ලකුණු දාගන්න මිසක් තෙල් බෙදන්න නෙවෙයි.

dinuksha_asela

Well-known member
  • Feb 7, 2007
    6,610
    10,839
    113
    Nugegoda, Sri Lanka
    හදිසියේ ඇප් එකක් දැම්මේ cant'chanata ලකුණු දාගන්න මිසක් තෙල් බෙදන්න නෙවෙයි. ඒ නිසා ඔය ළමයි ගෙදර යන්න.
    Ai machan app danna epaada? Awulda? ehema naththun priority list ekak nathi ekada awla? Meken hamotama quota ekak set wenawane..
     

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,847
    39,857
    113
    Homagama
    Ai machan app danna epaada? Awulda? ehema naththun priority list ekak nathi ekada awla? Meken hamotama quota ekak set wenawane..
    හදන්න එපා කියලා නැනේ.
    ඇමතියාගේකතාව බලන්න. එතකෙටෙ තේරෙයි ප්‍රශ්නය විසදන්නද ඌට ඕනාඋනේ කියලා.
    මිනිස්සු රෙජිස්ටර් වෙනවා තියලා දන්නැද්ද?
    ට්‍රැෆික් වැඩිවෙනවා කියලා දන්නැද්ද?
     

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,917
    17,146
    113
    Kottawa
    හදන්න එපා කියලා නැනේ.
    ඇමතියාගේකතාව බලන්න. එතකෙටෙ තේරෙයි ප්‍රශ්නය විසදන්නද ඌට ඕනාඋනේ කියලා.
    මිනිස්සු රෙජිස්ටර් වෙනවා තියලා දන්නැද්ද?
    ට්‍රැෆික් වැඩිවෙනවා කියලා දන්නැද්ද?
    🫠
     

    hapriyankara

    Well-known member
  • May 6, 2008
    5,381
    4,719
    113
    නොපෙනෙන මානයේ
    wash laundry GIF
     

    Ldy

    Well-known member
  • Oct 6, 2025
    3,387
    4,825
    113
    36
    හදන්න එපා කියලා නැනේ.
    ඇමතියාගේකතාව බලන්න. එතකෙටෙ තේරෙයි ප්‍රශ්නය විසදන්නද ඌට ඕනාඋනේ කියලා.
    මිනිස්සු රෙජිස්ටර් වෙනවා තියලා දන්නැද්ද?
    ට්‍රැෆික් වැඩිවෙනවා කියලා දන්නැද්ද?
    ඇමැතියා නැත්නම් ජොස්තර තෙල් ගහලත් ඉවරයි අද
     

    Troop

    Well-known member
  • May 22, 2014
    5,790
    2,728
    113
    muta nam hoda kalayak nemei labala thiyenne :lol:

    meke hitapu anith thadi jeppa penna na dn wadiye. shape eke maru wela wage
     
    • Haha
    Reactions: dinuksha_asela

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,951
    15,391
    113
    හදන්න එපා කියලා නැනේ.
    ඇමතියාගේකතාව බලන්න. එතකෙටෙ තේරෙයි ප්‍රශ්නය විසදන්නද ඌට ඕනාඋනේ කියලා.
    මිනිස්සු රෙජිස්ටර් වෙනවා තියලා දන්නැද්ද?
    ට්‍රැෆික් වැඩිවෙනවා කියලා දන්නැද්ද?
    කටට රෙන්න එපැයි... අපි කියන්නෙත් ඒකමයි අයිසෙ.
     
    • Haha
    Reactions: dinuksha_asela