ඉල්ලලා තියෙන විස්තර අනිවා යවන්න. කීයක් විතර යවල තියෙනවද? මේකේ කියන Annex 1 format එකත් දාන්න පුළුවන් නම් තව advice එකක් දෙන්න පුළුවන්. P2P කලාට හොයන්න අමාරුයි. සමහර විට අනිත් එකාගේ account එක flag වෙලා එකෙන් විස්තර ගත්ත වෙන්න පුළුවන්. FEC act එක අනුව approval නැතිව forex යවන්න බැහැ. මේ දවස්වල රටේ ඩොලර් නැතිව කෙලවෙලා ඉන්න නිසා, සල්ලි යවන accounts දැන් තදින් බලනවා ඇති. කොහොමටත් credit card වලින් investment වලට අදාල capital ගනුදෙනු කරන්න තහනම්. නොදැන කල වරදට සමාවෙන්න වගේ line එකක් දාල shape වෙන්න බලන්න කියපන්. නැත්නම් නඩු දාන්නත් බැරි නැහැ.