සිමෙන්ති කොට්ටේට 3200ක් ඉල්ලුවා

Akasattacha

Well-known member
  • Jun 14, 2022
    403
    669
    93
    එක කඩේකින් සිමෙන්ති කොට්ටේට රූ 3200ක් ඉල්ලුවා ල.

    අනිත් කඩේ 3000ක් ඉල්ලුවා .

    දෙකේම ගාන සදහන් වෙන්නේ 3000ක් කියලා.

    මෙහෙම වැඩි කරලා විකුණනන්න පුළුවන්ද?
     

    Akasattacha

    Well-known member
  • Jun 14, 2022
    403
    669
    93
    නෑ මම අහන්නේ එහෙම වැඩි කරලා දෙන්න පුලුවන්ද කියලා? කොට්ටේ ගහලා තියෙන ගාන දෙන්න එපැයි
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,393
    113
    නෑ මම අහන්නේ එහෙම වැඩි කරලා දෙන්න පුලුවන්ද කියලා? කොට්ටේ ගහලා තියෙන ගාන දෙන්න එපැයි

    ගන්නව නම් දෙන්න ඇහැකි
     
    • Wow
    Reactions: Akasattacha

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    ohoma thamai ban kada karayo minissu maran kanawa.

    3 weeks ago I bought a cube of sand for 13K.

    Then it became 17500.

    After a week 20K.

    Dan mu wikunannne goda gahagena thiyena ekama wali goden eka eka ganan walata.

    anthimata 1/4 one wela ganna giyama 5850k gaththa. e madiwata transport walatath 850.

    balapanko gasa kama.
     

    Akasattacha

    Well-known member
  • Jun 14, 2022
    403
    669
    93
    ohoma thamai ban kada karayo minissu maran kanawa.

    3 weeks ago I bought a cube of sand for 13K.

    Then it became 17500.

    After a week 20K.

    Dan mu wikunannne goda gahagena thiyena ekama wali goden eka eka ganan walata.

    anthimata 1/4 one wela ganna giyama 5850k gaththa. e madiwata transport walatath 850.

    balapanko gasa kama.
    වැලි ගණන් තමා මට කිව්වේ ඩිසල් ගණන් නිසාලු
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    වැලි ගණන් තමා මට කිව්වේ ඩිසල් ගණන් නිසාලු
    un kiyanne ehema thma. wade kiyanne bala thiyena godath ganan yana ekane.

    ape paththe hardware wala paint, thinner bottle wala ganan okkoma makala. hithena hithena ganan walata wikunanne.
     
    • Sad
    Reactions: Akasattacha

    justinlk

    Well-known member
  • Jul 15, 2021
    716
    933
    93
    කොහොමටත් රටේ පාලනයක් නැති එකේ එක එක ගණන් වලට විකුණන එක අහන්න දෙයක් නෙමෙයි. එත් පාරිබෝගික අදිකාරී කියලා එකක් තියෙන්නේ මොකටද මිනිස්සුන්ගේ සල්ලි වලින් දුවන