වෙසක් අසිරියේ ලොකු ෂර්ට් පාතාලේ...

Udee KJ

Well-known member
  • Feb 10, 2023
    5,035
    4,483
    113
    පොකට් පිහියක් තිබ්බනම් එකෙක්ගේ කපල දැම්මම ඔක්කම අවධානය එකට යනවා වලිය ඉවරයි. අනිවාර්යයෙන් පොකට් පිහියක් නකල් එකක් ලංකාවේ පාරේ යනවනම් ඕනේමයි පාතාලේ උන් ඉන්නේ හොස්ස ලගින් මැස්ස යන්න බෑ
    මගෙ ලඟ ස්ටෑන්ඩ්බයි කොහොමත් තියෙනව folding knife එකක් සහ මම well trained . ඔය වගේ උන් ආවොත් නම් දෙතුන් දෙනෙකුට දුන්නහැකි ඇට්ටි හැලෙන්නම.
     

    t.dinusha

    Well-known member
  • Dec 2, 2007
    1,270
    338
    83
    මගෙ ලඟ ස්ටෑන්ඩ්බයි කොහොමත් තියෙනව folding knife එකක් සහ මම well trained . ඔය වගේ උන් ආවොත් නම් දෙතුන් දෙනෙකුට දුන්නහැකි ඇට්ටි හැලෙන්නම.
    Ai ubata nikn innkota ghnne?
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,889
    1
    51,876
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    image.png
     

    Udee KJ

    Well-known member
  • Feb 10, 2023
    5,035
    4,483
    113
    Ai ubata nikn innkota ghnne?
    නිකන් ඉන්නකොටද නැද්ද කියන එක අදාල නෑ බන් දැන් මිනිස්සුන්ට. නඩු යන්න හරි ජීවත් වෙලා ඉන්න එපෑ මුලින්. පාරෙ තියෙන්නෙ පාරෙ නීතිය. නිකමට හිතපන් ඔය ගහන විදියට නීති මාර්ගෙට යන්න මනුස්සයෙක් ඉතුරු වෙයිද කියල. මන් කිව්වෙ කොයි එකටත් ලෑස්ති පිට ඉන්න එක ඇඟට ගුණයි.
     

    33000v

    Well-known member
  • Aug 10, 2013
    2,931
    3,407
    113
    නිකන් ඉන්නකොටද නැද්ද කියන එක අදාල නෑ බන් දැන් මිනිස්සුන්ට. නඩු යන්න හරි ජීවත් වෙලා ඉන්න එපෑ මුලින්. පාරෙ තියෙන්නෙ පාරෙ නීතිය. නිකමට හිතපන් ඔය ගහන විදියට නීති මාර්ගෙට යන්න මනුස්සයෙක් ඉතුරු වෙයිද කියල. මන් කිව්වෙ කොයි එකටත් ලෑස්ති පිට ඉන්න එක ඇඟට ගුණයි.
    kisi deyak laga tiya ganna hoda na. awegeta mona hari karata passe jeewithe ituru kaalema pasu tawi tawi hitiyahaki athulata wela. tappara deka 3k ati jeewithema wenas wenna. man danna ekek allapu gedara eka ekka waliyak gihin eka berranna aruge achchi awilla achchita parak wadila achchi mala.
     

    Smartm

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    20,235
    20,872
    113
    හස්තිශෛලපුර
    ප්‍රශ්නෙ මෙතන සාමන්‍ය සමාජෙ උන් මේ වගේ අඩු කුලෙ උන්ව වීර‍යො කර්න් ඉන්නෙ මොකද උන්ට වෙන වීරකමක් නැති නිසා අත පය පාවිච්චි කරන එක තමා උන්ගෙ වීරකම අනුර ජනාදිපති වෙන්න චන්දෙ දෙනකොටත් කිව්වෙ අපේ පන්තියෙ එකෙක් ජනාදිපති කරමු කියලනෙ ගොන් හුකන්නලට තේරෙන් නෑ ඒම සාමන්‍ය පන්තියෙ උන් ජනාදිපති කරල රටක් ගොඩ ගන්න බෑ කියල ඕනෙනම් දියුනු රටවල් බලපන් හැම එකේම වගේ ජනාදිපතිල හොද family backgrounds වලින් ආපු උන් ඒම උනාම සිරා වැදගත් මිනිස්සු පැත්තක කොහෙවත් ඉන්න අඩු කුලේ උන් තමා රගන්නෙ මෙතන උනත් ඒකම තමය් මුන්ට town එකක් මැද්දෙ මෙහෙම සෙල්ලම් දාන්න තරන් හයියක් ආවෙ ඒ නිසා අනික් එක education මගේ මතේ මට තේරෙන විදිහට education කියන දේ luxury දෙයක් කරන්න ඕනෙ සල්ලි නැති ඒත් performance හොද උන්ට scholarships දෙන්න පුලුවන් ආයෙ හැම ආයතනයකටම මුල ඉදන් අගටම පන්දන් වලින් ගන් නැතුව qualiffied උන්ව ගන්න ඕනෙ

    images
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    ප්‍රශ්නෙ මෙතන සාමන්‍ය සමාජෙ උන් මේ වගේ අඩු කුලෙ උන්ව වීර‍යො කර්න් ඉන්නෙ මොකද උන්ට වෙන වීරකමක් නැති නිසා අත පය පාවිච්චි කරන එක තමා උන්ගෙ වීරකම අනුර ජනාදිපති වෙන්න චන්දෙ දෙනකොටත් කිව්වෙ අපේ පන්තියෙ එකෙක් ජනාදිපති කරමු කියලනෙ ගොන් හුකන්නලට තේරෙන් නෑ ඒම සාමන්‍ය පන්තියෙ උන් ජනාදිපති කරල රටක් ගොඩ ගන්න බෑ කියල ඕනෙනම් දියුනු රටවල් බලපන් හැම එකේම වගේ ජනාදිපතිල හොද family backgrounds වලින් ආපු උන් ඒම උනාම සිරා වැදගත් මිනිස්සු පැත්තක කොහෙවත් ඉන්න අඩු කුලේ උන් තමා රගන්නෙ මෙතන උනත් ඒකම තමය් මුන්ට town එකක් මැද්දෙ මෙහෙම සෙල්ලම් දාන්න තරන් හයියක් ආවෙ ඒ නිසා අනික් එක education මගේ මතේ මට තේරෙන විදිහට education කියන දේ luxury දෙයක් කරන්න ඕනෙ සල්ලි නැති ඒත් performance හොද උන්ට scholarships දෙන්න පුලුවන් ආයෙ හැම ආයතනයකටම මුල ඉදන් අගටම පන්දන් වලින් ගන් නැතුව qualiffied උන්ව ගන්න ඕනෙ
    අනුරයට කලින් අසාමාන්‍ය පන්තියේ උන් ජනාදිපති කම් කරල රට ගොඩ ගිහිල්ලද තිබ්බේ.
     

    Udee KJ

    Well-known member
  • Feb 10, 2023
    5,035
    4,483
    113
    kisi deyak laga tiya ganna hoda na. awegeta mona hari karata passe jeewithe ituru kaalema pasu tawi tawi hitiyahaki athulata wela. tappara deka 3k ati jeewithema wenas wenna. man danna ekek allapu gedara eka ekka waliyak gihin eka berranna aruge achchi awilla achchita parak wadila achchi mala.
    එක නං ඇත්ත තමයි බන්. ඒ වුනාට බලපන් මේ වීඩියෝ එක දිහා. නිකමට හිතපන් ඔය ගුටි කන එකා උඹ කියල. බේරගන්න කෙල්ල පැන්නෙ නැත්තං අරූ මැරෙනවනෙ. කොහෙවත් යන සක්කිලින්ගෙන් ගුටිකාල මලොත් ගෙදර උන්ට වෙන්නෙ මොකද, ගෑනියෙක් ලමයෙක් හිටියොත් උන්ට මොකද වෙන්නෙ. ඔය ගහන උන් නං අවුරුදු 10-15ක් ඉඳල එලියට එයි.
    උඹ කියපු එක ඇත්ත තමයි. ඒත් ඔය වගේ දේකුත් තියෙනව.
     

    තොත්ත බබා

    Well-known member
  • Jul 21, 2011
    7,151
    9,481
    113
    ඔලුවටමනෙ ගහන්නෙ . මැරෙන්න ඇති මන් හිතන්නෙ

    වදින පාරනන් දරුණුයි,

    ප්‍රශ්නෙ මෙතන සාමන්‍ය සමාජෙ උන් මේ වගේ අඩු කුලෙ උන්ව වීර‍යො කර්න් ඉන්නෙ මොකද උන්ට වෙන වීරකමක් නැති නිසා අත පය පාවිච්චි කරන එක තමා උන්ගෙ වීරකම අනුර ජනාදිපති වෙන්න චන්දෙ දෙනකොටත් කිව්වෙ අපේ පන්තියෙ එකෙක් ජනාදිපති කරමු කියලනෙ ගොන් හුකන්නලට තේරෙන් නෑ ඒම සාමන්‍ය පන්තියෙ උන් ජනාදිපති කරල රටක් ගොඩ ගන්න බෑ කියල ඕනෙනම් දියුනු රටවල් බලපන් හැම එකේම වගේ ජනාදිපතිල හොද family backgrounds වලින් ආපු උන් ඒම උනාම සිරා වැදගත් මිනිස්සු පැත්තක කොහෙවත් ඉන්න අඩු කුලේ උන් තමා රගන්නෙ මෙතන උනත් ඒකම තමය් මුන්ට town එකක් මැද්දෙ මෙහෙම සෙල්ලම් දාන්න තරන් හයියක් ආවෙ ඒ නිසා අනික් එක education මගේ මතේ මට තේරෙන විදිහට education කියන දේ luxury දෙයක් කරන්න ඕනෙ සල්ලි නැති ඒත් performance හොද උන්ට scholarships දෙන්න පුලුවන් ආයෙ හැම ආයතනයකටම මුල ඉදන් අගටම පන්දන් වලින් ගන් නැතුව qualiffied උන්ව ගන්න ඕනෙ
    ඔය වගේ උන්ව නන් අල්ලන් ඇවිල්ල ඔතනම කලිසම ගලෝල ගැටගහල තියන්න ඕන පාරෙ යන උන්ට පේන්න, චන්ඩි රස්සෙ බැහැලම යන්න
    ------ Post added on May 14, 2025 at 3:51 PM
     

    Rasika212

    Well-known member
  • Jun 18, 2010
    3,967
    3,291
    113
    Uuta nam loku damage ekak ati ban. Antima paara waduna flat wennama. Matath fighting puluwan. Eth leda nam daganne na kohe giyath. Puluwan tharam sorry kiyala paththakata wena eka hodai.

    Video evidence tiyena nisa policiyen allai man hithanne.

    සිරාවට ශේප් වෙලා එන එක තමයි හොඳ එක්කෝ උන් අතින් අපි මැරෙනවා නැතම් උන්ගේ එකෙක් හරි දෙන්නෙක් වගේ අපි අතින් මැරෙනවා ඊට හොඳයි ශේප් එකේ එන එක.

    මුනම් අල්ලලා ඇතුලට දන්නා ඕනේ සෑහෙන කාලෙකට අර කෙල්ලටත් බලු විදියට ගැහුවේ 2000 බයික් පදින පස්සේ කාලකන්නි තමයි මේවා කරන්නේ අමු සාපයක් වෙලා ඉන්නේ උන්ටික.
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,287
    12,354
    113
    Ohio, USA
    Sathutui... Sathutui... Muslim Ape Unta Gahapu Wal Balo Dan Un Un Mara Gananwa Dakiddi...
    Mey Budunge Kiya Ganna Deyse Athulema Ohomma Ekineka Maragena Tholenji Welama Yanna One Sakkiliyo...
     
    • Dislike
    Reactions: Rasika212