, සමහර කෙල්ලොන්ට ප්රශ්නයක් ආවම සිගා ගහන්නම ඕන,
,
Afoo මතක් කරන්න එපා ඕකුන් dunhill පැකට් පිටින් අදින්නේ
කොච්චර සිගරට් ගැහුවත් ජීවිතේට හොයන්න බෑ කෙල්ලො
, සමහර කෙල්ලොන්ට ප්රශ්නයක් ආවම සිගා ගහන්නම ඕන,
,
එක ඇත්ත, Class නොව අපි ඉන්න friend-circle එක මත තමා ඕක වට්න්නේ. මටනං මේකේ කිසිම magic එකක් නැහැ.ඕක තිරනය වෙන්නෙ Class එක අනුව, ඉස්ස්ර මටත් කෙල්ලෙක් සිගරට් බොනවා කිව්වම මැජික් වගෙ, අමුතු ජිවියෙක් විදියට හිතුවෙ, එක පාරක් අපි බොන ස්මොකින්ග් එරියා එකක කෙල්ලෙක් සිගරට් එකක් බිලා මම එක යලුවොන්ටත් ඇවිත් කිව්වා,ඒ තරම් ගොඩෙ
අම්බෝ බං, මන් නම් දන්නවා ඕන තරම් කෙල්ලෝ, හොයගන් ඔතාගන තනියෙන් ගහන. ඕක ඉතින් අයෙත් අපේ circle එක අනුව වෙනස්වෙන්නේ.ජොයින්ට් නම් කෙල්ලො තනියම ගන්නෙ නැ, මොකද උන් ඔතන්න දන්නෙ නැ, සමන්යෙන් කපල් ඉන්නවා දෙන්නම ජොයින්ට් ගහන, ඒ කොල්ලො තමයි බඩු හොයගෙන ඔතලා දෙන්නෙ,
අම්බෝ බං, මන් නම් දන්නවා ඕන තරම් කෙල්ලෝ, හොයගන් ඔතාගන තනියෙන් ගහන. ඕක ඉතින් අයෙත් අපේ circle එක අනුව වෙනස්වෙන්නේ.



මොකටද සිගරට් ඔතාගෙනම ගහමු
කොල්ලො දාන හැම ජරාවම කෙල්ලොත් දානව ඒ ආතල් එක වැදුනම. කෙල්ලො බිව්වම නම් ආතක් පාතක නැ. ජොයින්ට් ගැහුවම ෆුල් කාම් . පිල් දැම්ම ගමන් ඕනේ එකෙක්ගෙන් ඇරගන්න ඇතිල්ලි ඇතිලලි නටල 2-3 වෙද්දි ඇදකට . ලයින් දැම්මත් කාම් එකේ ඉන්නේ . මශරුම් ,ස්ටැම් හරි අවශ්කා සෙරමනි කියන්නේ ඉතින් කෝමත් හිලුසිනේශන්
ඕක තිරනය වෙන්නෙ Class එක අනුව, ඉස්ස්ර මටත් කෙල්ලෙක් සිගරට් බොනවා කිව්වම මැජික් වගෙ, අමුතු ජිවියෙක් විදියට හිතුවෙ, එක පාරක් අපි බොන ස්මොකින්ග් එරියා එකක කෙල්ලෙක් සිගරට් එකක් බිලා මම එක යලුවොන්ටත් ඇවිත් කිව්වා,ඒ තරම් ගොඩෙ
ඒත් කාලෙත් එක්ක අශ්රය කරන සමාජෙ වෙනස් උනාම දැන් ඒක නොමල් වෙලා, ඒත් ඒ කෙල්ලො පරිස්සම් වෙනවා පිට උන් ඉස්සරහා නොගහන්න, තාම ගොඩක් උන් ඕක වැරදියට හිතන නිසා,
සමහර ලේඩිස් සැලොන් තියෙනවා, උන් වෙනම ස්මොකින් ඒරියා තියන් ඉන්න, ගිහින් සිගරට් එකක් ගහලා ලිප්ස්ටික් දාලා තියෙන පර්ෆියුම් ඔක්කොම ගහන් එනවා, උන්ට පබ්ලික් ප්ලේස් වල ගහන්න බැරි නිසා ඒතන සේෆ්,
කෙල්ලො සිගා ගන්න, කෙල්ලො වෙනම කඩ සෙට් කරන් ඉන්නෙ, ගොඩක් ඇන්ටිලා කරන පොඩි කඩ, කෝල් එකක් දීලා අපු ගමන් ඇන්ටි සෙට් කරලා තියෙනවා ඩන්හිල් ටික බ්රව්න්පේපර් බැග් එකකට දාලා,
ජොයින්ට් නම් කෙල්ලො තනියම ගන්නෙ නැ, මොකද උන් ඔතන්න දන්නෙ නැ, සමන්යෙන් කපල් ඉන්නවා දෙන්නම ජොයින්ට් ගහන, ඒ කොල්ලො තමයි බඩු හොයගෙන ඔතලා දෙන්නෙ,
පොඩි මිනිහා ගන්ජා ගැහුවම ඌ ගන්ජා කාරයා උනාට,,, හයි ක්ලාස් පාටි වල ජොයින්ට් කියන්නෙ සාමන්ය දෙයක්, හොදම බොක්කෙ ෆිට් ටිකක් නම් කෙල්ලො කොල්ලො වෙනම ගහනවා, පිට උන් ඉන්නවා නම් කෙල්ලො ටික වෙනම ගහනවා,
සමහර කෙල්ලො ඉන්නවා, ඩන්හිල් විතරයි බොන්නෙ, සමහර කෙල්ලො ඉන්නවා ජොයින්ට් එක විතරයි ගහන්නෙ, සමහරු පාටි වල විතරයි, සමහර කෙල්ලොන්ට ප්රශ්නයක් ආවම සිගා ගහන්නම ඕන,
ඒත් එකක් මතක තියගන්න ඕන, කෙල්ලො බිව්වම ජොයින්ට් ගැහුවම පට්ට ආතල්, බොරින්ග් නැ චුට්ටක් වත්, ඒත් උන් නොදන්න කමට ගහලා වැඩි උනොත් නම් පට්ට චාටර් වෙනවා,,
this is true. once spa girl ask me ," do I have any cigarettes"
night club ekak peththe gihin balapanako,
Afoo මතක් කරන්න එපා ඕකුන් dunhill පැකට් පිටින් අදින්නේ
කොච්චර සිගරට් ගැහුවත් ජීවිතේට හොයන්න බෑ කෙල්ලො
උඹ දන්න ලිංගය
ගැනු තමා යකො දැන් සිගා ගහන්නෙ ඩ්රින්ක්ස් දාන්නෙ
කොල්ලො නෙමෙ
මන් දන්න ශුක්රාණු වෛශ්යාවො ඔනි තරම් ඉන්නවා සිගා ගහන.
ගමෙන් කොළඹ ට එන සිරියාවතිලා නන්දාවතිලා කොළඹදි ප්රින්සස් ලා එන්ජල් ලා වෙන්න කරන්නෙ ක්ලබ් බහින එක සිගරට් ගහන එක.

අනිත් එක Convent වලින් එන කෙල්ලොත් ගොඩක් use කරනවා
Office 1ke දවසේ මාතෘකාව![]()