මෙන්න මචන් වර්ෂ 1978දී පිඑට් වැන් ඩෑම් - Piet van Dam මහතා විසින් ඡායාරෑප ගත කරපු ලංකවේ ලස්සන පින්තුර සෙට් එකක්.
ඔක්කොම පින්තුර මෙතැනින් බලන්න. FLICKER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
බලපන් තොගේ අම්ම යි අප්පච්චි ත් සමහර විට ඔය ෆොටෝ වල ඇතිඅපි ජාතියක් විදියට හෙන කැත මිනිස්සු ඉන්න රටක් නේද බං. බලපං නිකං වඳුරො වගේ.
මේ අපේ ගෙවල් වලට 3km වත් නෑ නේ.ඔව් ඒ තැනමයි. අංක 81 මඩවල පාර කටුගස්තොට.
නොදකින් අරුගේ වහලේ තමා ඒ ටකරන්මේ එකම තැනද? දෙවනි ෆොටෝ එකේනම් තියෙන්නෙ කටුගස්තොට market එක ලග.
හැබැයි අපි බයයි ලන්කාවෙ එකෙක් ආශ්රය කරන්නඅනික් පැත්තට හොස්පිටලිටි අතින් ලෝකෙන්ම ඉස්සරහින් ඉනන්ව.
ලංකාවේ මිනිස්සු ලෝකෙම ප්රසිද්දයි ඕක නිසා මචන්.
ඒ නිසා ඕනෙම ජාතියක් ලංකාවේ එකෙක්ව ආශ්රය කරන්න බය නැ
ඔව් ඔව් අනික් රටවල උන්ගෙ ගෙවල් වලට ගියාම බිම ඉන්දව ගන්නෙ කන්න බොන්න දෙන්නෙත් නෑලුනෙ...අනික් පැත්තට හොස්පිටලිටි අතින් ලෝකෙන්ම ඉස්සරහින් ඉනන්ව.
ලංකාවේ මිනිස්සු ලෝකෙම ප්රසිද්දයි ඕක නිසා මචන්.
ඒ නිසා ඕනෙම ජාතියක් ලංකාවේ එකෙක්ව ආශ්රය කරන්න බය නැ
අපරාදේ.. මොනවද තියන පොටෝ. ඉල්ලලා බලපන්. මේ වගේ තව ලංකාවේ පොටෝ තියනවා බන් කෙළියට මේ නෙට් එකේ, හොයන්න හොයන්න හොයාගන්න පුළුවන්.මම දන්න එක ලොක්කෙක් ගාව එ කාලේ ගහපු නියම ෆොටෝ ටිකක් තියනවා මචං බෙහෙතකට දාන්නෙ නැ එලියට...එ මිනිස්සු එක්කම එවා වැලලිලා යයි මට පෙන්නෙ...පට්ට ෆොටෝ ටික..
දැන් නම් නෑ අන්කල්අනික් පැත්තට හොස්පිටලිටි අතින් ලෝකෙන්ම ඉස්සරහින් ඉනන්ව.
ලංකාවේ මිනිස්සු ලෝකෙම ප්රසිද්දයි ඕක නිසා මචන්.
ඒ නිසා ඕනෙම ජාතියක් ලංකාවේ එකෙක්ව ආශ්රය කරන්න බය නැ
උබ හරි. ලංකාවට එන සුද්දෝනට කරදර නොකර හිටියා නම් ඇති.දැන් නම් නෑ අන්කල්
සිංහලු සුද්දෙක් දැක්ක ගමන් scam කරනවා
උන් ඒ නිසා අයින් වෙලා යන්නේ
lankawe hama thanama wage gahapu photo thiyanawa machan,mage thawa na wena atthama kenek hitiya Bandarawela mul gama,Albums dekak thibba godak estates wala gahapu Photos 40s and 50s wala,oya Album deka eya nathi unata passe badu ekka Nuwara ape gedarakata genawa ,mama me langadi gihin ahawwa e Albums deka ko kiyala,ewata wecchi deyak nallu,sure ekata me aya kohe hari mullaka dala,aparade ban shik mata mara upset....uda kamarayak thiyanawa oke petti wagayak thibba latta lotta purawapu oke sure ekata atthe...kohoma hari oka sudda karana dawasakata gihin oya deka genawaඅපරාදේ.. මොනවද තියන පොටෝ. ඉල්ලලා බලපන්. මේ වගේ තව ලංකාවේ පොටෝ තියනවා බන් කෙළියට මේ නෙට් එකේ, හොයන්න හොයන්න හොයාගන්න පුළුවන්.
හාඩ් කොපි නිසා සවුත්තු වෙලා ඇතිlankawe hama thanama wage gahapu photo thiyanawa machan,mage thawa na wena atthama kenek hitiya Bandarawela mul gama,Albums dekak thibba godak estates wala gahapu Photos 40s and 50s wala,oya Album deka eya nathi unata passe badu ekka Nuwara ape gedarakata genawa ,mama me langadi gihin ahawwa e Albums deka ko kiyala,ewata wecchi deyak nallu,sure ekata me aya kohe hari mullaka dala,aparade ban shik mata mara upset....uda kamarayak thiyanawa oke petti wagayak thibba latta lotta purawapu oke sure ekata atthe...kohoma hari oka sudda karana dawasakata gihin oya deka genawa
na machan black and white ewa albums wala thiyena ehema narak wenne na, colour thama narak wenne ikmanataහාඩ් කොපි නිසා සවුත්තු වෙලා ඇති
බොරු... සුදු කෙල්ලෝ කළු උන්ට කැමති වෙන්න හේතුව මොකක්ද බං..... ගොඩක් වෙලාවට sacndinavian region, uk, Netherland වගේ කළු හමට, asian ( lanka/india) උන්ට racist නේද සෑහෙන්න..මෙහෙ ඉන්න සුදු කෙල්ලෝ කළු උන්ට කැමති. ඕනේ නම් සාම්පල් දෙන්නම්.
ලංකාවේ කී දෙනෙක් බැදලා ඉනන්වද බන් සුද්දියෝ. ඔය කාබෙරියෝට එහෙම මාර කැමති
Noබොරු... සුදු කෙල්ලෝ කළු උන්ට කැමති වෙන්න හේතුව මොකක්ද බං..... ගොඩක් වෙලාවට sacndinavian region, uk, Netherland වගේ කළු හමට, asian ( lanka/india) උන්ට racist නේද සෑහෙන්න..
උඹ වෙලාව තියන වෙලාවක ගිහින් ඔක්කොම ඒ ටික අවුස්සලා බලපන්. නැත නම් අපරාදේ. පට්ට වටිනවා ඉතින් ලංකාවේම අය ගහපු පොටෝ නම් තවත්.lankawe hama thanama wage gahapu photo thiyanawa machan,mage thawa na wena atthama kenek hitiya Bandarawela mul gama,Albums dekak thibba godak estates wala gahapu Photos 40s and 50s wala,oya Album deka eya nathi unata passe badu ekka Nuwara ape gedarakata genawa ,mama me langadi gihin ahawwa e Albums deka ko kiyala,ewata wecchi deyak nallu,sure ekata me aya kohe hari mullaka dala,aparade ban shik mata mara upset....uda kamarayak thiyanawa oke petti wagayak thibba latta lotta purawapu oke sure ekata atthe...kohoma hari oka sudda karana dawasakata gihin oya deka genawa
නියමයි එහෙනම්. Sacandinavian කෑල්ලක් බඳින්න තිබ්බා නම් මරු.No
Mata nam thama ehema wela na
And mehe innawa 33 Years inna ayya kenek. pora meeting ekakdi oya kathawa confirm kale