![]()
ලොකයේ බලවත් රාජ්ය කීපය ලිබියාවට පහරදීමේ නින්දිත ක්රියාවලියක මේ වන විට නිරත වී තිබේ. ඔවුන්ට කවදත් ඕන ඌයේ ලොව බලවත් රාජ්යයන් ලෙස ජීවත් වීමයි. තමන්ට හිතූමනා සෑම දෙයක්ම ක්රියාත්මක් කිරීමයි. ඊට අමතරව තමන්ට අවැසි රූකඩ සෑම රාජ්යයකම සකසා ගැනීමයි. නමුත් මේ කටයුත්ත සෑම දාම ක්රියාත්මක කල හැකිද? ලිබියාවට පහරදීම යුරෝපා කොට්ටෝරුවා කෙසෙල් ගහට කෙටීමක් වැනිය. දැන් ඌ නිසැකවම හොට පටලෝගෙන ඇත. ලිබියාව නිසැකවම ඔය කියන්නාවූ යුරෝපා රටවලට දරුණු පහරක් එල්ල කරනු ඇත. එය 2001 සැප්තැම්බරයට වඩා දරුණු වනු ඇත. යූරෝපා රටවල් සේම අනිකුත් රටවලද ශක්තිමත්ය. එය ඇමරිකාව ඇතුලු අනිකුත් රටවල් දැන සිටිය යුතුය.
"කොට්ටෝරුවන් සියල්ල සමාදානයේ සැතපේවා"





අනිවාරියෙන් මචන් ලගදිම කන්ඩ වෙනව ඔය හැතිකරේට![]()
ලොකයේ බලවත් රාජ්ය කීපය ලිබියාවට පහරදීමේ නින්දිත ක්රියාවලියක මේ වන විට නිරත වී තිබේ. ඔවුන්ට කවදත් ඕන ඌයේ ලොව බලවත් රාජ්යයන් ලෙස ජීවත් වීමයි. තමන්ට හිතූමනා සෑම දෙයක්ම ක්රියාත්මක් කිරීමයි. ඊට අමතරව තමන්ට අවැසි රූකඩ සෑම රාජ්යයකම සකසා ගැනීමයි. නමුත් මේ කටයුත්ත සෑම දාම ක්රියාත්මක කල හැකිද? ලිබියාවට පහරදීම යුරෝපා කොට්ටෝරුවා කෙසෙල් ගහට කෙටීමක් වැනිය. දැන් ඌ නිසැකවම හොට පටලෝගෙන ඇත. ලිබියාව නිසැකවම ඔය කියන්නාවූ යුරෝපා රටවලට දරුණු පහරක් එල්ල කරනු ඇත. එය 2001 සැප්තැම්බරයට වඩා දරුණු වනු ඇත. යූරෝපා රටවල් සේම අනිකුත් රටවලද ශක්තිමත්ය. එය ඇමරිකාව ඇතුලු අනිකුත් රටවල් දැන සිටිය යුතුය.
"කොට්ටෝරුවන් සියල්ල සමාදානයේ සැතපේවා"








Ko ?? a dawas wala kivva neda libiya ta gahuwoth Russia, China nikan inne na kiyala......
Russia & China mokade kale ??
Russia & China mekata support machan. attha ekai
US, EU heta mulu middle east ekama attack kalath Russia & China boru werodaya dala nikan innawa.
After World war 2, USA & Russia uddayak athi wei kiyala godak aya kivva..
ehema una de ?
un degollanma kale un tharahai kiyala loketa pennala thamange Militoary, technology, economy power eka wadi kara gatthu eka.
dan China, India mekata ekathu wela..
ape modayanta therenne na....

කොළඹ ආන්ඩුවට ගියා වගේ![]()



this isn't over mate , America will suffer what they did
![]()

this isn't over mate , America will suffer what they did
![]()



now its time to start new thread for USA attack Iran near future
Iran , then South koria
mokak de ban a rata south koria ????
north Korea.
but not Cuba.