අපි බොරු කියන්නේ නැහැ ෆ්රෙන්ඩ්
![]()
මෙකෙ තියෙන්නෙ මියුසික් වීඩියෝස් විතරද දන්නෙ නෑ. කෝල් කරල බලන්න ඕන..........
DVD9 දෙකක මියුසික් වීඩියෝස්?හා හා කෝල් කරලම අහගන්නකෝ..
DVD9 දෙකක මියුසික් වීඩියෝස්?හා හා කෝල් කරලම අහගන්නකෝ..
![]()

DVD9 දෙකක මියුසික් වීඩියෝස්?හා හා කෝල් කරලම අහගන්නකෝ..
![]()
එල එල උඹ ගත්තද සල්ලිවලට??![]()
oka mama aran dapu snap eka,baya nathuwa DVD eka ganin full teledrama eka thiyanawa,oke copy ekak Ranjan gawa na namuth oka Torana la ekale Tv eken capture kala copy ekak.
matath scene eka mathakai. uoo kemathi unema ne copyright scene kiyala.Ranjan silva ge putha Elakiri idala kiuwa ooke Copys original monawath na kiyala... munta kohenda ban oowa... awurudu gaanak Youtube thibbe na oke vidoe wath... EK un adala adala thamai Puthandiya Song eka hari Upload kale.

අපි බොරු කියන්නේ නැහැ ෆ්රෙන්ඩ්
![]()
Ranjan silva ge putha Elakiri idala kiuwa ooke Copys original monawath na kiyala... munta kohenda ban oowa... awurudu gaanak Youtube thibbe na oke vidoe wath... EK un adala adala thamai Puthandiya Song eka hari Upload kale.


ටොරානා එකේ අයිතිකරු පට්ටම හොද පොරක් බන් ...ඒකට අර ති . නා . කියන වේසික පුතා අන්තිම සක්කිලියෙක් ...හෙටම dvd එක ගන්න ඕනි ....

