සිදුහත් කුමරා ඇත්තටම නෙළුම් මල් 7 ක් උඩින් ඇවිද්දා ද?

manදman

Well-known member
  • Aug 4, 2012
    2,444
    521
    113
    ඒ time එක මොකක් වුණත් වැඩේ සිද්ධවෙන්නේ ආලෝකයේ වේගයෙන් නෙමෙයි කියලා දැන් පිළිගන්නවාද? නැද්ද? No
    Ei time ekak kiyannda bari 2 nano seconds. We see past technically

    300,000 km durin thiyana object ekak dakinda yana time kiyada??
    20230512_131259.jpg


    Speed of light eyes walata enter una kiyla, speed of light nevelu
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,212
    21,752
    113
    Ei time ekak kiyannda bari 2 nano seconds. We see past technically

    300,000 km durin thiyana object ekak dakinda yana time kiyada??
    දැන් ඉතිං රෙද්දේ රෙවාගෙන වැල් බයිලා ගහන්න එපා ගාණ හදාගන්න අවශ්‍ය දත්ත ටික දෙන්නම්. හදාගන්න බැරි නම් ආයේ සැරයක් ඉස්කෝලේ ගියොත් හොඳයි.
    ආලෝකයේ වේගය තත්පරයට මීටර් 299 792 458. ස්නායු ආවේග වල වේගය තත්පරයට මීටර් 50 ත් 65 ත් අතර. source
    --
    තාමත් කියනවද අපිට දේවල් පෙනෙන්නේ ආලෝකයේ වේගයෙන් කියලා? 🥴
     

    manදman

    Well-known member
  • Aug 4, 2012
    2,444
    521
    113
    දැන් ඉතිං රෙද්දේ රෙවාගෙන වැල් බයිලා ගහන්න එපා ගාණ හදාගන්න අවශ්‍ය දත්ත ටික දෙන්නම්. හදාගන්න බැරි නම් ආයේ සැරයක් ඉස්කෝලේ ගියොත් හොඳයි.
    ආලෝකයේ වේගය තත්පරයට මීටර් 299 792 458. ස්නායු ආවේග වල වේගය තත්පරයට මීටර් 50 ත් 65 ත් අතර. source
    --
    තාමත් කියනවද අපිට දේවල් පෙනෙන්නේ ආලෝකයේ වේගයෙන් කියලා? 🥴
    Ow, 300,000 km durin thiyana object ekak dakinda yana time kiyannda , ethin calculate karala

    Mama kiyanwa one seconds yanne, oyage answer eka kiyannda

    900,000 km durin thiyana object ekak dakinda yana time kiyada??????(gana hadala kiyapan )
    My answer 3 seconds ( we see past 3 seconds delay)


    18,000,000km durin thiyana object ekak dakinda yana time kiyada???

    One light year distance thiyana object ekak dakinda yana time eka kiyada??
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: Lovtus

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,212
    21,752
    113
    Ow, 300,000 km durin thiyana object ekak dakinda yana time kiyannda , ethin calculate karala

    Mama kiyanwa one seconds yanne, oyage answer eka kiyannda
    මේ අහන්න බුදු මිටි සර්,
    Object එකක් කොච්චර දුරකින් තිබ්බත් ඔයාගේ ඇස සහ මොළය (එහෙම එකක් තියෙනවා නම්) අතර දුර වෙනස් වෙන්නේ නැත. Object එක අතේ තිබුණත් තව්තිසා දිව්‍යලෝකේ තිබුණත් ඒ Object එකෙන් එන ආලෝක කිරණයක් ඔයාගේ ඇසට ඇතුල්වෙලා ඒ signal එක මොළය මගින් හඳුනා ගන්නා තෙක් ඔයාට ඒ Object එක පෙන්නේ නැහැ.
    ඔයාගේ ඇසේ සිට මොළය දක්වා ස්නායු ගමන් කරන්න යම් කාලයක් ගතවෙනවා. ස්නායු ගමන් කරන්නේ 50 - 60 m/s වගේ වේගයකින්. ආලෝකය ගමන් කරන්නේ 299 792 458 m / s වේගයකින්. මේ වේග දෙක වෙනස් කියලා ඉලක්කම් කියවන්න දන්න කෙනෙක් නම් වැටහෙන්න ඕනේ.
    ඉතින් තවත් කියනවා නම් ඔයාට දේවල් පෙනෙන්නේ ආලෝකයේ වේගයෙන් කියලා, ඒ කියන්නේ ඔයාට ඇස් විතරයි තියෙන්නේ. මොළේ නෑ. :shocked:
     

    manදman

    Well-known member
  • Aug 4, 2012
    2,444
    521
    113
    මේ අහන්න බුදු මිටි සර්,
    Object එකක් කොච්චර දුරකින් තිබ්බත් ඔයාගේ ඇස සහ මොළය (එහෙම එකක් තියෙනවා නම්) අතර දුර වෙනස් වෙන්නේ නැත. Object එක අතේ තිබුණත් තව්තිසා දිව්‍යලෝකේ තිබුණත් ඒ Object එකෙන් එන ආලෝක කිරණයක් ඔයාගේ ඇසට ඇතුල්වෙලා ඒ signal එක මොළය මගින් හඳුනා ගන්නා තෙක් ඔයාට ඒ Object එක පෙන්නේ නැහැ.
    ඔයාගේ ඇසේ සිට මොළය දක්වා ස්නායු ගමන් කරන්න යම් කාලයක් ගතවෙනවා. ස්නායු ගමන් කරන්නේ 50 - 60 m/s වගේ වේගයකින්. ආලෝකය ගමන් කරන්නේ 299 792 458 m / s වේගයකින්. මේ වේග දෙක වෙනස් කියලා ඉලක්කම් කියවන්න දන්න කෙනෙක් නම් වැටහෙන්න ඕනේ.
    ඉතින් තවත් කියනවා නම් ඔයාට දේවල් පෙනෙන්නේ ආලෝකයේ වේගයෙන් කියලා, ඒ කියන්නේ ඔයාට ඇස් විතරයි තියෙන්නේ. මොළේ නෑ. :shocked:
    300,000km distance eha thiyana object ekak dakinda yana time kiyada?? Calculate karala kiyannda, api past eka dakkine kiyana ekata agree wenwada???
    Ei numbers walata expert kenek numbers walin answer ekak denne natte??

    299,792,458m
    299,792,458m distance thiyana object ekak dakinda yana time kiyada??( kiyanna sir numbers expert
     
    Last edited:

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,212
    21,752
    113
    300,000km distance eha thiyana object ekak dakinda yana time kiyada?? Calculate karala kiyannda, api past eka dakkine kiyana ekata agree wenwada???
    Ei numbers walata expert kenek numbers walin answer ekak denne natte??
    ඔයාගේ අම්මා නාකි මයිනගේ ඇඳ උඩට යන්න ගතවෙන කාලය, මයිනා ඔයාගේ අම්මට ජිගි ජිගිය දාන්න ගතවෙන කාලයෙන් බෙදලා ලැබෙන පිළිතුර ආලෝකයේ වේගයෙන් වැඩිකරලා ආසන්න දශමස්ථානයට වටයලා හරි වටේ ගිහිල්ලා හරි එන ගානට 300,00 එකතු කලාම තප්පරේට ම කාලය ලැබෙනවා 🙏 බොරු නම් @හෙළයෙක් ගෙන් අහලා බලන්න.
    මේ ප්‍රශ්නය හැර ඔබට තවත් ප්‍රශ්න තිබේද? :rolleyes:
     

    manදman

    Well-known member
  • Aug 4, 2012
    2,444
    521
    113
    මේ අහන්න බුදු මිටි සර්,
    Object එකක් කොච්චර දුරකින් තිබ්බත් ඔයාගේ ඇස සහ මොළය (එහෙම එකක් තියෙනවා නම්) අතර දුර වෙනස් වෙන්නේ නැත. Object එක අතේ තිබුණත් තව්තිසා දිව්‍යලෝකේ තිබුණත් ඒ Object එකෙන් එන ආලෝක කිරණයක් ඔයාගේ ඇසට ඇතුල්වෙලා ඒ signal එක මොළය මගින් හඳුනා ගන්නා තෙක් ඔයාට ඒ Object එක පෙන්නේ නැහැ.
    ඔයාගේ ඇසේ සිට මොළය දක්වා ස්නායු ගමන් කරන්න යම් කාලයක් ගතවෙනවා. ස්නායු ගමන් කරන්නේ 50 - 60 m/s වගේ වේගයකින්. ආලෝකය ගමන් කරන්නේ 299 792 458 m / s වේගයකින්. මේ වේග දෙක වෙනස් කියලා ඉලක්කම් කියවන්න දන්න කෙනෙක් නම් වැටහෙන්න ඕනේ.
    ඉතින් තවත් කියනවා නම් ඔයාට දේවල් පෙනෙන්නේ ආලෝකයේ වේගයෙන් කියලා, ඒ කියන්නේ ඔයාට ඇස් විතරයි තියෙන්නේ. මොළේ නෑ. :shocked:
    300,000km distance eha thiyana object ekak dakinda yana time kiyada?? Calculate karala kiyannda, api past eka dakkine kiyana ekata agree wenwada
    ඔයාගේ අම්මා නාකි මයිනගේ ඇඳ උඩට යන්න ගතවෙන කාලය, මයිනා ඔයාගේ අම්මට ජිගි ජිගිය දාන්න ගතවෙන කාලයෙන් බෙදලා ලැබෙන පිළිතුර ආලෝකයේ වේගයෙන් වැඩිකරලා ආසන්න දශමස්ථානයට වටයලා හරි වටේ ගිහිල්ලා හරි එන ගානට 300,00 එකතු කලාම තප්පරේට ම කාලය ලැබෙනවා 🙏 බොරු නම් @හෙළයෙක් ගෙන් අහලා බලන්න.
    මේ ප්‍රශ්නය හැර ඔබට තවත් ප්‍රශ්න තිබේද? :rolleyes:
    Hondatama revila, uttrayak deegsnnda bari ganatama just ignored

    299,792,458m distance thiyana object ekak dakinda yana time kiyada? No answer revila ohe kunu harspa tikak kiyla reunu lajjwa waha gatta , speed of light deyak eyes walata penwalu, aya kiyanwa dakkine speed of light nevelu mona gon joke da??

    299,792,458m + 60m

    299,792,518m distance thyana object eksk dakinna yana time eka kiyada ( one second wage yanne)

    Ahapu gaman revila panala giye
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: Lovtus

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,212
    21,752
    113
    300,000km distance eha thiyana object ekak dakinda yana time kiyada?? Calculate karala kiyannda, api past eka dakkine kiyana ekata agree wenwada

    Hondatama revila, uttrayak deegsnnda bari ganatama just ignored

    299,792,458m distance thiyana object ekak dakinda yana time kiyada? No answer revila ohe kunu harspa tikak kiyla reunu lajjwa waha gatta , speed of light deyak eyes walata penwalu, aya kiyanwa dakkine speed of light nevelu mona gon joke da??
    ඌයියා උනා? 🥴
    හා. දැන් ඉතින් අර කන්දහාර් වල original ආත්මෙට මාරුවෙයන්. @kasun_kbp අදාළ gif එක දාලා මේ පම්කේ thread එක close කරපං.
    p.s. එළකිරි එකේ record ගහන්න try එක පොම්නයා 🤭🤭
     
    • Haha
    Reactions: kasun_kbp

    manදman

    Well-known member
  • Aug 4, 2012
    2,444
    521
    113
    ඌයියා උනා? 🥴
    හා. දැන් ඉතින් අර කන්දහාර් වල original ආත්මෙට මාරුවෙයන්. @kasun_kbp අදාළ gif එක දාලා මේ පම්කේ thread එක close කරපං.
    p.s. එළකිරි එකේ record ගහන්න try එක පොම්නයා 🤭🤭
    Hondatama revila, eka nevei puluwan ahspu deta answer ekak deepan, uba numbers expert neda??
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,872
    113
    @2osama මේ ත්‍රෙඩ් එකත් උබේ අනිත් ත්‍රෙඩ් වගේ වෙන්නයි යන්නේ.. ඉක්මනට ඇවිත් හොද input එකක් දීලා ත්‍රෙඩ් ඒක ගොඩ දාපන් කොලුවො :rolleyes:
     

    manදman

    Well-known member
  • Aug 4, 2012
    2,444
    521
    113
    හරියටම කිව්වොත් 299,792,518m distance thyana object eksk dakinna yana time එක තමා ටයිම් එක.
    One seconds da?? 5 seconds da value eksk kiyapanko ethin speed of light 299,792,518m per seconds nam, 299,792,518m dura thiyana deyak penne yanne one seconds, mokkda oyage answer eka??
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,637
    100,892
    113
    One seconds da?? 5 seconds da value eksk kiyapanko ethin speed of light 299,792,518m per seconds nam, 299,792,518m dura thiyana deyak penne yanne one seconds, mokkda oyage answer eka??
    මේ මම එච්චර කැමති නෑ මේකෙ උන්ට කුණුහරුපෙන් බනින්න. මාව කෝට් නොකර හිටපන්.
     

    manදman

    Well-known member
  • Aug 4, 2012
    2,444
    521
    113
    මේ මම එච්චර කැමති නෑ මේකෙ උන්ට කුණුහරුපෙන් බනින්න. මාව කෝට් නොකර හිටප
    Ne dan uba mata kalin kiwe oppu karannda kiyla mathaka nadda?? Ubama kiyanwa quote karabnda epa kiyala , uba ehama kiyapu hinda quote kare