ශම්මි එලවන්න මාර්තු පලවෙනිද කොලොබ එනවද?

handley

Well-known member
  • Jun 24, 2018
    7,307
    10,164
    113
    ඉල්ලන් පුකේ ටින්කිරි ගාගන්න වැඩක් තමයි ඉතින් ඔය
    රනිල් හාමුට වගෙ ඇයි උබ සම්මි හාමුටත් පුක දෙන්නෙ? වහල් genes
     
    • Like
    Reactions: win7dot

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,637
    100,892
    113
    උබලට වෙන වැඩ නැද්ද බං. ඕකව එළවාගන්න පුළුවං මෙහෙමයි කරන්නේ කියලා කියපු කෙනෙක්ට රටම බාර දීලා ආයේ පාරවල් ගානේ නටන්න යන්නේ.
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    68,019
    167,860
    113
    එකමත් එක රටක
    රනිල් හාමුට වගෙ ඇයි උබ සම්මි හාමුටත් පුක දෙන්නෙ? වහල් genes
    ඔතන ඇති ශම්මියෙක් නෑ . යනවා නම් උගේ ගෙදර පල .
    නැත්නම් ඔය කොහෙන් හරි මිහරක් ටිකක් SLC එකට පැනල ඕක කුඩු කරල ඔතන තියන ඉස්සර දිනපු කුසලාන , World cup එක ට ෂොට් එක දීල විදුරු කුඩු කරල පිස්සු නැටුවම ඔය පුකේ අමාරුව හරි යනවා . :lol: 🤌

    ශම්මි උද්ගෝෂණ කරල එලවන්න බෑ යකෝ . ඒකට ICC එකේ විදියට හරියට චන්දයක් තියල කරන්න ඕන දෙයක් .
    එහෙම නැතුව කුලප්පු උන උන් ටිකක් පිස්සු කෙල්ල ශම්මි එලවනවා කියලා මොන්ගල් වැඩ කරාම වෙන්නේ අර කලින් පාර වගේ ICC එකෙන් ban එකක් දානවා .
    ඊට පස්සේ ඒක අයින් කර ගන්න ලපයා ගිහින් දෙකට නවිල නිල වරණයක් තියල ආයිත් ශම්මි ම එනව .

    කුඩු කරපු උන් හිරේ යනවා . කුඩු කරපු උන්ට මැච් බලන උන්ම බනිනව . ......................

    එක එක උන්ට රැවටිලා , ඇදගෙන ඕවා ට ගිහින් පුකේ ටින්කිරි ගාගන්න ඕන නම් උබත් පලයන් !
     

    handley

    Well-known member
  • Jun 24, 2018
    7,307
    10,164
    113
    ඔතන ඇති ශම්මියෙක් නෑ . යනවා නම් උගේ ගෙදර පල .
    නැත්නම් ඔය කොහෙන් හරි මිහරක් ටිකක් SLC එකට පැනල ඕක කුඩු කරල ඔතන තියන ඉස්සර දිනපු කුසලාන , World cup එක ට ෂොට් එක දීල විදුරු කුඩු කරල පිස්සු නැටුවම ඔය පුකේ අමාරුව හරි යනවා . :lol: 🤌

    ශම්මි උද්ගෝෂණ කරල එලවන්න බෑ යකෝ . ඒකට ICC එකේ විදියට හරියට චන්දයක් තියල කරන්න ඕන දෙයක් .
    එහෙම නැතුව කුලප්පු උන උන් ටිකක් පිස්සු කෙල්ල ශම්මි එලවනවා කියලා මොන්ගල් වැඩ කරාම වෙන්නේ අර කලින් පාර වගේ ICC එකෙන් ban එකක් දානවා .
    ඊට පස්සේ ඒක අයින් කර ගන්න ලපයා ගිහින් දෙකට නවිල නිල වරණයක් තියල ආයිත් ශම්මි ම එනව .

    කුඩු කරපු උන් හිරේ යනවා . කුඩු කරපු උන්ට මැච් බලන උන්ම බනිනව . ......................

    එක එක උන්ට රැවටිලා , ඇදගෙන ඕවා ට ගිහින් පුකේ ටින්කිරි ගාගන්න ඕන නම් උබත් පලයන් !
    මෙ රටෙ අනිත් උනුත් උබ වගෙ හිතන එවුන් උනානම් අදටත් මහින්දයඉ ගොටයි රට පාලනව කරන්නෙ, උබලගෙ නාකි සියාට ජනාදිපති වෙන්න වෙන්නෙත් නැ
     

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,569
    16,401
    113
    Ay dore un kiwwa neda oka private company ekakya fanslata agiligahanna bariya kiyala.

    Tika kalayak hamomama match nobala hitiyanam hari. Unge sponcer karana brand tikath boycott karanna one 🥹
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    68,019
    167,860
    113
    එකමත් එක රටක
    මෙ රටෙ අනිත් උනුත් උබ වගෙ හිතන එවුන් උනානම් අදටත් මහින්දයඉ ගොටයි රට පාලනව කරන්නෙ, උබලගෙ නාකි සියාට ජනාදිපති වෙන්න වෙන්නෙත් නැ
    මහින්දයි ගෝටායි යවන එක බේරගන්න තියෙන්නේ රට ඇතුලේ යකෝ . ඒක කිසි අවුලක් නෑ .
    මේක බේරගන්න තියෙන්නේ ICC එකත් එක්ක . එතනයි වෙනස .
    ඔය ලබ්බවල් කරා කියලා ඌ ව අයින් කරන්න බෑ උබල රෙද්ද උස්සන් ගියාට .
    ICC එකේ උන් කියන විදියට නිල වරනයක් තියන්නම වෙන්ව . එච්චරයි .
     
    • Like
    Reactions: acryan

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,947
    11,381
    113
    ආන්ඩුවට ක්‍රිකට් බොඩ් එක ටච් කරන්න බැරි ඇයිද දන්නෙ නැ ඔය හොරු එලවන්න.
     

    handley

    Well-known member
  • Jun 24, 2018
    7,307
    10,164
    113
    මහින්දයි ගෝටායි යවන එක බේරගන්න තියෙන්නේ රට ඇතුලේ යකෝ . ඒක කිසි අවුලක් නෑ .
    මේක බේරගන්න තියෙන්නේ ICC එකත් එක්ක . එතනයි වෙනස .
    ඔය ලබ්බවල් කරා කියලා ඌ ව අයින් කරන්න බෑ උබල රෙද්ද උස්සන් ගියාට .
    ICC එකේ උන් කියන විදියට නිල වරනයක් තියන්නම වෙන්ව . එච්චරයි .
    මන්නම් කියන්නෙ icc එක හුකාගන්න කියල ඔකුන් එලවන්න තියෙන්නෙ, පස්සෙ ඔව හදලා ආයෙ ජොයින් වෙන්න පුලුවන්නෙ, අනික icc එක බන්ගලි එක්කයි පක්කො එක්කයි ඇරගන්න වෙලෙ අපිත් එක්කත් ඇර ගන්න එන එකක් නැ මෙ වෙලාව තම නියම වෙලාවා
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,947
    11,381
    113
    මහින්දයි ගෝටායි යවන එක බේරගන්න තියෙන්නේ රට ඇතුලේ යකෝ . ඒක කිසි අවුලක් නෑ .
    මේක බේරගන්න තියෙන්නේ ICC එකත් එක්ක . එතනයි වෙනස .
    ඔය ලබ්බවල් කරා කියලා ඌ ව අයින් කරන්න බෑ උබල රෙද්ද උස්සන් ගියාට .
    ICC එකේ උන් කියන විදියට නිල වරනයක් තියන්නම වෙන්ව . එච්චරයි .
    නිලවරනෙ තිබ්බාට ඔතන එන්නෙ නැ සාදාරනව, තිලන්ග සුමිතපාල, ශම්මි, උන් සෙට් එකම නෙ ඔකෙ ඉන්නෙ,
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    68,019
    167,860
    113
    එකමත් එක රටක
    මන්නම් කියන්නෙ icc එක හුකාගන්න කියල ඔකුන් එලවන්න තියෙන්නෙ, පස්සෙ ඔව හදලා ආයෙ ජොයින් වෙන්න පුලුවන්නෙ, අනික icc එක බන්ගලි එක්කයි පක්කො එක්කයි ඇරගන්න වෙලෙ අපිත් එක්කත් ඇර ගන්න එන එකක් නැ මෙ වෙලාව තම නියම වෙලාවා
    ICC එකට සම්බන්ද ලංකාවේ ආයතනයක් තමයි SLC එක .
    ICC එකට හුකාගන්න කියලා උන් ව එලෙව්වම ඉතින් ICC එකත් කියන්නේ අනේ උබල හුකාගනින් තනියම දූපත ඇතුලේ සෙල්ලම් කර කර ඉදපන් කියලා තමයි ! :lol: 🤌
     

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,339
    1
    13,271
    113
    Gotham City
    ඔතන ඇති ශම්මියෙක් නෑ . යනවා නම් උගේ ගෙදර පල .
    නැත්නම් ඔය කොහෙන් හරි මිහරක් ටිකක් SLC එකට පැනල ඕක කුඩු කරල ඔතන තියන ඉස්සර දිනපු කුසලාන , World cup එක ට ෂොට් එක දීල විදුරු කුඩු කරල පිස්සු නැටුවම ඔය පුකේ අමාරුව හරි යනවා . :lol: 🤌

    ශම්මි උද්ගෝෂණ කරල එලවන්න බෑ යකෝ . ඒකට ICC එකේ විදියට හරියට චන්දයක් තියල කරන්න ඕන දෙයක් .
    එහෙම නැතුව කුලප්පු උන උන් ටිකක් පිස්සු කෙල්ල ශම්මි එලවනවා කියලා මොන්ගල් වැඩ කරාම වෙන්නේ අර කලින් පාර වගේ ICC එකෙන් ban එකක් දානවා .
    ඊට පස්සේ ඒක අයින් කර ගන්න ලපයා ගිහින් දෙකට නවිල නිල වරණයක් තියල ආයිත් ශම්මි ම එනව .

    කුඩු කරපු උන් හිරේ යනවා . කුඩු කරපු උන්ට මැච් බලන උන්ම බනිනව . ......................

    එක එක උන්ට රැවටිලා , ඇදගෙන ඕවා ට ගිහින් පුකේ ටින්කිරි ගාගන්න ඕන නම් උබත් පලයන් !
    බන්ගලි පක්කොයි ගෙම ඉල්ලන එකෙ අපිට බැරි ඇයි ?
    ගෙම ඉල්ලන්න ,
    බන්ගලි පක්කො අපි ඔසී මෙ වෙලාවෙ ඉන්න ඔනි
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,947
    11,381
    113
    මන්නම් කියන්නෙ icc එක හුකාගන්න කියල ඔකුන් එලවන්න තියෙන්නෙ, පස්සෙ ඔව හදලා ආයෙ ජොයින් වෙන්න පුලුවන්නෙ, අනික icc එක බන්ගලි එක්කයි පක්කො එක්කයි ඇරගන්න වෙලෙ අපිත් එක්කත් ඇර ගන්න එන එකක් නැ මෙ වෙලාව තම නියම වෙලාවා
    ඒත් වෑඩක් නෑ නෙ, ක්‍රිකට් ගහන්න එවුන් නැ, පාරෙ මිනිස්සු බනින නිසා ලු දිනන්න බැරි, හෙන ගොන් ගොඩෙ හෙලයො. ඔවා අනිත් රටවල පත්තර මැගසීන් වල ගියාම විලි ලැජ්ජාවෙ බැ,