රනිල් ජුලි 20 ජනාදිපති උනොත්? ලංකාවම විකුණලා යන්නේ..

Die-hard

Well-known member
  • Jul 10, 2017
    7,829
    6,591
    113
    ඔන්න බලපන් මු ජනාදිපති උනොත් මුලින්ම පාඩු ලබන සේරම ආයතන විකුනවා

    1) Sri Lankan Airlines ( කතා දෙකක් නැහැ විකුනවා)

    2) Ceylon Petroleum Corporation ( කතා දෙකක් නැහැ විකුනවා)

    3) ලංකා විදුලු බල මණ්ඩලය ( කතා දෙකක් නැහැ විකුනවා)

    4) Sri Lanka Railway, Sri Lanka Transport Board (CTB) විකුනවා

    5) තව Private හොස්පිටල් හදනවා, හෙලත් සෙමි Private කරනවා (ජයවර්දන හොස්පිටල් වගේ)

    6) තව Private Campus ගොඩක් ඕපන් කරනවා...අද්‍යාපනය සෙමි Private කරනවා.. ලෝන් දීලා ඉගෙන ගෙන ජොබ් එකකට ගියාම ගෙවන්න ඕන...

    7) ටෙලිකොම් එක ඉතුරු 50% සේල් කරනවා

    8) Sri Lanka Insurance ඉතුරු කොටස් සේල් කරනවා

    9) EMPLOYEES' TRUST FUND BOARD (ETF) එකට වැඩක් දෙනවා බංකලොත් වෙන්නම...

    10) ත්රිකුණාමල අවට ප්‍රදේශය ඇමරිකා / ඉන්දියා වලට විකුනවා..

    11) කොලබ නැගෙනහිර පර්යන්තය විකුනවා

    12) උතුරු නැගෙනහිරට 13+ දෙනවා...

    13) සමසිරි විවාහ අනුමැතිය දෙනවා...

    14) ගණිකා වුර්තිය නීතිගත කරනවා..

    15) ලංකාවේ Adult movie / Porn හදන්න අනුමැතිය දෙනවා...

    16) ගංජා නීතිගත කරනවා...

    ඕවා කරලා ඉතුරු අවුරුදු දෙකහ මාර තෙල් / ගෑස් / බෙහෙත් අවුලක් නැතුව දෙනවා....
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    ඔන්න බලපන් මු ජනාදිපති උනොත් මුලින්ම පාඩු ලබන සේරම ආයතන විකුනවා

    1) Sri Lankan Airlines ( කතා දෙකක් නැහැ විකුනවා)

    2) Ceylon Petroleum Corporation ( කතා දෙකක් නැහැ විකුනවා)

    3) ලංකා විදුලු බල මණ්ඩලය ( කතා දෙකක් නැහැ විකුනවා)

    4) Sri Lanka Railway, Sri Lanka Transport Board (CTB) විකුනවා

    5) තව Private හොස්පිටල් හදනවා, හෙලත් සෙමි Private කරනවා (ජයවර්දන හොස්පිටල් වගේ)

    6) තව Private Campus ගොඩක් ඕපන් කරනවා...අද්‍යාපනය සෙමි Private කරනවා.. ලෝන් දීලා ඉගෙන ගෙන ජොබ් එකකට ගියාම ගෙවන්න ඕන...

    7) ටෙලිකොම් එක ඉතුරු 50% සේල් කරනවා

    8) Sri Lanka Insurance ඉතුරු කොටස් සේල් කරනවා

    9) EMPLOYEES' TRUST FUND BOARD (ETF) එකට වැඩක් දෙනවා බංකලොත් වෙන්නම...

    10) ත්රිකුණාමල අවට ප්‍රදේශය ඇමරිකා / ඉන්දියා වලට විකුනවා..

    11) කොලබ නැගෙනහිර පර්යන්තය විකුනවා

    12) උතුරු නැගෙනහිරට 13+ දෙනවා...

    13) සමසිරි විවාහ අනුමැතිය දෙනවා...

    14) ගණිකා වුර්තිය නීතිගත කරනවා..

    15) ලංකාවේ Adult movie / Porn හදන්න අනුමැතිය දෙනවා...

    16) ගංජා නීතිගත කරනවා...

    ඕවා කරලා ඉතුරු අවුරුදු දෙකහ මාර තෙල් / ගෑස් / බෙහෙත් අවුලක් නැතුව දෙනවා....
    සිරාවට ඕවා කරයිද?
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,125
    1
    58,476
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    ඔන්න බලපන් මු ජනාදිපති උනොත් මුලින්ම පාඩු ලබන සේරම ආයතන විකුනවා

    1) Sri Lankan Airlines ( කතා දෙකක් නැහැ විකුනවා)

    2) Ceylon Petroleum Corporation ( කතා දෙකක් නැහැ විකුනවා)

    3) ලංකා විදුලු බල මණ්ඩලය ( කතා දෙකක් නැහැ විකුනවා)

    4) Sri Lanka Railway, Sri Lanka Transport Board (CTB) විකුනවා

    5) තව Private හොස්පිටල් හදනවා, හෙලත් සෙමි Private කරනවා (ජයවර්දන හොස්පිටල් වගේ)

    6) තව Private Campus ගොඩක් ඕපන් කරනවා...අද්‍යාපනය සෙමි Private කරනවා.. ලෝන් දීලා ඉගෙන ගෙන ජොබ් එකකට ගියාම ගෙවන්න ඕන...

    7) ටෙලිකොම් එක ඉතුරු 50% සේල් කරනවා

    8) Sri Lanka Insurance ඉතුරු කොටස් සේල් කරනවා

    9) EMPLOYEES' TRUST FUND BOARD (ETF) එකට වැඩක් දෙනවා බංකලොත් වෙන්නම...

    10) ත්රිකුණාමල අවට ප්‍රදේශය ඇමරිකා / ඉන්දියා වලට විකුනවා..

    11) කොලබ නැගෙනහිර පර්යන්තය විකුනවා

    12) උතුරු නැගෙනහිරට 13+ දෙනවා...

    13) සමසිරි විවාහ අනුමැතිය දෙනවා...

    14) ගණිකා වුර්තිය නීතිගත කරනවා..

    15) ලංකාවේ Adult movie / Porn හදන්න අනුමැතිය දෙනවා...

    16) ගංජා නීතිගත කරනවා...

    ඕවා කරලා ඉතුරු අවුරුදු දෙකහ මාර තෙල් / ගෑස් / බෙහෙත් අවුලක් නැතුව දෙනවා....
    Very good if he can do them
     

    Die-hard

    Well-known member
  • Jul 10, 2017
    7,829
    6,591
    113
    සිරාවට ඕවා කරයිද?
    ආයි මක්කෙයි...ඕකට විකුණන ඒවා ගේමක් නැහැ.. අනික කවුරුවත් කියන ඒවා අහන එකෙක්ය...
     

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,777
    28,926
    113
    Pls do as soon as possible. :lol:

    1) Sri Lankan Airlines ( කතා දෙකක් නැහැ විකුනවා)

    2) Ceylon Petroleum Corporation ( කතා දෙකක් නැහැ විකුනවා)

    3) ලංකා විදුලු බල මණ්ඩලය ( කතා දෙකක් නැහැ විකුනවා)

    4) Sri Lanka Railway, Sri Lanka Transport Board (CTB) විකුනවා

    5) තව Private හොස්පිටල් හදනවා, හෙලත් සෙමි Private කරනවා (ජයවර්දන හොස්පිටල් වගේ)

    6) තව Private Campus ගොඩක් ඕපන් කරනවා...අද්‍යාපනය සෙමි Private කරනවා.. ලෝන් දීලා ඉගෙන ගෙන ජොබ් එකකට ගියාම ගෙවන්න ඕන...

    7) ටෙලිකොම් එක ඉතුරු 50% සේල් කරනවා

    8) Sri Lanka Insurance ඉතුරු කොටස් සේල් කරනවා
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,471
    32,193
    113
    ඔන්න බලපන් මු ජනාදිපති උනොත් මුලින්ම පාඩු ලබන සේරම ආයතන විකුනවා

    1) Sri Lankan Airlines ( කතා දෙකක් නැහැ විකුනවා)

    2) Ceylon Petroleum Corporation ( කතා දෙකක් නැහැ විකුනවා)

    3) ලංකා විදුලු බල මණ්ඩලය ( කතා දෙකක් නැහැ විකුනවා)

    4) Sri Lanka Railway, Sri Lanka Transport Board (CTB) විකුනවා

    5) තව Private හොස්පිටල් හදනවා, හෙලත් සෙමි Private කරනවා (ජයවර්දන හොස්පිටල් වගේ)

    6) තව Private Campus ගොඩක් ඕපන් කරනවා...අද්‍යාපනය සෙමි Private කරනවා.. ලෝන් දීලා ඉගෙන ගෙන ජොබ් එකකට ගියාම ගෙවන්න ඕන...

    7) ටෙලිකොම් එක ඉතුරු 50% සේල් කරනවා

    8) Sri Lanka Insurance ඉතුරු කොටස් සේල් කරනවා

    9) EMPLOYEES' TRUST FUND BOARD (ETF) එකට වැඩක් දෙනවා බංකලොත් වෙන්නම...

    10) ත්රිකුණාමල අවට ප්‍රදේශය ඇමරිකා / ඉන්දියා වලට විකුනවා..

    11) කොලබ නැගෙනහිර පර්යන්තය විකුනවා

    12) උතුරු නැගෙනහිරට 13+ දෙනවා...

    13) සමසිරි විවාහ අනුමැතිය දෙනවා...

    14) ගණිකා වුර්තිය නීතිගත කරනවා..

    15) ලංකාවේ Adult movie / Porn හදන්න අනුමැතිය දෙනවා...

    16) ගංජා නීතිගත කරනවා...

    ඕවා කරලා ඉතුරු අවුරුදු දෙකහ මාර තෙල් / ගෑස් / බෙහෙත් අවුලක් නැතුව දෙනවා....
    wikunanne katada? rajapakalama mehen horakapu salli walata unma wena unwa dammala gannawa......
    okai aluthama sellama ita passe un politics walata awe naththa profit eka ena dammala ganna un harahaaaaaaaaaa
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    ආයි මක්කෙයි...ඕකට විකුණන ඒවා ගේමක් නැහැ.. අනික කවුරුවත් කියන ඒවා අහන එකෙක්ය...
    අඩෝ එහෙනම් ඌව ජනාධිපති කරන්න තිබ්බෙ මීට කලින්.
     

    justinlk

    Well-known member
  • Jul 15, 2021
    716
    933
    93
    ඔන්න කරනවා නම් වැඩ. පාඩු ලබන ඔක්කොම කළමනාකරණය පුද්ගලික කරනවා නම් කියලා වැඩක් නැහැ. අර සමිති ටිකත් නැති වෙන්න ඕනේ. එත් ඉතින් කොහෙද චන්දෙ බලන් නේ මේ හැත්ත ඕවා කරන්නේ නැහැ.
     

    Die-hard

    Well-known member
  • Jul 10, 2017
    7,829
    6,591
    113
    අඩෝ එහෙනම් ඌව ජනාධිපති කරන්න තිබ්බෙ මීට කලින්.
    උ ඔය ටික කරලා ඒ අස්සේ රටටම වින කරන වැඩ ටිකකුත් කරලා යන්නේ,එකයි අවුල
     
    • Like
    Reactions: lasankandy