App eka daganin @tharakaf තාම බයෙ හැන්ගිලද?උඹලගෙ පැතිවල කොහොමද?
ඇප් එක තියා මොන මගුලක්වත් ඊමේල් එකවත් ආවෙ නෑApp eka daganin @tharakaf තාම බයෙ හැන්ගිලද?
ඊමේල් වලට හරෝගෙන තියෙන්නෙඋඹලගෙ පැත්තෙ SLT එකේ පිසිකල් බිලක් එනවද ගෙදරට?
ඒ මොකද උඹලට විතරක්හුත්තිගේ පුතාලා ටික අදත් කැපුවා කරන්ට්. කතා කරලා හොඳට අමැතුවා උන්ට control කරන්න බැහැ ලු line trip වෙන එක
ආහ් ලපටි පොන්ස්, දවල්ට මම පොඩි නින්දක් දානවා. කලබල වෙන්න එපා. ගෙදර වෙන කරන්න වැඩත් ඕන තරම් තියෙනවනෙApp eka daganin @tharakaf තාම බයෙ හැන්ගිලද?
මාර කරුමයක් වෙලා තියෙන්නේ සතියට සැරයක් කපනවා මයිඒ මොකද උඹලට විතරක්![]()
උබද @jhnnwp ID එකෙන් ලොග් වෙන්නේහුත්තිගේ පුතාලා ටික අදත් කැපුවා කරන්ට්. කතා කරලා හොඳට අමැතුවා උන්ට control කරන්න බැහැ ලු line trip වෙන එක
අර ඔලුව ලොකු එකා නේඋබද @jhnnwp ID එකෙන් ලොග් වෙන්නේ
Na na wena ekekඋබද @jhnnwp ID එකෙන් ලොග් වෙන්නේ
mage fake naha mekeඋබද @jhnnwp ID එකෙන් ලොග් වෙන්නේ
Yako mage account eketh fake namage fake naha meke
Lol