රනිල්ට අත උස්සන්න සම්බන්ධන්ගේ ඉල්ලීම්....

sanjaya1975

Well-known member
  • Sep 13, 2011
    2,258
    1,725
    113
    ජිංතක ජිල්ලබකිට;23036736 said:
    කොහෙද කවුද කියල තියෙන්නේ ලංකාවෙන් බාගයක් දෙන්න?
    දේශපාලනය තේරෙන්නේ නැත්තම් ගොනෙක් වගේ තප්පුලන්නේ නැතුව, තේරෙන මගුලක් කරන් ඉන්නවා. උඹලා වගේ මොලේ පශ්චාත් බාගේ තියෙන උන් හින්ද තමයි කවද හරි රට දෙකට කැඩිලා මේක ඉන්දියාවේ ප්‍රාන්තයක් වෙන්නේ.

    ප්‍රබාකරන් ට ඕන උනේ මොකද්ද? ඒ දේම නේද TNA ඉල්ලන්නේ....
    ඉන්දියාව TNA එකට උදව් දෙන්නේ මොකටද දන්නේ නෑ .... අනේ උඹේ දේසපාලනේ... තොපිලවගේ හල්පරුවෝ එදත් හිටියා. අදත් ඉන්නවා. හෙටත් ඉඳියි.....

    අම්පාරෙන් එහා පැත්තේ තියෙන සිංහල ගම් වලට ගිහින් තියෙනවද? ඒ වගේ පැත්තක තොපි (සිංහල නම්) යුද්දේ කාලේ හිටියනම් සිංහල ජාතිය ගැන පොඩි හරි හැගීමක් තියෙයි.... රට වෙනුවෙන් මරුනේ වැඩිපුර මායිම් ගම්මාන වල කොල්ලෝ. ඒ ඇයි ... උන්ට පුකේ අමාරුවටද? නෑ ... උන්ට ලොකු අද්යාපනයක් නොතිබුනත් උන්ට තියෙන අත්දැකීම් වලින් උන්ට මේ රට ගැන කැක්කුමක් තිබ්බා.... තොපිල මහලොකු උගත් කියල කිව්වට ඒ කැක්කුමෙන් 0.000001% වත් තියෙනවද? keyboard එකට කොටලා මහලොකු වීරයෝ කියල හිතාගෙන ඉන්නේ...

    (ඔක්කොටොම කලින් උඹේ වයස කීයද කියපන්.... මම දේසපාලනේ කියල දෙන්න... මොකද තොපිල වගේ සිඟිති එවුන් එක්ක මෙව්වා කතා කරලා වැඩක් නැහැ... )

     

    cedric1986

    Member
    Apr 9, 2012
    29,703
    941
    0
    192.168.1.1
    ප්‍රබාකරන් ට ඕන උනේ මොකද්ද? ඒ දේම නේද TNA ඉල්ලන්නේ....
    ඉන්දියාව TNA එකට උදව් දෙන්නේ මොකටද දන්නේ නෑ .... අනේ උඹේ දේසපාලනේ... තොපිලවගේ හල්පරුවෝ එදත් හිටියා. අදත් ඉන්නවා. හෙටත් ඉඳියි.....

    අම්පාරෙන් එහා පැත්තේ තියෙන සිංහල ගම් වලට ගිහින් තියෙනවද? ඒ වගේ පැත්තක තොපි (සිංහල නම්) යුද්දේ කාලේ හිටියනම් සිංහල ජාතිය ගැන පොඩි හරි හැගීමක් තියෙයි.... රට වෙනුවෙන් මරුනේ වැඩිපුර මායිම් ගම්මාන වල කොල්ලෝ. ඒ ඇයි ... උන්ට පුකේ අමාරුවටද? නෑ ... උන්ට ලොකු අද්යාපනයක් නොතිබුනත් උන්ට තියෙන අත්දැකීම් වලින් උන්ට මේ රට ගැන කැක්කුමක් තිබ්බා.... තොපිල මහලොකු උගත් කියල කිව්වට ඒ කැක්කුමෙන් 0.000001% වත් තියෙනවද? keyboard එකට කොටලා මහලොකු වීරයෝ කියල හිතාගෙන ඉන්නේ...

    (ඔක්කොටොම කලින් උඹේ වයස කීයද කියපන්.... මම දේසපාලනේ කියල දෙන්න... මොකද තොපිල වගේ සිඟිති එවුන් එක්ක මෙව්වා කතා කරලා වැඩක් නැහැ... )



    උයාට 43 ක් ද? :D
     
    Jul 5, 2012
    1,773
    265
    0
    ප්‍රබාකරන් ට ඕන උනේ මොකද්ද? ඒ දේම නේද TNA ඉල්ලන්නේ....



    හෙහ් හෙහ්.. තෑන්ක්ස් දැන් තේරෙනවා උඹ ප්‍රභාකරන් ඉල්ලපුව දන්නෙත් නෑ, තමිල් අරසු කච්චි ඉල්ලපුවා දන්නෙත් නෑ, සම්බන්දන් ඉල්ලපුවා දන්නෙත් නෑ. හැබැයි කීබෝර්ඩ් වීරයෝ කියලා අනුන්ට චෝදනා කරනවා. මාරයි! ශෝක්!
    I rest my case!
    :rofl::rofl:
     

    marvin silva

    Well-known member
  • Jan 22, 2010
    4,120
    1,996
    113
    ජිංතක ජිල්ලබකිට;23036736 said:
    කොහෙද කවුද කියල තියෙන්නේ ලංකාවෙන් බාගයක් දෙන්න?
    දේශපාලනය තේරෙන්නේ නැත්තම් ගොනෙක් වගේ තප්පුලන්නේ නැතුව, තේරෙන මගුලක් කරන් ඉන්නවා. උඹලා වගේ මොලේ පශ්චාත් බාගේ තියෙන උන් හින්ද තමයි කවද හරි රට දෙකට කැඩිලා මේක ඉන්දියාවේ ප්‍රාන්තයක් වෙන්නේ.

    උඹ Anti BBS ගෙ ෆේක් එක නේද..?
     

    sanjaya1975

    Well-known member
  • Sep 13, 2011
    2,258
    1,725
    113
    ජිංතක ජිල්ලබකිට;23036833 said:
    හෙහ් හෙහ්.. තෑන්ක්ස් දැන් තේරෙනවා උඹ ප්‍රභාකරන් ඉල්ලපුව දන්නෙත් නෑ, තමිල් අරසු කච්චි ඉල්ලපුවා දන්නෙත් නෑ, සම්බන්දන් ඉල්ලපුවා දන්නෙත් නෑ. හැබැයි කීබෝර්ඩ් වීරයෝ කියලා අනුන්ට චෝදනා කරනවා. මාරයි! ශෝක්!
    I rest my case!
    :rofl::rofl:

    මගේ රේප් කැපුවා කියලා මට රිදෙයි.... :P
     
    • Like
    Reactions: Silly point

    sanjaya1975

    Well-known member
  • Sep 13, 2011
    2,258
    1,725
    113
    මගේ රේප් කැපුවා කියලා මට රිදෙයි.... :P

    ඔව්... මම ජාති වාදී තමයි... මොකද මම මගේ රටට ජාතියට ආදරෙයි... ඒත් තොපිට රටකුත් නෑ ... ජාතියකුත් නෑ ....
     
    Jul 5, 2012
    1,773
    265
    0
    ප්‍රබාකරන් ට ඕන උනේ මොකද්ද? ඒ දේම නේද TNA ඉල්ලන්නේ....



    ජිංතක ජිල්ලබකිට;23036833 said:
    හෙහ් හෙහ්.. තෑන්ක්ස් දැන් තේරෙනවා උඹ ප්‍රභාකරන් ඉල්ලපුව දන්නෙත් නෑ, තමිල් අරසු කච්චි ඉල්ලපුවා දන්නෙත් නෑ, සම්බන්දන් ඉල්ලපුවා දන්නෙත් නෑ. හැබැයි කීබෝර්ඩ් වීරයෝ කියලා අනුන්ට චෝදනා කරනවා. මාරයි! ශෝක්!
    I rest my case!
    :rofl::rofl:

    මගේ රේප් කැපුවා කියලා මට රිදෙයි.... :P

    උත්තර නැද්ද ලොක්කා, නිකන් රෙප් කතාවක් ඇදලා ගත්තේ?? පැනල යන්න එපා උඹ සිංහල ජාතියේ මුර කාරයෙක් නේ? :D බොරුවට රෙප් කතා කියල කතාව වෙන පැත්තකට හරවන්න එපා, අපිටත් එක්ක ලැජ්ජයි, විලි ලැජ්ජයි! :P
     

    Pathfinder_A2Z

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    9,572
    3,671
    113
    තොණ්ඩුලන්තය
    රනිල් කියන්නේ කක්ක ගොඩක්....
    ඒ කක්ක ගොඩට ලොල් බැදගත්ත නිල මැස්සෝ ටික දිහා බලපුවාම පේනවා මොකාටද එන්න හදන්නේ කියලා.... :yes:
     
    Jul 5, 2012
    1,773
    265
    0
    රනිල් කියන්නේ කක්ක ගොඩක්....
    ඒ කක්ක ගොඩට ලොල් බැදගත්ත නිල මැස්සෝ ටික දිහා බලපුවාම පේනවා මොකාටද එන්න හදන්නේ කියලා.... :yes:

    හා මචං! උඹ කිව්වම ඉතින් දොහොත් මුදුන් දීල පිලිගන්න එපෑයැ! :D

    ඇත්තට මේ වගේ විදග්ධ දේශපාලන විග්‍රහයක් (රනිල් කියන්නේ කක්ක ගොඩක්) මම නම් ඇහුවමයි. ඒ වගේ සංකීර්ණ මතයක් වත්මන් භූ දේශපාලනික සන්දර්භය තුල ඔබ ගොනු කලේ කෙසේද කියා පැහැදිලි කලොත්..?
    :rofl::rofl:
     

    Pathfinder_A2Z

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    9,572
    3,671
    113
    තොණ්ඩුලන්තය
    ජිංතක ජිල්ලබකිට;23036919 said:
    හා මචං! උඹ කිව්වම ඉතින් දොහොත් මුදුන් දීල පිලිගන්න එපෑයැ! :D

    ඇත්තට මේ වගේ විදග්ධ දේශපාලන විග්‍රහයක් (රනිල් කියන්නේ කක්ක ගොඩක්) මම නම් ඇහුවමයි. ඒ වගේ සංකීර්ණ මතයක් වත්මන් භූ දේශපාලනික සන්දර්භය තුල ඔබ ගොනු කලේ කෙසේද කියා පැහැදිලි කලොත්..?
    :rofl::rofl:

    වත්මන් දේශපාලන සන්දර්භයේ ති‍්‍රකෝණමිතිය හොයන්න ඕනද රනිල් ගැන කියන්න... උරුලෑවා ගිය පාරේ අඩි සලකුනු බලන්න එපා ඒකට ගඳම ඇති කිව්ව වගේ රනිල් ගැන කියන්න ලොකු දේශපාලන දැනුමක් ඕන නෑ... :rofl:
     

    aravinda28

    Well-known member
  • Sep 14, 2014
    1,361
    141
    63
    එතකොට මහින්ද අස්සන් නොකරේ මොන ඉල්ලීම් දීපු හින්දද :rofl::rofl:
     
    Jul 5, 2012
    1,773
    265
    0
    වත්මන් දේශපාලන සන්දර්භයේ ති‍්‍රකෝණමිතිය හොයන්න ඕනද රනිල් ගැන කියන්න... උරුලෑවා ගිය පාරේ අඩි සලකුනු බලන්න එපා ඒකට ගඳම ඇති කිව්ව වගේ රනිල් ගැන කියන්න ලොකු දේශපාලන දැනුමක් ඕන නෑ... :rofl:

    භූ දේශපාලනික සන්දර්භය කියන්නේ මහත්තයෝ geopolitical context. කමක් නෑ ඔයා ඒක අහල නැතුව ඇති. හුඟක් ලංකාවේ දේශපලනය ගැන පොර ටෝක් දෙන ඒත් මුකුත් දන්නේ නැති අයගේ ගොඩට ඔයාව දාන්න හිතගෙන කිව්ව නෙවෙයි..
    :rofl::rofl::rofl:
     

    cedric1986

    Member
    Apr 9, 2012
    29,703
    941
    0
    192.168.1.1
    එතකොට මහින්ද අස්සන් නොකරේ මොන ඉල්ලීම් දීපු හින්දද :rofl::rofl:

    avatar476738_4.gif
     

    Pathfinder_A2Z

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    9,572
    3,671
    113
    තොණ්ඩුලන්තය
    ජිංතක ජිල්ලබකිට;23037009 said:

    භූ දේශපාලනික සන්දර්භය කියන්නේ මහත්තයෝ geopolitical context. කමක් නෑ ඔයා ඒක අහල නැතුව ඇති. හුඟක් ලංකාවේ දේශපලනය ගැන පොර ටෝක් දෙන ඒත් මුකුත් දන්නේ නැති අයගේ ගොඩට ඔයාව දාන්න හිතගෙන කිව්ව නෙවෙයි..
    :rofl::rofl::rofl:

    එහෙම හිතමු... අනුප‍්‍රාසය තේරුම් නොගැනීම මගේ වරදක් නෙවෙයි....:rofl:
     

    yakshaya

    Well-known member
  • Aug 31, 2008
    18,248
    4,298
    113
    ඔව්... මම ජාති වාදී තමයි... මොකද මම මගේ රටට ජාතියට ආදරෙයි... ඒත් තොපිට රටකුත් නෑ ... ජාතියකුත් නෑ ....

    Umba ratata adare nam umba demala ayatata ehemath adare wenna ona. Umba raniltath adare wenna ona. Mokada eyalath rate kotasak ne. Umba hithanne jaathiwadi hamoma ratata adare da? Ethakota demala aya? Eyala jaathi wadi nam, ethakota eyalath ratata adare da?