වාහන වැඩ කරුවන්ගෙන් උදව්වක් ඕනේ

GTRZ

Administrator
Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,862
    113
    Brand new tax adu kalata pawichchi karapu maruti thama loku aduwak naha, enisa thawa awruddak wage yanakota oya dan thiyana ganata wada lakshayak wage adu wei used maruti market eka.
    Oya kiwwa wage amaruwen hamaba karapu salli + lease nam tikak gaana bahinakan inna eka hondai. Hadissi wela aduwata parana ewata atha gahanna epa.
     

    tsr

    Active member
  • Jun 3, 2007
    565
    156
    43
    Colombo
    machan gannawana hodata hoyala ganin math marutiyak use kala kalin 1 year wage use kala. leda godak awa. engine aulak awa anthimata. 2.5 lak paduwata thami denna une.
     

    krizta

    Well-known member
  • Nov 9, 2007
    17,906
    3,881
    113
    56
    400 : Bad Request
    *Mama car gana mokuth technical deyak danne nehe*
    Duk mahanisyen hambu karapuva BANK account eke daganin ban Maruti vage INDIAN JARA CAR ganne nathuwa... haiyoo india weth ban karapu car ekak ne maruti kiyanne..:angry::angry::angry::angry:
    INDIAN VEHICLES GANNA EPA!
     

    thal

    Active member
  • Aug 31, 2011
    422
    98
    28
    වාහන වැඩ කරුවන්ගෙන් උදව්වක් ඕනේ

    දුකසේ හරි හම්බ කරපු රුපියල් ටිකක් දාලා ඉතුරුවා ලීසිං කරලා මරුටි එකක් ගන්න හිතුවා
    අලුත් ඒවා ගන්න සල්ලි නෑනේ
    පාවිච්චි කරපු එකක් තමයි ගන්නේ
    මරුටි ගැන දන්නා අය මට මේ ප්‍රශ්න වලට උත්තර දෙන්න.....

    1. පාවිච්චි කරපු මරුටියක් ගන්නකොට මොනවා ගැනද වැඩිපුර සැලකිලිමත් වෙන්න ඕනේ?
    2. මරුටි එංජින් රෙපෙයාර් එන්නේ කොච්චර විතර දිව්වට පස්සෙද?
    3. මරුටි එංජින් රෙපෙයාර් කරන්න පුලුවන්ද?
    4. මරුටි එංජින් එකක තත්වය අපිට බලාගන්නේ කොහොමද? සරල ටෙස්ට්
    5. මරුටි එංජින් එකක තියෙන්නේ ටයිමින් බෙල්ට් එකක්ද චෙන් එකක්ද?
    6. ගත්තට පස්සේ මුලින්ම කල යුතු නඩත්තු මොනවද?


    ලොකු උදව්වක් මේ ටික කියලා දුන්නොත්


    තෙරුවන් සරණයි....
    malli mamath othanama thami hitiye pm ekaka ewapan mama kiyannam karanna oona de.....roshan
     

    lapatieka

    Active member
  • Jun 8, 2011
    492
    82
    28
    oya ganata ganin Use karapu Japan Aulto ekak 300- vage ekak hoyaganna bari vena ekak ne..... indian labbaval nan ganna epa ban.... tikak hevvoth toyota AE100 ekak hoyaganna bari vena ekakuth ne

    mamath kamathiyi japan ekakata yanna, eth parana ewata leasing denne na neda machan?
     

    lapatieka

    Active member
  • Jun 8, 2011
    492
    82
    28
    Brand new tax adu kalata pawichchi karapu maruti thama loku aduwak naha, enisa thawa awruddak wage yanakota oya dan thiyana ganata wada lakshayak wage adu wei used maruti market eka.
    Oya kiwwa wage amaruwen hamaba karapu salli + lease nam tikak gaana bahinakan inna eka hondai. Hadissi wela aduwata parana ewata atha gahanna epa.


    :yes::yes:
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    dirum hodata balapan machan... anika engine eke balapan oil thara welada kiyala... habai eka deyak 2006 n uda maruti ganin. thawa deyak 9.50 ta wada uda maruti ganna epa padui...maruti wala hodak thiyenne repair adui... parts wala ganan rs 100 idan thiyenawa laabai.
     

    lapatieka

    Active member
  • Jun 8, 2011
    492
    82
    28
    dirum hodata balapan machan... anika engine eke balapan oil thara welada kiyala... habai eka deyak 2006 n uda maruti ganin. thawa deyak 9.50 ta wada uda maruti ganna epa padui...maruti wala hodak thiyenne repair adui... parts wala ganan rs 100 idan thiyenawa laabai.

    Ela Thanks machan....
    :cool:
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    දුකසේ හරි හම්බ කරපු රුපියල් ටිකක් දාලා ඉතුරුවා ලීසිං කරලා මරුටි එකක් ගන්න හිතුවා.End of story

    :baffled: :dull: ඈල්ටෝවකටවත් පලයන් මචෝ..... මරුටිය නම් එපා වෙනවා..... පාන් ගේන්න කඩේ යන්න වගේ හොදා ඕක..... :(
     

    polwattacom

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,989
    1,039
    113
    USA
    අතේ 850 000 ක් තියෙනවනම් ඉන්දියන් කාර් එකකට යන එක අමු මෝඩ කමක්. ඔයාට හොඳ තත්වයේ ජපන් වාහනයක් ගන්න පුළුවන් ඔය ගානට. ලීස් එක මාසෙට කීයක් විතර ගෙවන්න පුලුවනිද 850 000 ට අමතරව.
     

    lapatieka

    Active member
  • Jun 8, 2011
    492
    82
    28
    අතේ 850 000 ක් තියෙනවනම් ඉන්දියන් කාර් එකකට යන එක අමු මෝඩ කමක්. ඔයාට හොඳ තත්වයේ ජපන් වාහනයක් ගන්න පුළුවන් ඔය ගානට. ලීස් එක මාසෙට කීයක් විතර ගෙවන්න පුලුවනිද 850 000 ට අමතරව.

    athe 8 1/2 k na machan

    athe 1 k thiyenawa
    masekata 18 wage lease ekata danna puluwan

    maage sampurna budget ekat 8 1/2 yi
     

    shalaniadikari

    Junior member
  • Aug 15, 2011
    162
    9
    18
    මරුටියක් ගන්නවානම් 2010 වඩා පරණ එකක් ගන්න එපා .පරණ ඒවා ලෙඩ ගොඩවල් .ගොඩක් ඒවා දිරල මගෙ 2010 alto එකක් තිබ්බ ලොක් එකක අවුලක් වෙලා දොර අතුල ගලවල බලනකොට ඇතුල සේරම මලකඩ කාල .Windscreen එක අස්සෙන් වතුර ආවා ගලවලා කටලොවී දාල හැදුව .ආරක්ෂාව ,සැපපහසුව නම් අනතිමය් . lease කරලා ගත්තොත් lease එක ඉවර වෙනකොට වාහනෙත් ඉවරය් .හොදම දේ පරණ ජපන් එකක් .තෙල් ගහන එකේ විතරක් ලාබය බලන්න එපා .
     
    Last edited: