රිවස් කරද්දී පස්ස බලන්න දෙන්නේ නැද්ද?

cool_sachini

Member
Feb 12, 2012
100
4
0
38
Nugegoda
menna mekai siddiya
gampaha innawa examinars la dethun denek unta oni eka eka dewal

ekek innawa pora nithiyata reverse hand signal balanawa
set eken lokkata mona bambuwak wath oni na gear kadala hayyen pare hodata aran yanna oni
tawa jokiyek innawa pora balanne hariyata sudu iren eha wahane nawattanawada kiyala, pora mage baluwe reverse baluwet na :)

examiner kawuda kiyala balapan
learners haraha yaddi wede lesiy.. reverse karaddi pitipassa balanna puluwan

godak welawata reverse gahanne shribodhi pare kalyani mawathata wetena pare :) kalin dawasaka gihin purudu wiyan

ඒ කියන්නේ සුදු ඉර කපන්නේ නැතුව සුදු ඉරට සමාන්තරව වාහනය නතර කරන්න ඕනෙද?
පැහැදිලි කරපන් මචෝ
. :)
 

shammaxxy

Well-known member
  • May 21, 2011
    1,331
    347
    83
    ado auto walatama license ekak ganna puluwanda??? ethakota a hamba wena license eken manual elawanna puluwanda? naththan auto vitharai kiyala gahala thiyenawada?
     

    shammaxxy

    Well-known member
  • May 21, 2011
    1,331
    347
    83
    Auto Licence eken Auto vitharayi elawanna puluwan, eth samahara gon police kaarayo Auto / Manual anduranneth na. :lol::no::no:
    mama ahala thibunata auto license wenama ganna puluwan kiyala, vishawasa kale nah, mama hithuwe hamoma manual ekata lisence ganna oni kiyala!
     

    shammaxxy

    Well-known member
  • May 21, 2011
    1,331
    347
    83
    eka thamayi, ithin kohomada covrage eka ganne? mata thawa maasayak thiyenawa Trial ekata.
    oya scenenam mama danne na machan, mama CTB eken gaththe... api kalutara kale... examiner van ekata nagga... yanna kiwwa, ah dan issarahin nawaththanna kiwwa :P echcharai!!! 1min wath giye nadda koheda!!! :lol:
     

    w0rl0ard

    Member
    Apr 20, 2014
    165
    11
    0
    යාළුවනේ, මම Driving Licence එකට (Auto Transmission) Apply කළා. මගේම Auto Gear කාර් එකෙන් තමයි ට්‍රයල් පෙන්නන්න ඉන්නේ.
    Reverse කරද්දී අනිවාර්යයෙන් Side Mirrors වලින් ම විතරක් බලන්න ඕනෙද? ඔලුව හරවලා පස්ස බලන්න දෙන්නේ නැද්ද?
    මම ගම්පහින් තමයි දැම්මේ, Reverse කරන්න තියෙන්නේ මොන වගේ තැනකින්ද?

    Please Help Me.

    What happen when you reverse a HEavy Container Loader? just mirrors enough to see what's on the road? does ur side supporter helps you? oh! in the test there is no helpers.

    that's why u must use mirrors and ur own instinct conbined.
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    ඒ කියන්නේ සුදු ඉර කපන්නේ නැතුව සුදු ඉරට සමාන්තරව වාහනය නතර කරන්න ඕනෙද?
    පැහැදිලි කරපන් මචෝ
    . :)

    sudu iren adiyak meha nawattanna,,, etakota bahinna ida tiyanawa...
    uba sudu ira parallel nawattuwot uba bahinne parata ;)
     

    bigsmoke239

    Well-known member
  • Jan 14, 2010
    1,840
    150
    63
    ගෙදර
    මගෙන් නං රිවස් 1 ඇහැව්වෙ නෑ මචන්. 50m විතර ඉස්සරහට අරගෙන යන්න දුන්නෙ....