යුරෝපා කොට්ටෝරුවා හොට පටලොවාගනී

lkdood

Member
Apr 7, 2008
56,856
1,798
0
Washington, D.C. / London, U.K.
podi podi attack paarawal dammata sampurnayen libiyawa allanna baha. cheenaya russiyawa saha indiyawa me praharaya tharaye condemn karala thiyenawa. americaewe sita libiyawata guwanin enna paya wisi pahaka kaalayak gatha wenawa. eke cost eka americawata thandinama danilai thiyenne. me dawaswala american aarthikaya hondatama kadaa watilai thiyenne. european ratawalwalata mewa honda paadam.

:lol::lol: mona boruda .US base tiyenwa oya area eke.ewaye thama flights land karala tiyenne.tawa US navy ships oya awata muhude tiyenawa. ewayeth jets land karala tiyenne.
US economy eka kadan watune ada ie scene ekak nisa neme Mr. oyaa news read karanne mona channel ekeda?:lol:
:lol:

eya ohe kiyawagena yanawa

monawada wen ne kiyala dan ne

ratawal 14 yudde innawa

22px-Flag_of_Belgium_%28civil%29.svg.png
Belgium
22px-Flag_of_Canada.svg.png
Canada
22px-Flag_of_Denmark.svg.png
Denmark
22px-Flag_of_France.svg.png
France
22px-Flag_of_Greece.svg.png
Greece
22px-Flag_of_Italy.svg.png
Italy
22px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png
Netherlands
22px-Flag_of_Norway.svg.png
Norway
22px-Flag_of_Qatar.svg.png
Qatar
22px-Flag_of_Romania.svg.png
Romania
22px-Flag_of_Spain.svg.png
Spain
22px-Flag_of_Turkey.svg.png
Turkey
22px-Flag_of_the_United_Kingdom.svg.png
United Kingdom
22px-Flag_of_the_United_States.svg.png
United States

Except for the B-2 all US planes are from European bases & ships
 

Topology

Member
Feb 24, 2011
2,395
225
0
Out of Elakiri.
:lol:

eya ohe kiyawagena yanawa

monawada wen ne kiyala dan ne

ratawal 14 yudde innawa

22px-Flag_of_Belgium_%28civil%29.svg.png
Belgium
22px-Flag_of_Canada.svg.png
Canada
22px-Flag_of_Denmark.svg.png
Denmark
22px-Flag_of_France.svg.png
France
22px-Flag_of_Greece.svg.png
Greece
22px-Flag_of_Italy.svg.png
Italy
22px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png
Netherlands
22px-Flag_of_Norway.svg.png
Norway
22px-Flag_of_Qatar.svg.png
Qatar
22px-Flag_of_Romania.svg.png
Romania
22px-Flag_of_Spain.svg.png
Spain
22px-Flag_of_Turkey.svg.png
Turkey
22px-Flag_of_the_United_Kingdom.svg.png
United Kingdom
22px-Flag_of_the_United_States.svg.png
United States

Except for the B-2 all US planes are from European bases & ships



 
Last edited:

MuslimLankan

Member
Nov 25, 2008
6,319
697
0
:lol:

eya ohe kiyawagena yanawa

monawada wen ne kiyala dan ne

ratawal 14 yudde innawa

22px-Flag_of_Belgium_%28civil%29.svg.png
Belgium
22px-Flag_of_Canada.svg.png
Canada
22px-Flag_of_Denmark.svg.png
Denmark
22px-Flag_of_France.svg.png
France
22px-Flag_of_Greece.svg.png
Greece
22px-Flag_of_Italy.svg.png
Italy
22px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png
Netherlands
22px-Flag_of_Norway.svg.png
Norway
22px-Flag_of_Qatar.svg.png
Qatar
22px-Flag_of_Romania.svg.png
Romania
22px-Flag_of_Spain.svg.png
Spain
22px-Flag_of_Turkey.svg.png
Turkey
22px-Flag_of_the_United_Kingdom.svg.png
United Kingdom
22px-Flag_of_the_United_States.svg.png
United States

Except for the B-2 all US planes are from European bases & ships

hari dan umba kiyanne european ratawal okkama ekathuwela libiyawa aakramanaya karanna yanawa kiyalada ? me loke neethiyak thieyenawa. european ratawalwalata baha libiyawa oya kiyana vidihata allanna. owa karanakan me loke thiyena asianu balawega nikan blaagena inne naha..
 

papa 123

Member
Mar 23, 2011
95
2
0
Afghanistan oil walata nemei bro... ehe gold wage watina items thiyanwa.. kadnu prdeshawala.. owata thamai afganitan walata panne.. mankolla karayooo

US afganistan walata gahuwe Bin Laden september 11 attack eka nisa.Bin laden ge main sucide trainnig camp tibune afganistan wala.afganistan poor country ekak.oya gold/cooper/Iorn mine hoya gaththe US reseech karana geologist aya 2010 waladi .ethakan kawruwath danan hitiye nahe afganistan wala ewa maha parimanayen tiyenawa kiyala
habai dan nam US afganistan walin yayi kiyala nam hitanna amarui:yes:
 

llrajitha

Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    මේ කරපු ආක්‍රමණය හුදෙක් තමන්ගේ අධිරාජ්‍යවාදී අරමුණු සපුරා ගැනීමට කරන ලද එකක්. මේක එක්සත් ජාතීන්ගේ සම්මුතියට පිටින් කරපු එකක්. එක්සත් ජාතීන්ගේ සංවිධානයට පුලුවන් ආරක්ෂක මණ්ඩලයේ අනුමැතිය ඇතුව රටක් ආක්‍රමණය කරන්න. ඒත් ඊට කලින් කියල තියෙනව, ආක්‍රමණයකට කලින් කරන්න පුලුවන් මැදිහත් වීම් (සාකච්ඡා,සම්බාධක) ඔක්කොම කරල බැරිනම් තමයි. මේක ඉතින් තෙල් ඉහින්න කරපු එකක් නේ...
     

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    Afganistan & Vieatnam gana mallita amathaka wela wathda?:D


    අනේ නෑ අක්කෙ, මට ඒවා හොඳට මතකයි. ඒත් අක්කට අක්කගෙ රියල් අයිඩී එක අමතක වෙලා වගේ.

    1) ඇෆ්ඝනිස්තානේ "අනාගත ඉන්ධන" තියෙනව කියල ආරංචියි - යුරේනියම් නිධි. ඊට අමතරව සාර් රජ කාලෙ ඉඳන්ම රුසියාවේ ආධිපත්‍ය ලෝකයේ ව්‍යාප්තවෙන එක නවත්තන්න බ්‍රිතාන්‍ය, ප්‍රංශය වගේ රටවල් නිතරම ඇෆ්ඝනිස්තානෙ ගැන උනන්දු උනා.

    2)වියට්නාමෙ ආක්‍රමණය කරේ කොමියුනිස්ට් වාදය ආසියාවෙ පැතිරෙන එක වලක්වන්න කියන එකයි මම දන්නෙ. ඒකට ලොකු බොරුවක් (cruisers දෙකක් torpido කලා කියල)ගොතල ඇමරිකානු ජනතාව වගේම ලෝකෙ අනෙක් ජනතාවවත් රවට්ටල තමයි ඕය ආක්‍රමණය කලේ. හරියට ඉරාක ආක්‍රමණය වගේ. පට්ට පල් බොරුවක්. වියට්නාමෙ මයි ලායි වල වගේ සංහාරත් ඇතුලුව. තව වියට්නාමෙට දාපු බෝම්බ, රසායනික ද්‍රව්‍ය නිසා අදටත් ඉපදෙන ළමයි අංගවිකල වෙන එක.



    ඇමරිකාව දෙවනි ලෝක යුද්ධෙ නිමාවුනාට පස්සෙ ලෝකෙ රටවල් 26කට බෝම්බ දාල තියෙනව.
     

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    US afganistan walata gahuwe Bin Laden september 11 attack eka nisa.Bin laden ge main sucide trainnig camp tibune afganistan wala.afganistan poor country ekak.oya gold/cooper/Iorn mine hoya gaththe US reseech karana geologist aya 2010 waladi .ethakan kawruwath danan hitiye nahe afganistan wala ewa maha parimanayen tiyenawa kiyala
    habai dan nam US afganistan walin yayi kiyala nam hitanna amarui:yes:



    AFGHANISTAN wala URANIUM thiyenawa kiyala aranchiy.
    NIGER wala uranium thiyenawa. eth rata hondatama duppath, wena ratawal ewa huuragena kanawa.
    NIGERIA wala oil thiyenawa. eeth e ratath hondatama duppath.
     

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    mona pissuda. sadam Hussain kiwweth ohoma thama.anwtimata mokada une:D

    ඉරාකෙට ගහන කොට කිව්වෙ WMD තියෙනව කියලනේ. කෝ අර කියපු WMD හොයා ගත්තද? ඒකත් මට කියපන් බලන්න.????
     

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    සමහර මතයක් තමයි , ඇමරිකාව මෙහෙම රටවල් ආක්‍රමණය කරන්නෙ තම රාජ්‍ය අභ්‍යන්තර ප්‍රශ්න වලට ජනතාවගේ තියෙන ඇස , වෙන පැත්තකට යොමුකරන්න උත්සාහ කිරීමක් කියල.
     

    Tharaka Bilesh

    Well-known member
  • Jan 1, 2009
    1,041
    63
    48
    where do you want im there
    මචං අපි සෙට් එක මෙතන නිකන් කියෙව්වට ඇමරිකාව ලිබියාවට ගහන එක නවත්තන්නේ වත, රුසියාව . චීනය එකට විරුද්ධ වෙන්නේ වත නැහැ. මුල්ම දෙය එකයි. ඔය රටවල් දෙක හිතන්නෙත් ඒගොල්ලෝ ගැන විතරයි. ඇමරිකාවත් එහෙමයි. ඔන්න ඇමරිකාව ඔය රටවල් එක්ක ගේම ඉල්ලුවානම් බලාගන්න තිබ්බ. නමුත් එහම ගේම ඉල්ලන්නේ නැ. ඇමෙරිකාව අපිත ගහන්න අවත් ඔය රටවල් දෙක මුකුත් කියන්නේ නේ. බලය තියෙන එක හදන්නේ පුළුවන් තරම් බලය වැඩි කරගන්න.(ලංකාවෙත් ඔය ටික පේනවනේ. දන්නා උන් දන්නවා. දන්නේ නැති උන් දන්නා උන් ගෙන අහල දැනගන්න) ඇමෙරික තානාපති කාර්යාලය ඉස්සරහ පෙළපාලි ගිය කියල උන්ට එක ගණක වත් නේ. අපි දන ගන්න ඕන හැම රටක එක්කම සුහදත්වයෙන් ඉන්න. රුසියාව චීනය වගේම ඇමරිකාව එක්කත්. මොකද අපි ලොකු දිඅල්ස් නෙමේ ලෝකේ.(හිතාගෙන ඉන්නේ නම් එහෙමයි. අපේ සමහර මාධ්‍ය කියන්න එහෙමයි). ඇත්ත ඕක නෙමේද?
     
    Last edited:

    GayanSV

    Member
    Aug 16, 2011
    2,632
    210
    0
    ගෙදර


    ලංකාවෙත් ආණ්ඩු විරෝධී කැරලි තිබ්බේ , 60000 ඝාතනය කරා , එහෙම තමයි කැරැල්ලක් ඇති වුනාම. එල්ටීටී එකෙන් ලංකාවේ අහිංසක මිනිස්සු කීයක් මැරුවද? එක බල්ලෙක් ආවද එල්ටීටී එක නැතිකරල දාන්න , උන්ට බකප් දුන්න මිසක් කොහෙවත් නැති සක්කිලි,, රටවල් වල අභ්‍යන්තර ප්‍රශ්න වලට අත දාන එක වැරදී.

    :yes: