Salli ewanne nam na ban oya kiyana nawathinna yana unFirst generation eka wenakan awlak na. Eetapasse thamai awla. Rata yana first gen eka rata idan salli ewaddi ratata wasiyi. Eth unge lamai salli ewanne na
Gedara danekata wage ewayi.
Salli ewanne korean, japan, middle east wage podi job walata yana minissu

