මේ පොස්ට් එකට මට CID යනවා කියල පිරිසක් කිව්වා. මට අසාදාරණයක් උණා ඒ නිසා පොස්ට් එක දැම්මේ.
අය මේ වගේ පොස්ට් දාන්නේ නෑ කට හරි හිත රිදුනා නම් සමාවෙන්න
අය මේ වගේ පොස්ට් දාන්නේ නෑ කට හරි හිත රිදුනා නම් සමාවෙන්න
Last edited:
කව්ද කියන්නේ? විසිපන්දාහේ තිස්දාහේ පඩිය විත්ඩ්රෝ කරන්න යන උන්ව ගනන් ගන්නේ නැති උනාට...ගමේ පොලියට දෙන කුඩු විකුනන එකාව පාවඩ දාල පිලි ගන්නේ... දොරෙන් ඇතුල් වෙද්දිම සැලුට් එක දෙන්නේ..රජයේ බැංකු වල එවුන්ගේ පට්ට ඔලුවෙන් ඉන්නේ මොකද ?
අපි යනවට තරහෙන් වගේ උන් කතා කරන්නේ ? කිසිම දෙයක විස්තර අහන්න බෑ ගහන්න වගේ කතාව
Customer Care ඊට හපන්.
Pvt ඒවාගේ නම් ඔය අවුල නෑ
උබේ කස්ටමර් කෙයාර් එක වගේ ඒවා තමයි උන්ගේ ඒවත්.රජයේ බැංකු වල එවුන්ගේ පට්ට ඔලුවෙන් ඉන්නේ මොකද ?
අපි යනවට තරහෙන් වගේ උන් කතා කරන්නේ ? කිසිම දෙයක විස්තර අහන්න බෑ ගහන්න වගේ කතාව
Customer Care ඊට හපන්.
Pvt ඒවාගේ නම් ඔය අවුල නෑ
පිනට පඩිගන්න උන්නෙ ඒකයි ඔය. රෙදි ගැලවෙන්න කතා කරන්න බැංකුවටම ඇහෙන්න.රජයේ බැංකු වල එවුන්ගේ පට්ට ඔලුවෙන් ඉන්නේ මොකද ?
අපි යනවට තරහෙන් වගේ උන් කතා කරන්නේ ? කිසිම දෙයක විස්තර අහන්න බෑ ගහන්න වගේ කතාව
Customer Care ඊට හපන්.
Pvt ඒවාගේ නම් ඔය අවුල නෑ
(ලොකු සල්ලි තියෙන මිනිස්සු සල්ලි දාන බ්රාන්ච් එකක් නෙමෙයි )අම්මෝ මම නම් ඕකෙ අනිත් පැත්ත හොඳට අත්විඳල තියෙන්නෙ. රජයෙ ඒව නියමෙට කෙයාර් කරනව ප්රයිවට් ඒවගෙ ලයින් බලල තියෙන්නෙPvt ඒවාගේ නම් ඔය අවුල නෑ
customer care kellage phone number ehema illanna giye na neda?රජයේ බැංකු වල එවුන්ගේ පට්ට ඔලුවෙන් ඉන්නේ මොකද ?
අපි යනවට තරහෙන් වගේ උන් කතා කරන්නේ ? කිසිම දෙයක විස්තර අහන්න බෑ ගහන්න වගේ කතාව
Customer Care ඊට හපන්.
Pvt ඒවාගේ නම් ඔය අවුල නෑ
අම්මෝ මම නම් ඕකෙ අනිත් පැත්ත හොඳට අත්විඳල තියෙන්නෙ. රජයෙ ඒව නියමෙට කෙයාර් කරනව ප්රයිවට් ඒවගෙ ලයින් බලල තියෙන්නෙ
tikak kiwwe kootiyak wage da? Manager katha karala No eka denna tharanHNB එකේ පොලිය මදි නිසා තිබුණ සල්ලි ටිකක් ගිහින් ෆික්ස් ඩිපොසිට් එකක් දැම්මා මහජන බැංකුවේ. කලින් නම් එච්චර ගණන් ගත්තෙ නැහැ (මට තේරුණ විදියට ). උබලා කියන්නෙ එදා ඉදලා උන් සලකන විදිය වෙනස් .මැනේජ්ර් නම්බර් එකත් දුන්නා එන කොට කෝල් කරලා එන්න කියලා![]()
(ලොකු සල්ලි තියෙන මිනිස්සු සල්ලි දාන බ්රාන්ච් එකක් නෙමෙයි )
කන්ක්ලූශන් : යුවර් අකවුන්ට් බැලන්ස් ඉස් නොට් ඉනෆ්