ශම්මිය එලවනකම් ඔතන ශම්මි ගො ගමක් ගහන්න තියෙන්නෙ බන් මන් නන් කියන්නෙ
රනිල් හාමුට වගෙ ඇයි උබ සම්මි හාමුටත් පුක දෙන්නෙ? වහල් genesඉල්ලන් පුකේ ටින්කිරි ගාගන්න වැඩක් තමයි ඉතින් ඔය
ඔතන ඇති ශම්මියෙක් නෑ . යනවා නම් උගේ ගෙදර පල .රනිල් හාමුට වගෙ ඇයි උබ සම්මි හාමුටත් පුක දෙන්නෙ? වහල් genes
මෙ රටෙ අනිත් උනුත් උබ වගෙ හිතන එවුන් උනානම් අදටත් මහින්දයඉ ගොටයි රට පාලනව කරන්නෙ, උබලගෙ නාකි සියාට ජනාදිපති වෙන්න වෙන්නෙත් නැඔතන ඇති ශම්මියෙක් නෑ . යනවා නම් උගේ ගෙදර පල .
නැත්නම් ඔය කොහෙන් හරි මිහරක් ටිකක් SLC එකට පැනල ඕක කුඩු කරල ඔතන තියන ඉස්සර දිනපු කුසලාන , World cup එක ට ෂොට් එක දීල විදුරු කුඩු කරල පිස්සු නැටුවම ඔය පුකේ අමාරුව හරි යනවා .![]()
ශම්මි උද්ගෝෂණ කරල එලවන්න බෑ යකෝ . ඒකට ICC එකේ විදියට හරියට චන්දයක් තියල කරන්න ඕන දෙයක් .
එහෙම නැතුව කුලප්පු උන උන් ටිකක් පිස්සු කෙල්ල ශම්මි එලවනවා කියලා මොන්ගල් වැඩ කරාම වෙන්නේ අර කලින් පාර වගේ ICC එකෙන් ban එකක් දානවා .
ඊට පස්සේ ඒක අයින් කර ගන්න ලපයා ගිහින් දෙකට නවිල නිල වරණයක් තියල ආයිත් ශම්මි ම එනව .
කුඩු කරපු උන් හිරේ යනවා . කුඩු කරපු උන්ට මැච් බලන උන්ම බනිනව . ......................
එක එක උන්ට රැවටිලා , ඇදගෙන ඕවා ට ගිහින් පුකේ ටින්කිරි ගාගන්න ඕන නම් උබත් පලයන් !
මහින්දයි ගෝටායි යවන එක බේරගන්න තියෙන්නේ රට ඇතුලේ යකෝ . ඒක කිසි අවුලක් නෑ .මෙ රටෙ අනිත් උනුත් උබ වගෙ හිතන එවුන් උනානම් අදටත් මහින්දයඉ ගොටයි රට පාලනව කරන්නෙ, උබලගෙ නාකි සියාට ජනාදිපති වෙන්න වෙන්නෙත් නැ
මන්නම් කියන්නෙ icc එක හුකාගන්න කියල ඔකුන් එලවන්න තියෙන්නෙ, පස්සෙ ඔව හදලා ආයෙ ජොයින් වෙන්න පුලුවන්නෙ, අනික icc එක බන්ගලි එක්කයි පක්කො එක්කයි ඇරගන්න වෙලෙ අපිත් එක්කත් ඇර ගන්න එන එකක් නැ මෙ වෙලාව තම නියම වෙලාවාමහින්දයි ගෝටායි යවන එක බේරගන්න තියෙන්නේ රට ඇතුලේ යකෝ . ඒක කිසි අවුලක් නෑ .
මේක බේරගන්න තියෙන්නේ ICC එකත් එක්ක . එතනයි වෙනස .
ඔය ලබ්බවල් කරා කියලා ඌ ව අයින් කරන්න බෑ උබල රෙද්ද උස්සන් ගියාට .
ICC එකේ උන් කියන විදියට නිල වරනයක් තියන්නම වෙන්ව . එච්චරයි .
නිලවරනෙ තිබ්බාට ඔතන එන්නෙ නැ සාදාරනව, තිලන්ග සුමිතපාල, ශම්මි, උන් සෙට් එකම නෙ ඔකෙ ඉන්නෙ,මහින්දයි ගෝටායි යවන එක බේරගන්න තියෙන්නේ රට ඇතුලේ යකෝ . ඒක කිසි අවුලක් නෑ .
මේක බේරගන්න තියෙන්නේ ICC එකත් එක්ක . එතනයි වෙනස .
ඔය ලබ්බවල් කරා කියලා ඌ ව අයින් කරන්න බෑ උබල රෙද්ද උස්සන් ගියාට .
ICC එකේ උන් කියන විදියට නිල වරනයක් තියන්නම වෙන්ව . එච්චරයි .
Sri Lanka Cricket eka aithi ICC ekatalu. Government atha danna belu. ශම්මිය tamai kiyanne.ආන්ඩුවට ක්රිකට් බොඩ් එක ටච් කරන්න බැරි ඇයිද දන්නෙ නැ ඔය හොරු එලවන්න.
ICC එකට සම්බන්ද ලංකාවේ ආයතනයක් තමයි SLC එක .මන්නම් කියන්නෙ icc එක හුකාගන්න කියල ඔකුන් එලවන්න තියෙන්නෙ, පස්සෙ ඔව හදලා ආයෙ ජොයින් වෙන්න පුලුවන්නෙ, අනික icc එක බන්ගලි එක්කයි පක්කො එක්කයි ඇරගන්න වෙලෙ අපිත් එක්කත් ඇර ගන්න එන එකක් නැ මෙ වෙලාව තම නියම වෙලාවා
බන්ගලි පක්කොයි ගෙම ඉල්ලන එකෙ අපිට බැරි ඇයි ?ඔතන ඇති ශම්මියෙක් නෑ . යනවා නම් උගේ ගෙදර පල .
නැත්නම් ඔය කොහෙන් හරි මිහරක් ටිකක් SLC එකට පැනල ඕක කුඩු කරල ඔතන තියන ඉස්සර දිනපු කුසලාන , World cup එක ට ෂොට් එක දීල විදුරු කුඩු කරල පිස්සු නැටුවම ඔය පුකේ අමාරුව හරි යනවා .![]()
ශම්මි උද්ගෝෂණ කරල එලවන්න බෑ යකෝ . ඒකට ICC එකේ විදියට හරියට චන්දයක් තියල කරන්න ඕන දෙයක් .
එහෙම නැතුව කුලප්පු උන උන් ටිකක් පිස්සු කෙල්ල ශම්මි එලවනවා කියලා මොන්ගල් වැඩ කරාම වෙන්නේ අර කලින් පාර වගේ ICC එකෙන් ban එකක් දානවා .
ඊට පස්සේ ඒක අයින් කර ගන්න ලපයා ගිහින් දෙකට නවිල නිල වරණයක් තියල ආයිත් ශම්මි ම එනව .
කුඩු කරපු උන් හිරේ යනවා . කුඩු කරපු උන්ට මැච් බලන උන්ම බනිනව . ......................
එක එක උන්ට රැවටිලා , ඇදගෙන ඕවා ට ගිහින් පුකේ ටින්කිරි ගාගන්න ඕන නම් උබත් පලයන් !
ඒත් වෑඩක් නෑ නෙ, ක්රිකට් ගහන්න එවුන් නැ, පාරෙ මිනිස්සු බනින නිසා ලු දිනන්න බැරි, හෙන ගොන් ගොඩෙ හෙලයො. ඔවා අනිත් රටවල පත්තර මැගසීන් වල ගියාම විලි ලැජ්ජාවෙ බැ,මන්නම් කියන්නෙ icc එක හුකාගන්න කියල ඔකුන් එලවන්න තියෙන්නෙ, පස්සෙ ඔව හදලා ආයෙ ජොයින් වෙන්න පුලුවන්නෙ, අනික icc එක බන්ගලි එක්කයි පක්කො එක්කයි ඇරගන්න වෙලෙ අපිත් එක්කත් ඇර ගන්න එන එකක් නැ මෙ වෙලාව තම නියම වෙලාවා