වැලන්ටයින් සමරන්න මොනවද බන් කරේ ?

nai_silva

Banned
Nov 18, 2015
5,091
504
0
වැලන්ටයින් සමරන්න මොනවද බන් කරේ ?

වැලන්ටියින් සමරන්න මොනවද බන් කරේ ? මම නම් අද උදේ පාන්දරම පොර ගහල කිස් එකක් දීල ඔෆිස් අවා කෝච්චියේ... බලන්න එපයි කෙල්ලෝ අද සුවඳ ගහල මල කරේ තියන් යන හැටි

අද මුකුත් අතල් එකක් සෙට් උනෙත් නැහැ බන්

ඔෆිස් එකේ එකකට ඩබල් මිනීන් විහිළුවක් කරලා එලියට ඇදගන්න පුලුවන්ද කියල බලන්න ඕනේ


තොපි සිහලු මොනවද කරේ කියල දාමු බලන්න
 

chatura_CN

Well-known member
  • Jun 2, 2016
    6,463
    1
    8,634
    113
    kandy
    පෝං එක අතට අරන් කිරියේ threads බල බල තමා ඉන්නේ බං :(
     

    Thunderhawk

    Well-known member
  • Nov 19, 2013
    2,926
    1,343
    113
    වැලන්ටියින් සමරන්න මොනවද බන් කරේ ? මම නම් අද උදේ පාන්දරම පොර ගහල කිස් එකක් දීල ඔෆිස් අවා කෝච්චියේ... බලන්න එපයි කෙල්ලෝ අද සුවඳ ගහල මල කරේ තියන් යන හැටි

    අද මුකුත් අතල් එකක් සෙට් උනෙත් නැහැ බන්

    ඔෆිස් එකේ එකකට ඩබල් මිනීන් විහිළුවක් කරලා එලියට ඇදගන්න පුලුවන්ද කියල බලන්න ඕනේ


    තොපි සිහලු මොනවද කරේ කියල දාමු බලන්න

    ඉතිං පොර ගහල යනකං උඹ බලන් ඉඳලද ආවේ??
     

    nai_silva

    Banned
    Nov 18, 2015
    5,091
    504
    0
    ජින්තුවා;21245141 said:
    මොන වැල්ද බන් airport එකට එන කෑලි දිහා බලන් ඉඳල තව ටිකකින් රෙස්ට් එකට ගිහින් JD එක අනුමත වෙනව.


    අපෝ අද බිලා හරි යන්නේ නැහැ

    කැල්ලක් ඇදපන්
     

    nai_silva

    Banned
    Nov 18, 2015
    5,091
    504
    0
    අපේ ඔෆිස් එකේ කොල්ලෙක් අද කරපු වැඩක්

    අමා එක්ක බෝඩිමේ ආතල්


    me: hmm..
    oya enne na ne.. mage bordimata
    2:59 PM ama: oyage ekata enna bane
    mata ekak hoyadenna oya
    me: hmm... wil c..?
    ethakan mage ekata enna
    3:00 PM ama: wena boys la innawa neda
    me: na.. dan inna eke na...
    3:01 PM ama: oya witharada
    me: hmm.. eliyen thiyenne room eka
    ama: gedara minissu dakkoth aul nadda
    3:02 PM me: na... unta ganak na..
    3:03 PM ama: ehemada
    me: oyata aulak na ne..da...?
    3:04 PM ama: mata nam aulak naha
    me: baya nadda math ekka inna..
    3:05 PM ama: na ane
    3:06 PM i trust u
    me: mama oyawa badagena imboth thama..
    ithin..
    3:08 PM kamak na neda..?
    3:10 PM epada..?
    3:11 PM ama: kamak na ithin
    3:12 PM me: thawa thiyanawa ithin
    podi dodi ewa..
    3:14 PM ama: ehema nam ba ithin
    podi podi ewa loku unoth ehema
    me: na ehema na..
    ra nida gena inna kota.. agata panina ewa
    3:15 PM he he..
    ama: angat akauda paninne
    me: mama thama..
    3:17 PM thawa oya hithuna gamana ehen mehen alla ibina ewa ehema thiyaanwa..
    3:21 PM ane ennako..
    3:24 PM aha.. thawa ekak thiyanawa...
    ama: mokakda
    me: wassa dawasata badaganna eka wadi..
    rasane dawasata nikan wage thama inne..
    3:25 PM ane.. ennako..
    ama: mokakda ane
    3:26 PM me: ai... barida huh..?
    ama: na mat atherune na
    3:27 PM me: monada..?
    ama: wassai rassnei
    3:28 PM me: wassa dawasata oyawa badanema thama inne..
    rasne dawasata.. rasneine..
    3:29 PM ithin
    3:31 PM ama: ithin
    me: oyata night dress ekakata wada deyak adinna denna na..
    ekath naththam thama hoda..
    3:33 PM kamak na ekko oyata hoda widiyata inna.
    3:34 PM ama: ekane
    oya honda lamayane
    3:35 PM me: oya mawa waradata polabawanna ba...
    harida..?
    3:36 PM ama: ayyo naha
    mama sadda nathuwa innam
    3:37 PM me: apo.. meya katha kara idi ehema ba..
    3:38 PM oyata mokuth karanne na...
    mama kiyana widiyata adinna one..
    3:39 PM ama: ha
    3:41 PM me: mama kiyana aduma adinawada gedarata..
    e hodatama athi..
    3:42 PM ama: wht night dress?
    me: hmm...
    3:43 PM ou mama kiyana adum adinna mage ewa unath kakam na...
    3:45 PM ama: hmm
    3:46 PM me: rasne dawasta.. mage shirt ekak...
    boththam nodammath kamak na..
    3:47 PM ama: ayyo shirt adan inne kohomada
    me: ithin rasnei.. dadiya danawane..
    3:48 PM ama: shirt eka rough neda
    3:49 PM me: hmm... ekath one.. na.. ehenam....
    naththam skinner ekak..
    3:51 PM ama: hmm
    me: eketh kara palala kukku penawa..
    3:52 PM oyage..
    3:54 PM ama: monada ane
    me: ehenam oyata one ekak adinna...
    eka hari na wage..
    3:55 PM ama: eka thamai
    3:56 PM me: oyata mama t shirt eka dennam..
    eka shape..
    ama: ha ek ahondai
    kalinma kiwwanam harine
    3:57 PM me: eka witharak athi neda..
    3:58 PM ama: diga ekak ona
    me: hmm.. tikak digai..
    4:00 PM inene gallehata tiyanawa patiyo.. godak na..
    idaganna kota mama ahaka bala gannam.
    4:01 PM ama: hmm
    bari welawath balanna nam epa
    me: eth hitagena innakota nam balanawa..
    4:02 PM ama: ethakot akamak naha
    me: yana ena gaman... atha gagena.. yanawa..
    4:03 PM ama: anee
    ehema ba
    4:04 PM me: ai.. ane... lawata...
    riddanne. na
    ama: athaganne koheda
    4:05 PM me: kakula..
    wilube idan..
    ama: apo kichine
    4:06 PM me: e hari idan udata athaganawa..
    4:07 PM ama: ammoo
    mama dangalanna gaththoth nam oy aiwarai
    me: ai.. e..?
    4:08 PM oya daniha gawata enakan.. atha ganawa.
    4:09 PM ama: it audata nam yanna epa
    me: ane..
    ai epa..
    t shirt eka gawa eanwa kan athagannam.. danihen tikak udata..
    4:10 PM ane..
    4:11 PM ama: udata giyothnam ithin mama danne naha
    me: ai e..?
    4:12 PM oya yatata adalane.. inne patiyo..
    4:13 PM ama: ehema kiyala allanakal balan innada
    me: ane.. mama kakula witharai ahtha ganne..
    udatama yanakan atha gannam..
    4:14 PM ama: mata monawahari unoth ehema
    4:15 PM me: ehema karanne na... patiyo..
    ehenam... mama t shirt eka galawannam....
    ama: ai e
    4:16 PM me: kakula atha ganna denne na.. oya...
    atha wath athaganna..
    atha athagannam..
    ama: ithin galawanne mokatada
    me: oya ada adan inne mokadda patiyo..
    4:17 PM ama: t shrt ekak wage ekak
    me: ath diga ekakda..?
    ama: naha
    4:18 PM me: ane.. mama eka galawannam..
    ama: apo baha
    4:19 PM me: ane.. mata oyage pita ath ganna one..
    yata karalada thiyenne..
    t eka.
    ama: naha
    4:20 PM me: mama athulata atha dala athagannam...
    4:21 PM ama: eka harima comfortable
    eliyen atha gawath saneepai
    me: lase ekakda..?
    4:22 PM ama: material eka danne nah aane
    me: ane.. mama athulata atha dala... pitai badak atha gannam...
    4:23 PM badath athaganna.. one..
    ama: ekata ange ganata thiyenne
    oyata ida na
    me: ane.. boththan agawannam..
    4:24 PM ama: boththama na
    me: ane.. mata oyage aga athaganna one..mai.
    4:25 PM ama: ithin athaganna
    me: kukku atha gana one..
    ama: ewa nam ahuwena ekak naha
    22 minutes
    4:48 PM me: aneee....
    mokadda.?
    4:49 PM ama: mokada une
    4:51 PM me: me podi
    4:52 PM ama: mokakda
    me: seen ekak
    ama: mokakda scene eka
    4:54 PM busy da
    4:55 PM me: na shape..
    4:56 PM ane.. ai ewa ahuwena ekak na kiyanna...
    ama: ahuwenne nathi nisane
    4:57 PM me: ane.. baba...
    mata ewa atha ganna one..
    ane..
    4:58 PM ama: mama yatata andalane inne
    ahuwenne naha
    mata danena ekakuth naha
    me: ane..
    4:59 PM ehenam.. mama t shirt eka galawanawa..
    ane..
    ama: tshirt eka nis newe
    5:00 PM me: ehenam.. ekata yatin athi danna one..
    ama: atha danna baha
    hiraine
    me: ane..
    5:01 PM ane..
    ehenam.. kakula athaganawa..
    trouser ekata udin..
    5:02 PM oka tight ekakda..?
    ama: echcharama tight naha
    5:03 PM me: ehenam.. trouser ekata athulata atha dala.. kakula atha ganwa.
    ama: athdanna ida naha
    5:04 PM me: ane.. ehenam.. kakul deka assata atha danawa.. oya thada karan innako..
    5:05 PM ama: aneee
    me: ane.. mokadda patiyo..
    5:06 PM naththam mama trouser eke zip eka burul karala pitipassata atha danawa..
    ama: belt ekakuth thiyanawa
    5:07 PM oyata lesi wena ekak naha
    me: belt ekath burul karanwa..
    karala zip eka burul karal hemeeta atha dala.. pitipassa athaganawa...
    5:08 PM ama: mmmm
    me: ane...
    riddanne na..
    5:10 PM trouser ekak tikak bahath karala.. pitipassa tikak thadha karala allanna one..
    ane..
    5:11 PM ama: path karanna baha
    5:12 PM me: ehenam.. ehema thiyala mama athulata atha dannam...
    ane oya mage trouser eka athulata atha dannako..
    ama: ane
    5:13 PM me: ane.. patiyo...
    ama: ane mata baha\
    me: mage
    belt eka burul karala athulata atha danna..ko..
    5:14 PM ama: ane
    me: dala mage.. pitipassena atha dannako..
    dala oyata hodatama lan karala passa mirikanna..
    5:15 PM ama: mmmm
    me: mama oyage t eka galawannam..
    5:16 PM bra eka witharak thibbama athi patiyo..
    ama: ha
    me: mata oyage..
    5:17 PM athai.. papuwai..badai athi ganna one...
    hama thanama ibinna one..
    ane...
    5:18 PM ama: aneee.....
    me: oya bra eka udin kukku ibinnam patiyo..
    5:19 PM ama: i want to feel tht
    me: ane..
    ehenam.. oyage.. bra eka galawanam..
    5:20 PM galawa..
    kukku suppu karannam..
    ama: ah
    me: ridenna mirikannam..
    5:21 PM chuttak withara..
    ama: mat amonawa weida danne naha
    me: oya mage t galawa mawa badaganna.. patiyo..
    5:22 PM ane..
    ama: ha
    me: mage trouser ekaata atha dala.. araka thagannako..
    5:23 PM ama: aneeee
    me: ane...
    mama oyage trouser ekata atha dalata..o oyage eka athagannam..
    riddanne nathuwa..
    5:24 PM ama: mmm
    me: oyage mage trouser eka galawanna ko patiya.. galawala. eka athaganna..
    ane.
    5:25 PM ama: mama okkoma galawanawa
    me: mage....da..?
    ama: mata baha assawal walata atha danna
    me: mama oyage.. okkoma galawannam..
    ha..
    da oyata atha eka atha gana puluwan...
    5:26 PM ama: hmmm
    me: mage eka oyage kakul deka assata dala oyage.. kukku supppu
    karannam.
    5:28 PM ama: mama monawa karaida danne naha
    me: ane.. oya mage eka urannako..
    ama: aaaaaaaahhh
    me: mama oyage.. ekath diwa dala urannam...
    5:30 PM ama: mmmmmmmmm
    me: ane eda oya mage kukku pennuwe na..
    ama: ane baba i gt to go...
    me: ane..
    ha yanna patiyo..
    umma
    ama: ok bye then.....
    me: bye.
    tc
    5:31 PM ama: u too
    me: parissamin yanna..
    ama: hmm
     

    The pk

    Well-known member
  • Sep 9, 2016
    1,412
    96
    63
    Bollywood
    අපේ ඔෆිස් එකේ කොල්ලෙක් අද කරපු වැඩක්

    අමා එක්ක බෝඩිමේ ආතල්


    me: hmm..
    oya enne na ne.. mage bordimata
    2:59 PM ama: oyage ekata enna bane
    mata ekak hoyadenna oya
    me: hmm... wil c..?
    ethakan mage ekata enna
    3:00 PM ama: wena boys la innawa neda
    me: na.. dan inna eke na...
    3:01 PM ama: oya witharada
    me: hmm.. eliyen thiyenne room eka
    ama: gedara minissu dakkoth aul nadda
    3:02 PM me: na... unta ganak na..
    3:03 PM ama: ehemada
    me: oyata aulak na ne..da...?
    3:04 PM ama: mata nam aulak naha
    me: baya nadda math ekka inna..
    3:05 PM ama: na ane
    3:06 PM i trust u
    me: mama oyawa badagena imboth thama..
    ithin..
    3:08 PM kamak na neda..?
    3:10 PM epada..?
    3:11 PM ama: kamak na ithin
    3:12 PM me: thawa thiyanawa ithin
    podi dodi ewa..
    3:14 PM ama: ehema nam ba ithin
    podi podi ewa loku unoth ehema
    me: na ehema na..
    ra nida gena inna kota.. agata panina ewa
    3:15 PM he he..
    ama: angat akauda paninne
    me: mama thama..
    3:17 PM thawa oya hithuna gamana ehen mehen alla ibina ewa ehema thiyaanwa..
    3:21 PM ane ennako..
    3:24 PM aha.. thawa ekak thiyanawa...
    ama: mokakda
    me: wassa dawasata badaganna eka wadi..
    rasane dawasata nikan wage thama inne..
    3:25 PM ane.. ennako..
    ama: mokakda ane
    3:26 PM me: ai... barida huh..?
    ama: na mat atherune na
    3:27 PM me: monada..?
    ama: wassai rassnei
    3:28 PM me: wassa dawasata oyawa badanema thama inne..
    rasne dawasata.. rasneine..
    3:29 PM ithin
    3:31 PM ama: ithin
    me: oyata night dress ekakata wada deyak adinna denna na..
    ekath naththam thama hoda..
    3:33 PM kamak na ekko oyata hoda widiyata inna.
    3:34 PM ama: ekane
    oya honda lamayane
    3:35 PM me: oya mawa waradata polabawanna ba...
    harida..?
    3:36 PM ama: ayyo naha
    mama sadda nathuwa innam
    3:37 PM me: apo.. meya katha kara idi ehema ba..
    3:38 PM oyata mokuth karanne na...
    mama kiyana widiyata adinna one..
    3:39 PM ama: ha
    3:41 PM me: mama kiyana aduma adinawada gedarata..
    e hodatama athi..
    3:42 PM ama: wht night dress?
    me: hmm...
    3:43 PM ou mama kiyana adum adinna mage ewa unath kakam na...
    3:45 PM ama: hmm
    3:46 PM me: rasne dawasta.. mage shirt ekak...
    boththam nodammath kamak na..
    3:47 PM ama: ayyo shirt adan inne kohomada
    me: ithin rasnei.. dadiya danawane..
    3:48 PM ama: shirt eka rough neda
    3:49 PM me: hmm... ekath one.. na.. ehenam....
    naththam skinner ekak..
    3:51 PM ama: hmm
    me: eketh kara palala kukku penawa..
    3:52 PM oyage..
    3:54 PM ama: monada ane
    me: ehenam oyata one ekak adinna...
    eka hari na wage..
    3:55 PM ama: eka thamai
    3:56 PM me: oyata mama t shirt eka dennam..
    eka shape..
    ama: ha ek ahondai
    kalinma kiwwanam harine
    3:57 PM me: eka witharak athi neda..
    3:58 PM ama: diga ekak ona
    me: hmm.. tikak digai..
    4:00 PM inene gallehata tiyanawa patiyo.. godak na..
    idaganna kota mama ahaka bala gannam.
    4:01 PM ama: hmm
    bari welawath balanna nam epa
    me: eth hitagena innakota nam balanawa..
    4:02 PM ama: ethakot akamak naha
    me: yana ena gaman... atha gagena.. yanawa..
    4:03 PM ama: anee
    ehema ba
    4:04 PM me: ai.. ane... lawata...
    riddanne. na
    ama: athaganne koheda
    4:05 PM me: kakula..
    wilube idan..
    ama: apo kichine
    4:06 PM me: e hari idan udata athaganawa..
    4:07 PM ama: ammoo
    mama dangalanna gaththoth nam oy aiwarai
    me: ai.. e..?
    4:08 PM oya daniha gawata enakan.. atha ganawa.
    4:09 PM ama: it audata nam yanna epa
    me: ane..
    ai epa..
    t shirt eka gawa eanwa kan athagannam.. danihen tikak udata..
    4:10 PM ane..
    4:11 PM ama: udata giyothnam ithin mama danne naha
    me: ai e..?
    4:12 PM oya yatata adalane.. inne patiyo..
    4:13 PM ama: ehema kiyala allanakal balan innada
    me: ane.. mama kakula witharai ahtha ganne..
    udatama yanakan atha gannam..
    4:14 PM ama: mata monawahari unoth ehema
    4:15 PM me: ehema karanne na... patiyo..
    ehenam... mama t shirt eka galawannam....
    ama: ai e
    4:16 PM me: kakula atha ganna denne na.. oya...
    atha wath athaganna..
    atha athagannam..
    ama: ithin galawanne mokatada
    me: oya ada adan inne mokadda patiyo..
    4:17 PM ama: t shrt ekak wage ekak
    me: ath diga ekakda..?
    ama: naha
    4:18 PM me: ane.. mama eka galawannam..
    ama: apo baha
    4:19 PM me: ane.. mata oyage pita ath ganna one..
    yata karalada thiyenne..
    t eka.
    ama: naha
    4:20 PM me: mama athulata atha dala athagannam...
    4:21 PM ama: eka harima comfortable
    eliyen atha gawath saneepai
    me: lase ekakda..?
    4:22 PM ama: material eka danne nah aane
    me: ane.. mama athulata atha dala... pitai badak atha gannam...
    4:23 PM badath athaganna.. one..
    ama: ekata ange ganata thiyenne
    oyata ida na
    me: ane.. boththan agawannam..
    4:24 PM ama: boththama na
    me: ane.. mata oyage aga athaganna one..mai.
    4:25 PM ama: ithin athaganna
    me: kukku atha gana one..
    ama: ewa nam ahuwena ekak naha
    22 minutes
    4:48 PM me: aneee....
    mokadda.?
    4:49 PM ama: mokada une
    4:51 PM me: me podi
    4:52 PM ama: mokakda
    me: seen ekak
    ama: mokakda scene eka
    4:54 PM busy da
    4:55 PM me: na shape..
    4:56 PM ane.. ai ewa ahuwena ekak na kiyanna...
    ama: ahuwenne nathi nisane
    4:57 PM me: ane.. baba...
    mata ewa atha ganna one..
    ane..
    4:58 PM ama: mama yatata andalane inne
    ahuwenne naha
    mata danena ekakuth naha
    me: ane..
    4:59 PM ehenam.. mama t shirt eka galawanawa..
    ane..
    ama: tshirt eka nis newe
    5:00 PM me: ehenam.. ekata yatin athi danna one..
    ama: atha danna baha
    hiraine
    me: ane..
    5:01 PM ane..
    ehenam.. kakula athaganawa..
    trouser ekata udin..
    5:02 PM oka tight ekakda..?
    ama: echcharama tight naha
    5:03 PM me: ehenam.. trouser ekata athulata atha dala.. kakula atha ganwa.
    ama: athdanna ida naha
    5:04 PM me: ane.. ehenam.. kakul deka assata atha danawa.. oya thada karan innako..
    5:05 PM ama: aneee
    me: ane.. mokadda patiyo..
    5:06 PM naththam mama trouser eke zip eka burul karala pitipassata atha danawa..
    ama: belt ekakuth thiyanawa
    5:07 PM oyata lesi wena ekak naha
    me: belt ekath burul karanwa..
    karala zip eka burul karal hemeeta atha dala.. pitipassa athaganawa...
    5:08 PM ama: mmmm
    me: ane...
    riddanne na..
    5:10 PM trouser ekak tikak bahath karala.. pitipassa tikak thadha karala allanna one..
    ane..
    5:11 PM ama: path karanna baha
    5:12 PM me: ehenam.. ehema thiyala mama athulata atha dannam...
    ane oya mage trouser eka athulata atha dannako..
    ama: ane
    5:13 PM me: ane.. patiyo...
    ama: ane mata baha\
    me: mage
    belt eka burul karala athulata atha danna..ko..
    5:14 PM ama: ane
    me: dala mage.. pitipassena atha dannako..
    dala oyata hodatama lan karala passa mirikanna..
    5:15 PM ama: mmmm
    me: mama oyage t eka galawannam..
    5:16 PM bra eka witharak thibbama athi patiyo..
    ama: ha
    me: mata oyage..
    5:17 PM athai.. papuwai..badai athi ganna one...
    hama thanama ibinna one..
    ane...
    5:18 PM ama: aneee.....
    me: oya bra eka udin kukku ibinnam patiyo..
    5:19 PM ama: i want to feel tht
    me: ane..
    ehenam.. oyage.. bra eka galawanam..
    5:20 PM galawa..
    kukku suppu karannam..
    ama: ah
    me: ridenna mirikannam..
    5:21 PM chuttak withara..
    ama: mat amonawa weida danne naha
    me: oya mage t galawa mawa badaganna.. patiyo..
    5:22 PM ane..
    ama: ha
    me: mage trouser ekaata atha dala.. araka thagannako..
    5:23 PM ama: aneeee
    me: ane...
    mama oyage trouser ekata atha dalata..o oyage eka athagannam..
    riddanne nathuwa..
    5:24 PM ama: mmm
    me: oyage mage trouser eka galawanna ko patiya.. galawala. eka athaganna..
    ane.
    5:25 PM ama: mama okkoma galawanawa
    me: mage....da..?
    ama: mata baha assawal walata atha danna
    me: mama oyage.. okkoma galawannam..
    ha..
    da oyata atha eka atha gana puluwan...
    5:26 PM ama: hmmm
    me: mage eka oyage kakul deka assata dala oyage.. kukku supppu
    karannam.
    5:28 PM ama: mama monawa karaida danne naha
    me: ane.. oya mage eka urannako..
    ama: aaaaaaaahhh
    me: mama oyage.. ekath diwa dala urannam...
    5:30 PM ama: mmmmmmmmm
    me: ane eda oya mage kukku pennuwe na..
    ama: ane baba i gt to go...
    me: ane..
    ha yanna patiyo..
    umma
    ama: ok bye then.....
    me: bye.
    tc
    5:31 PM ama: u too
    me: parissamin yanna..
    ama: hmm

    thama 1 ne bn
     

    Loku Pappa

    Member
    Feb 14, 2017
    3
    0
    0
    උදේම ගහල ආවේ...දැන් ලන්ච් වලට ගිහින් ගහනවා...ආයේ හවස සෙට් වෙනවා පොර ගහන්න...

    :yes:
     

    nai_silva

    Banned
    Nov 18, 2015
    5,091
    504
    0
    16508642_1613823918644374_8929472746030191382_n.jpg