trent

Well-known member
  • Oct 24, 2022
    480
    293
    63
    Degree Certificate එක True copy කරගන්න ඕනද Foreign ministry එකෙන්?

    Europe , Nz, Canada ගියත්
     

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,984
    13,103
    113
    Diploma, Bachelors karanna yanawa nam, oyage dan thiyena eka submit karanne nathnam awulak na. ara NVQ eken match ekak gahaganna puluwan.


    MOFA eken true copy karanawa nemei machan, MOFA eken karanne attestation. eeka karaganna institute eken true copy certify karala aran yanna ona.

    MOFA nathuwa WES eken yanna puluwan kramayak thiyenawa. oyage case ekedi WES eka wadinneth na.
     
    • Like
    Reactions: Noah_Trent