සෝලා ගහපු උන් හික් ගෑවිලා යවන්න හදන්නේ 😄

gnilukshi

Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    වහල මත සෝලා ඒකකයකට ගෙවන මුදල පහලට..

    June 29, 2024 at 1:20 pm | lanka C news


    එන මාසයේ සිදු කරන විදුලි ගාස්තු පහත දැමීමත් සමඟ වහල මත සවි කර ඇති සෝලා පද්ධති මගින් ජනනය කරන විදුලිය සඳහා විදුලි බල මණ්ඩලය ගෙවන මුදල අඩු කිරීමට ඉඩ ඇති බව විදුලි බල මණ්ඩල ආරංචි මාර්ග පවසයි.

    ඒ අනුව එම ඒකකයටද ගෙවන මුදල 30%-40%ත් අතර ප්‍රමාණයකින් අඩුවීමේ ඉඩක් තිබේ.

    කෙසේ වෙතත් මහජන උපයෝගීතා කොමිසම් විසින් සෝලා විදුලි ඒකකයක් සඳහා ගෙවන මිලද තීරණය කිරීමට නියමිතය.

    දැනට සෝලා විදුලි ඒකකයක් සඳහා රුපියල් තිස් හතක මුදලක් ගෙවන අතර නව සංශෝධන යටතේ එය රුපියල් විසි ගණන් ගණනක් දක්වා අඩුවීමට නියමිතව ඇත.


    අදානිටත් සෑහෙන්න පාඩුවක් කරයි හාමු 😄
     

    Xi Jinping

    Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room
    iekUDJh.jpeg
     

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    Last edited:

    Mahesh Wanasinghe

    Well-known member
  • May 28, 2023
    15,037
    15,541
    113
    New Zealand
    ලැබෙන ගාණ අඩු වෙන එකනෙමෙයි අවුල. හැමෝටම සහනදායි මුදලකට සෝලා ගහන්නපුලුවන් උනා නම් හැමෝම සෝලා ගහනවා. අඩුම තරමේ ගෙවල් ටිකවත් සෝලා කරොත් විදුලි ජනනය අඩු කර ගනන් පුල්වුඅන්.
     

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    ලැබෙන ගාණ අඩු වෙන එකනෙමෙයි අවුල. හැමෝටම සහනදායි මුදලකට සෝලා ගහන්නපුලුවන් උනා නම් හැමෝම සෝලා ගහනවා. අඩුම තරමේ ගෙවල් ටිකවත් සෝලා කරොත් විදුලි ජනනය අඩු කර ගනන් පුල්වුඅන්.
    ow. off-grid promote karana ekai karanna one by reducing residential solar power system component wala tax adu karala.
     
    • Like
    Reactions: hasithayad

    manju798

    Well-known member
  • Nov 24, 2006
    1,238
    352
    83
    ඔයා වහල උඩ ගහන පොඩි පොඩි සොලාර් වලින් ග්‍රිඩ් එක Unstable වෙනවා ලු
    wena rata wala hamam gedara solar eth kawadawth current eka gihilla na lankawe wage, mara logic
     
    • Like
    Reactions: Tricle_Buwa

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    12,997
    18,914
    113
    gahanna inne, thawa tikake indala balala gahuwaa nam hondaiyi.

    Solar installation price adu wennath puluwan
    Price නම් අඩු වෙන්න නෙමේ වැඩි වෙන්න තමයි හේතු තියෙන්නෙ.
     
    • Like
    Reactions: acryan

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,301
    1
    59,396
    113
    Kaduwela
    ඔයා වහල උඩ ගහන පොඩි පොඩි සොලාර් වලින් ග්‍රිඩ් එක Unstable වෙනවා ලු
    මැදමුලනේ ගූ පණුවට හැමදාම ලූ ලූ ලූ තමයි😂😂😂

    උබේ අම්මගේ හුත්තේ ගහපිය පොඩි සෝලාර් එකක් නාකි මයිනගෙ ෆිලමන්ට් එක පත්තු කරගන්න😂😂😂
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    මැදමුලනේ ගූ පණුවට හැමදාම ලූ ලූ ලූ තමයි😂😂😂

    උබේ අම්මගේ හුත්තේ ගහපිය පොඩි සෝලාර් එකක් නාකි මයිනගෙ ෆිලමන්ට් එක පත්තු කරගන්න😂😂😂
    උබේ අම්මට බල්ලෝ හිකුව ලු🤩
     

    MINT_51

    Well-known member
  • Jan 26, 2016
    696
    1,095
    93
    Agreement එකක් තියනව නේද අවුරුදු 20ක් යනකල් රුපියල් 37ක් unit එකකට ගෙවනව කියල?
    අලුතෙන් solar ගහන අයට ගෙවන ගාන අඩු කරයි.