thnx
$H@v!nK@ Well-known member Nov 22, 2010 3,575 528 113 Colombo Jun 12, 2011 #28 thnx but 2 weni eka down karanna ba... wena link ekak denna puluwanda zindu cha site ekak.. Last edited: Jun 12, 2011
yasas bandara Well-known member Oct 25, 2009 1,581 1,240 113 Colombo Jun 12, 2011 #31 $H@v!nK@ said: thnx but 2 weni eka down karanna ba... wena link ekak denna puluwanda zindu cha site ekak.. Click to expand... මචං link එක වෙනස් කළා. තවත් map එකක් දැම්මා.
$H@v!nK@ said: thnx but 2 weni eka down karanna ba... wena link ekak denna puluwanda zindu cha site ekak.. Click to expand... මචං link එක වෙනස් කළා. තවත් map එකක් දැම්මා.
hansa1018 Member Sep 9, 2008 13,509 1,621 0 Colombo Jun 12, 2011 #36 elaazz.......... thnx 4 shring macha.......... nice thread.............. very useful...........
ම මාතර කිඹුලා Member May 17, 2011 3,615 261 0 man ek ekata join une 05-17-2011 giye ada July 2 Jun 13, 2011 #40 බම්ප් !