වෘත්තිකයන් රට හැරයාම අවුලක් නෑ

sakuntha1996

Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    First generation eka wenakan awlak na. Eetapasse thamai awla. Rata yana first gen eka rata idan salli ewaddi ratata wasiyi. Eth unge lamai salli ewanne na
    Salli ewanne nam na ban oya kiyana nawathinna yana un
    Gedara danekata wage ewayi.

    Salli ewanne korean, japan, middle east wage podi job walata yana minissu
     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    sri lanka is in stabilisation period after a crisis. many applied for abroad visas during crisis and now they are getting them and migrating. migration rate will reduce after next 6 months

    First generation eka wenakan awlak na. Eetapasse thamai awla. Rata yana first gen eka rata idan salli ewaddi ratata wasiyi. Eth unge lamai salli ewanne na
    job walata witrak yana aya not migrating. Also europe aussie yana padattala hatta meheta salli ewanne naa middle east yana duppat aya tamai meheta godak ma ewanne
    ------ Post added on May 26, 2023 at 12:01 PM
     
    • Haha
    Reactions: LZP1992 and Djice

    androlanka

    Well-known member
  • Aug 5, 2014
    3,179
    1,416
    113
    Dan giya un sahenna aye enawa habay..UK student dala giya 2k first term ewara akrala aye awa..ungeth case lu economy eka..part time wath set wenne nathulu ..family ekak maintain karanna amarulu labena podi part time saalry walin
     

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,894
    1
    15,236
    113
    Salli ewanne nam na ban oya kiyana nawathinna yana un
    Gedara danekata wage ewayi.

    Salli ewanne korean, japan, middle east wage podi job walata yana minissu
    Salli ewanne middleast yana ewun thama
    Ausi yana ewun Mona salli da



    job walata witrak yana aya not migrating. Also europe aussie yana padattala hatta meheta salli ewanne naa middle east yana duppat aya tamai meheta godak ma ewanne
    ------ Post added on May 26, 2023 at 12:01 PM


    Anith un danne na mama nam danne na me awrudde masa 4ta laksha 10k withara mm denata dala
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    Salli ewanne middleast yana ewun thama
    Ausi yana ewun Mona salli da
    උන් ඉතින් පදිංචි වෙන්න බලාගෙන යන එවුන් නේ. රට ජාතිය බේරගන්න ඉන්නේ තම්බින්ට බැලමෙහෙවරකම් කරන්න ගිය උන් තමා
     

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,174
    10,032
    113
    හැබැයි ඉතින් හිඟන්නට වුනත් උන්ගේ රටේ හිඟන්නට තමා මුල්තැන දෙන්නේ. වෙන රටවලින් එන හිඟන්නෝ ගණන් ගන්නේ නෑ. :rolleyes:
    uba kawadda positive vidiyata hituwe :angry:
     
    • Haha
    Reactions: Heshan Daminda

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,114
    1
    58,463
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    නොමිලේ දීපු අධ්‍යාපනයෙන් ඉගෙන ගන්න බැරිවුන ෆේල් කොටාල විතරක් ලංකාවට ඉතුරුවෙයිද?
    Martin Lawrence Lol GIF by Martin
     

    dj_risi

    Well-known member
  • Oct 31, 2006
    637
    486
    63
    Colombo
    ඕක එක පාර බලපාන එකක් නෙවෙයි. දැන් කට්ටිය ගියා කියල අවුලක් නෑ. මොකද පහල අය රෝල් එක කරන් යන්ව. eth e job wala quality eka thiyennen ne, over all operation ekata balapanawa. kattiya rata witharak newei possition his wena nisa locall unath tak tak gala maru wenawa. private walath gobba yakku hoda position walata loku padi walata enawa. ethakota mehe ithuru wena un thawath paw.
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    our fellows think that when they go abroad they get jobs like here......they end up in a grocery or cleaning job. you maybe a big shot here. this is just media hype
    You think so? 😂 😂 😂 😂 If this is about students, its true

    reddak kiyanawa. qualied nam, wada puluwan nam job thiyanawa.
    apita me qualified un hoyaganda nathuwa innawa. yako masa ganaka indan engineersla hoyanne
    මුන් මොනවා දෑනගෙන කියනවාද කියලා මට නම් තේරෙන්නේ නෑ.. එහෙම ජොබ් නෑතිව ඉන්න එවුන් නම් දන්නේ නෑ. රීජනල් පෑති වල ට ගිය එවුන්ට නම් තමන් කරපු ජොබ් එකම සෙට් වෙන එකක් නෑ..
    First generation eka wenakan awlak na. Eetapasse thamai awla. Rata yana first gen eka rata idan salli ewaddi ratata wasiyi. Eth unge lamai salli ewanne na
    අනිවා.. දෑන් එවුන් එව්වත් එවන්නේ පොඩි ගාණක් නේ. ඒ වගේද රටට වෑඩක් කරන්න පුලුවන් එවුන් ටික යන එක? මේවාට වගකියන්න ඕනේ එවුන් ඉතින් ආතල් එකේ ඉන්නවා මොකද උන්ගේ ළමයිනුත් ලන්කාවේ නෑනේ
    ------ Post added on May 26, 2023 at 6:54 PM
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    ඒ වගේද රටට වෑඩක් කරන්න පුලුවන් එවුන් ටික යන එක? මේවාට වගකියන්න ඕනේ එවුන් ඉතින් ආතල් එකේ ඉන්නවා මොකද උන්ගේ ළමයිනුත් ලන්කාවේ නෑනේ
    ------ Post added on May 26, 2023 at 6:54 PM
    උන් ගිහාම ජාවාරම කරන්න ලේසියි.

    ඩොලර් නැව මග එනවා කිව්වාම පිලිගන්න එවුන් ටිකක් ඉතිරි උනාම ඇති 😄
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    උන් ගිහාම ජාවාරම කරන්න ලේසියි.

    ඩොලර් නැව මග එනවා කිව්වාම පිලිගන්න එවුන් ටිකක් ඉතිරි උනාම ඇති 😄
    හෑබෑයි මුන් කඩේ යන එවුන්ගේ ළමයි ලන්කාවේ නෑ. උන් වෙන රටවල..ඒකෙන්ම හිතා ගන්න පුලුවන්නේ වෙන්න යන දේ
     
    • Like
    Reactions: Any.key and jzx

    Xi Jinping

    Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room
    ඔය නො පොබ්ලම් පොබ්ලම් ගාන වේසිගෙ පුතාලට තරු පේන්න ගන්නේ අසනිපෙකට specialist එකෙක්වත් ලංකාවේ හොයාගන්න බැරි වෙද්දී තමයි. එතකන් රනිල්ගේ පයියයි මයිනගේ පයියයි ලෙලි ගගහා ඉඳි
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    ඔය නො පොබ්ලම් පොබ්ලම් ගාන වේසිගෙ පුතාලට තරු පේන්න ගන්නේ අසනිපෙකට specialist එකෙක්වත් ලංකාවේ හොයාගන්න බැරි වෙද්දී තමයි. එතකන් රනිල්ගේ පයියයි මයිනගේ පයියයි ලෙලි ගගහා ඉඳි
    වෑඩක් නෑ බන්.. බාස් කෙනෙක්ගේ පෑණියකින් කොරොනා සනීප කරගත්ත එවුන්නේ.. මෑරෙන්න පටන් ගන්නකොට කොහේ හරි වෙදෙක් හදලා දෙරණේ ප්‍රොමෝට් කරයි.. දොස්තර ප්‍රශ්ණේ එතනින් ඉවරයි