meke innwa somapala kiyala kenek mans gawa thiyenen van ekak mans gen ahhanna


onna some ayiya bessa wahana thread ekata eke sita deka wenakanma ahapan kiyannam
monawa unath sahodarayaata mankiyanne mechcharayi, me elakiriyeth inne lankawe minissunisa, me lankaawe bahutharayak hithana pathana widiyata hithanne nathuw aman me kiyana widiyata hithala balanna
oyaa hithuwe Toyota Waahanayak ganda, ehema hithuwa hethuwa e wahana lassanayi, re selling market ekak thiyanawa, waahana amathara kotas hoya ganeema pahasuyi,
me ihatah sandahan dewal nisa wenan athine neda? hari e okkoma hari, namuth ee langa prahne oyaage athe thiyenne laksha 20yinam, me gaanin oyaata kittu karanna puluwan waahana thama
LH30(Rukmani Hiace)
LH50
LH112
LH113
Toyota Town Ace CR26
CR27(lotto)
CR36
Me Wage Waahana Thamayi Oyaata Ganna thiyenne
eth hithala balanna me waahana okkoma aduma 1994 idan duwana waahana me weddi awurudu 20kata aasannawa duwapu waahana,ithin e wage dara hewawal walata laksha 20k wage loku gaanak yata karanawada,
ehema nathnam e gaanata eeta aduwen metha kaaleenawa nishpaadanaya unu waahanayak gananwada?
ehema theeranaya karala oyaa waahanayak gannawanam laksha 20k athulatha oyaata yannna puluwan Mazda Bongo wage waahanayakata
meke nishpaadith samagam dekak thiyanawa Mazda Bongo Saha Nissan Vanette, me aluth model
eketh petrol waahanayakata oyaata yanna puluwan, ABS, PS,PM,Auto Full Option waahanayak ganna puluwan, ara patta parana daba waahana gannawata wada me wage hurubuhuti podi lassana waahanayakata yana eka mannam anumath karanawa,
සත්යයේ සටහන බුද්ධියේ විමසුමට