dan MR yawanam hari Libiya walata udda karanna.![]()

wijaathika bala weega walata kata piyaganna kiyala yudda karana hati pennai MRdan MR yawanam hari Libiya walata udda karanna.![]()

wijaathika bala weega walata kata piyaganna kiyala yudda karana hati pennai MRpodi podi attack paarawal dammata sampurnayen libiyawa allanna baha. cheenaya russiyawa saha indiyawa me praharaya tharaye condemn karala thiyenawa. americaewe sita libiyawata guwanin enna paya wisi pahaka kaalayak gatha wenawa. eke cost eka americawata thandinama danilai thiyenne. me dawaswala american aarthikaya hondatama kadaa watilai thiyenne. european ratawalwalata mewa honda paadam.
mona boruda .US base tiyenwa oya area eke.ewaye thama flights land karala tiyenne.tawa US navy ships oya awata muhude tiyenawa. ewayeth jets land karala tiyenne.
US economy eka kadan watune ada ie scene ekak nisa neme Mr. oyaa news read karanne mona channel ekeda?![]()

eya ohe kiyawagena yanawa
monawada wen ne kiyala dan ne
ratawal 14 yudde innawa
Belgium![]()
Canada![]()
Denmark![]()
France![]()
Greece![]()
Italy![]()
Netherlands![]()
Norway![]()
Qatar![]()
Romania![]()
Spain![]()
Turkey![]()
United Kingdom![]()
United States![]()
Except for the B-2 all US planes are from European bases & ships
eya ohe kiyawagena yanawa
monawada wen ne kiyala dan ne
ratawal 14 yudde innawa
Belgium![]()
Canada![]()
Denmark![]()
France![]()
Greece![]()
Italy![]()
Netherlands![]()
Norway![]()
Qatar![]()
Romania![]()
Spain![]()
Turkey![]()
United Kingdom![]()
United States![]()
Except for the B-2 all US planes are from European bases & ships
eya ohe kiyawagena yanawa
monawada wen ne kiyala dan ne
ratawal 14 yudde innawa
Belgium![]()
Canada![]()
Denmark![]()
France![]()
Greece![]()
Italy![]()
Netherlands![]()
Norway![]()
Qatar![]()
Romania![]()
Spain![]()
Turkey![]()
United Kingdom![]()
United States![]()
Except for the B-2 all US planes are from European bases & ships
Afghanistan oil walata nemei bro... ehe gold wage watina items thiyanwa.. kadnu prdeshawala.. owata thamai afganitan walata panne.. mankolla karayooo
wijaathika bala weega walata kata piyaganna kiyala yudda karana hati pennai MR

Afganistan & Vieatnam gana mallita amathaka wela wathda?![]()
US afganistan walata gahuwe Bin Laden september 11 attack eka nisa.Bin laden ge main sucide trainnig camp tibune afganistan wala.afganistan poor country ekak.oya gold/cooper/Iorn mine hoya gaththe US reseech karana geologist aya 2010 waladi .ethakan kawruwath danan hitiye nahe afganistan wala ewa maha parimanayen tiyenawa kiyala
habai dan nam US afganistan walin yayi kiyala nam hitanna amarui![]()
mona pissuda. sadam Hussain kiwweth ohoma thama.anwtimata mokada une![]()
ලංකාවෙත් ආණ්ඩු විරෝධී කැරලි තිබ්බේ , 60000 ඝාතනය කරා , එහෙම තමයි කැරැල්ලක් ඇති වුනාම. එල්ටීටී එකෙන් ලංකාවේ අහිංසක මිනිස්සු කීයක් මැරුවද? එක බල්ලෙක් ආවද එල්ටීටී එක නැතිකරල දාන්න , උන්ට බකප් දුන්න මිසක් කොහෙවත් නැති සක්කිලි,, රටවල් වල අභ්යන්තර ප්රශ්න වලට අත දාන එක වැරදී.

paw ooi, gadafi lokka hota kapa gattha neda....

