Defense eke salaries and pensions walata, not like we have a modern military to maintain2019 neda me? 2022 kohomada danne naha
ape tax salli walin bagayak gihin tiyenne defense walata
habai election eke weda walata kattiya nahalu
Tri forces wala Average 315000 innawa
Average salary eka 60,000 wage unoth
315,000*60,000 =
18,900,000,000 = 18.9 Billion per month * 12 months = Aprox. 228 Billion per month
625 Million USD per Year
Is it really worth to spend that kind of money? what do we have to protect?



Aniwa meka nan wennama oneමහින්ද යුද්ධේ ඉවරකරපු ඵකේ හමුදාව අඩු කරන ඵකට මාත් ඵකඟයි..ඒත් ඒ අයින් කරන අයට කොරියාවේ වගේ රටක ජොබ්ස් දෙන්න ඕන.
YouTri forces wala Average 315000 innawa
Average salary eka 60,000 wage unoth
315,000*60,000 =
18,900,000,000 = 18.9 Billion per month * 12 months = Aprox. 228 Billion per month
625 Million USD per Year
Is it really worth to spend that kind of money? what do we have to protect?
මොකුත් එපා හමුදාවෙ උන්ට හමුදාවෙන් අරන් ඉන්න උන්ගෙ පාස්පොට් එක දීලා immigration & emigration එකෙ උන්ගෙ නමට දාල තියන ට්රෑවල් බෑන් එක අයින්කරන්න කියන්නකො, මොකද වෙන්නෙ කියලා බලාගන්න. යුද්දෙ ඉවර වෙලා අවුරුදු 13 ගිහිල්ලා තිබ්බත්හ මුදාවෙ උන්ට තමන්ගෙ නිවාඩුවකට වත් රටින් පිට යන්න අවසර නෑ airport එකෙම immigration එකෙන් ඈරස්ට් කරනවා. හොදට තමන්ගෙ වෑඩෙ දන්න එකෙකුට සමහර රටවල් වල citizenship එකත් එක්ක ජොබ් එක තියනවා ඒ වගෙම UN, EU-CRIMARIO වගෙ NGOවල හොදට ගෙවන ජොබ් තියනව. මෙක බලන ආමි නෙවි අයට මම ලින්ක් දෙකක් දාන්නම් ඔස්ට්රෙලියා සිටිසන්ශිප් ගන්න පුලුවන් මේවගෙ ඔමාන් නිව්සීලන්ඩ් හමුදා ජොබ් පවා තියනවා (Most probably, the US will follow suit since they had the worst two years of recruitment.). මම බෙරුනා උබල ත්පුලුවන්නම් පලයල්ලාමහින්ද යුද්ධේ ඉවරකරපු ඵකේ හමුදාව අඩු කරන ඵකට මාත් ඵකඟයි..ඒත් ඒ අයින් කරන අයට කොරියාවේ වගේ රටක ජොබ්ස් දෙන්න ඕන.
wada puluwan kiwwe ice gahana untadaමොකුත් එපා හමුදාවෙ උන්ට හමුදාවෙන් අරන් ඉන්න උන්ගෙ පාස්පොට් එක දීලා immigration & emigration එකෙ උන්ගෙ නමට දාල තියන ට්රෑවල් බෑන් එක අයින්කරන්න කියන්නකො, මොකද වෙන්නෙ කියලා බලාගන්න. යුද්දෙ ඉවර වෙලා අවුරුදු 13 ගිහිල්ලා තිබ්බත්හ මුදාවෙ උන්ට තමන්ගෙ නිවාඩුවකට වත් රටින් පිට යන්න අවසර නෑ airport එකෙම immigration එකෙන් ඈරස්ට් කරනවා. හොදට තමන්ගෙ වෑඩෙ දන්න එකෙකුට සමහර රටවල් වල citizenship එකත් එක්ක ජොබ් එක තියනවා ඒ වගෙම UN, EU-CRIMARIO වගෙ NGOවල හොදට ගෙවන ජොබ් තියනව. මෙක බලන ආමි නෙවි අයට මම ලින්ක් දෙකක් දාන්නම් ඔස්ට්රෙලියා සිටිසන්ශිප් ගන්න පුලුවන් මේවගෙ ඔමාන් නිව්සීලන්ඩ් හමුදා ජොබ් පවා තියනවා (Most probably, the US will follow suit since they had the worst two years of recruitment.). මම බෙරුනා උබල ත්පුලුවන්නම් පලයල්ලා
https://army.defencejobs.gov.au/joining-and-training/can-I-join/citizenship/overseas-applicants
https://navy.defencejobs.gov.au/joining/can-I-join/citizenship/overseas-applicants