හදිසියේ ඇප් එකක් දැම්මේ cant'chanata ලකුණු දාගන්න මිසක් තෙල් බෙදන්න නෙවෙයි. ඒ නිසා ඔය ළමයි ගෙදර යන්න.
Ai machan app danna epaada? Awulda? ehema naththun priority list ekak nathi ekada awla? Meken hamotama quota ekak set wenawane..හදිසියේ ඇප් එකක් දැම්මේ cant'chanata ලකුණු දාගන්න මිසක් තෙල් බෙදන්න නෙවෙයි. ඒ නිසා ඔය ළමයි ගෙදර යන්න.
හදන්න එපා කියලා නැනේ.Ai machan app danna epaada? Awulda? ehema naththun priority list ekak nathi ekada awla? Meken hamotama quota ekak set wenawane..
🫠හදන්න එපා කියලා නැනේ.
ඇමතියාගේකතාව බලන්න. එතකෙටෙ තේරෙයි ප්රශ්නය විසදන්නද ඌට ඕනාඋනේ කියලා.
මිනිස්සු රෙජිස්ටර් වෙනවා තියලා දන්නැද්ද?
ට්රැෆික් වැඩිවෙනවා කියලා දන්නැද්ද?
ඇමැතියා නැත්නම් ජොස්තර තෙල් ගහලත් ඉවරයි අදහදන්න එපා කියලා නැනේ.
ඇමතියාගේකතාව බලන්න. එතකෙටෙ තේරෙයි ප්රශ්නය විසදන්නද ඌට ඕනාඋනේ කියලා.
මිනිස්සු රෙජිස්ටර් වෙනවා තියලා දන්නැද්ද?
ට්රැෆික් වැඩිවෙනවා කියලා දන්නැද්ද?

@shenat iju ijumuta nam hoda kalayak nemei labala thiyenne
meke hitapu anith thadi jeppa penna na dn wadiye. shape eke maru wela wage
කටට රෙන්න එපැයි... අපි කියන්නෙත් ඒකමයි අයිසෙ.හදන්න එපා කියලා නැනේ.
ඇමතියාගේකතාව බලන්න. එතකෙටෙ තේරෙයි ප්රශ්නය විසදන්නද ඌට ඕනාඋනේ කියලා.
මිනිස්සු රෙජිස්ටර් වෙනවා තියලා දන්නැද්ද?
ට්රැෆික් වැඩිවෙනවා කියලා දන්නැද්ද?