රටේ තත්වේ ඇත්තටම හිතන තරම් භයානකද සිංහලු?

sudu1234

Well-known member
  • Dec 5, 2017
    1,857
    994
    113
    ��
    තාම පටන් ගත්තා විතරයි බන්. හිටපන්කො මෙ ෆුයෝල් නැතුව බිසිනස් ටික වැටුනම ගත්ත ණය ගෙවාගන්න බැරි වෙනව. ඊට පස්සෙ බැන්කු ටිකට කෙල වෙනව. Internally bankcrupt උනට පස්සෙ ගෝට ඇමරිකා යයි. අපිට වීස වදින්නෙ නෑ විසිටින් වත්
    Lebanon Venezuela වල උන්ගෙ වීසා බෑන් වෙනවා ද බංකොලොත් කියල
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    Lebanon Venezuela වල උන්ගෙ වීසා බෑන් වෙනවා ද බංකොලොත් කියල
    Ehama ban wenne na

    a unata melo travel history ekake wath nathnam Visit ekake ganna pattama gamak denna wenawaa

    Visa ban wenna nam N.Korea wage seen ekake wenna ona. Economy ekake una kiyala qualified minussunta ratakin yanna bari wenne na, ganna amarui echaraiyi

    oya funds boruwata dala hariyata proof nathi ayata amarui ithin
     
    • Like
    Reactions: sudu1234

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    කොරෝනා කාලෙත් අරක වෙනව මේක වෙනව කියල කොච්චර නම් දේවල් කීවද, ඒත් ඒ කීව දේවල් වලින් වුනේ මොනාද කියහන්කො..

    රටේ දැන් තියෙන වාතාවරණෙ ඇත්තටම භයානකයිද බන්?

    මම හදිස්සියකට රට පයින්න කියල පාස්පෝට් එකවත් හදල නැ තවම. :baffled:
    පිස්සුද කවුද කියන්නේ?ඔය ජෙප්පොන්ගෙ පච බං
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,279
    34,931
    113
    Ow pons- Dollars ne, capital ne, tourism ne, fuel ne, gas ne, monaath ne. Inne okkoma kalu ketha Sinhala horu politcians- un salli pocket karana nisa kawruth naya denneh ne.
    Sri Lanka is totally fucked.
    මන්න දෙක තුනක් අරගෙන වර බයියො 69 ලස්සෙම කැති ගාලා දාමු කොනක ඉඳං
     

    VPS09

    Well-known member
  • Sep 13, 2014
    6,733
    2,139
    113
    maharagama
    Lebanon Venezuela වල උන්ගෙ වීසා බෑන් වෙනවා ද බංකොලොත් කියල

    Bankoloth ratawal wala ewn avilla e ratawal wala horen lagi kiyala denne natte ban,

    Student visa ehema dan danawa boru. un dannawa student dala enne mokatada kiyala me welawe.
     
    • Sad
    Reactions: sudu1234

    sudu1234

    Well-known member
  • Dec 5, 2017
    1,857
    994
    113
    ��
    Bankoloth ratawal wala ewn avilla e ratawal wala horen lagi kiyala denne natte ban,

    Student visa ehema dan danawa boru. un dannawa student dala enne mokatada kiyala me welawe.
    එතකොට ස්කොලර්ෂිප් එකකටවත් යන්න බැරි වෙයි ද