සතියේ දවසක උදේ. හවස් වෙනකොට කොහොමත් කට්ටිය වැඩි වෙනවා. ඉර සේවය බලන්න ඕනි නං හරි යන්නේ නෑ හවස නගින්න වෙනවා
senaga adu velava mokadda ?muchan.. api lagadi giya... two weeks back... go at night....
උදේ තමා අඩු ගොඩක් අය ඉර සේවේ බලන්න හවස නගින්නෙsenaga adu velava mokadda ?
බුදු සරනයිසවස, බුදු සරනයි
ira sevayanam balanna ona ne machan,ude hodayi vage ehenamඋදේ තමා අඩු ගොඩක් අය ඉර සේවේ බලන්න හවස නගින්නෙ
muchan cant say like that.. to avoid the crowd.. we went on Wednesday and Thursday ... but still crowded.. mey dawasa wala yanna epa. bro... check below gossiplanka articlesenaga adu velava mokadda ?
Ude kiyane machan 8 wenakaotawath nagina patan gana. Nathan wedi wenawa.බුදු සරනයි
ira sevayanam balanna ona ne machan,ude hodayi vage ehenam
------ Post added on Feb 13, 2023 at 8:16 AM
ammmmmo,vadi neda machanmuchan cant say like that.. to avoid the crowd.. we went on Wednesday and Thursday ... but still crowded.. mey dawasa wala yanna epa. bro... check below gossiplanka article
View attachment 197096
https://www.gossiplankanews.com/2023/02/sri-pada-nallathanniya.html
eka thamayi machan,senaga asse nam yanna beUde kiyane machan 8 wenakaotawath nagina patan gana. Nathan wedi wenawa.
March meda wage balapan. Dan aye senaga. Oka adu wenawa April mula wage wenakota aye wedi wenawa ita pase aurudu season ekata.
එක නම් හොද අදහස මචෝයන්න නියම කාලය: April අවුරුද්ද ට කලින් හෝ පස්සේ.. කළු කැත මිට්ටෝ අඩුයි අවුරුදු වලට බිසී නිසා
රැට නැගලා උදේ ඉර සේවය බලපන්