හෙට කිරිඅම්මාවරු කී දෙනෙක් දිවි පුදයිද?

TwoTone

Well-known member
  • May 28, 2010
    6,769
    702
    113
    ata nathi kalu rodiyo! tho meka hondata dana ganin! umabala meheta aawe uthuru indiyawen! tho pala indiyawata. aawa methana apata bana kiyanna.

    එතකොට යක්ක, නාග ආවේ තුම්පනෙන්ද? නොදන්න රෙද්දවල් කතා නොකර හිටු ගෙවලය :lol:
     

    pawusi

    Well-known member
  • Dec 8, 2008
    4,216
    948
    113
    In the Hell
    ata nathi kalu rodiyo! tho meka hondata dana ganin! umabala meheta aawe uthuru indiyawen! tho pala indiyawata. aawa methana apata bana kiyanna.

    කවුද තොපේ කොන කපපු මහ එකාද කිව්වේ?
    hysterical.gif
     

    Arcadian

    Well-known member
  • Mar 1, 2011
    2,953
    2,133
    113
    ohama hina wuna kiyala umbalage kukul farm wahenne nahane. umbla kanne nathi reddak naha. uru masuth kanawa, harak masuth kanawa, kukuloth kanawa. umbala hondata harak mas kaala bana kiyanne apata :lol::lol::lol::lol:

    දැන් උබල අපි මස් කනවා කියල කියන්නේ වෙන කියන්න දෙයක් නැති නිසා නේද???? සාධක ඇතිව කරුණු ඉදිරිපත් වෙනකොට උබලට හරි තරහ ඇති නේද??? හිතට තට්ටු කරලා බලපන් කරන වැඩේ හරිද වැරදිද කියල.... උබ හිත ඇතුලෙදීම පරාදවෙයි :):):)




     

    B I L L A H

    Member
    Jun 30, 2011
    203
    28
    0
    S R I L A N K A
    අපි ගව ගාතනය නවතන නීති සම්පාදනය කරලා තොපි හැත්ත සමුල ගාතනය කරනවා, බලාගෙන හිටපියව්!!!
     

    Huzain

    Active member
  • Oct 24, 2010
    453
    35
    28
    35
    Galle
    අපි ගව ගාතනය නවතන නීති සම්පාදනය කරලා තොපි හැත්ත සමුල ගාතනය කරනවා, බලාගෙන හිටපියව්!!!


    Ow ban eka hodata dannawa.. kotinwa sudda karala dan enne apiwath yawanna ne... balagena hitapan muslim ayata lankawe monawa hari nam. lankawe hama wahanayakma nawathewi.. OIL labana ekak naha
     

    shanefarcry

    Well-known member
  • Dec 15, 2006
    1,108
    28
    48
    Ow ban eka hodata dannawa.. kotinwa sudda karala dan enne apiwath yawanna ne... balagena hitapan muslim ayata lankawe monawa hari nam. lankawe hama wahanayakma nawathewi.. OIL labana ekak naha

    Freakin' Arabs. Go back to Mecca and run around
    your big black box! this country for sri lankan not for තම්බි.
     

    Nish969

    Active member
  • Mar 3, 2008
    275
    48
    28
    Ado umbala karanakota hari api karanakota eka weradhi.......Harakek meruwath ekai maluwek meruwath ekai kukulek meruwath ekai.okkoma ekawage pana thama..hebei harakek meruwoth godak aya kanna puluwan eth maluwek neththam kukulek meruwoth ekkenekta neththam family ekakata thama kanna puluwan..ape harak marana widhihata meruwoth unta wedanawa denenne ne kiyala doctors kiyala thiyenwa.. proof onnam dennam..eth maluwekwa maranakota u dele matu wela kochchara wedana widinawadha....e madhiwata umabala mas kadayak issara gihilla indhala balapan..ena unge bagayakma ubalage aya...ei ketinma kiyanawa nam api karanne Hotel ekak ekata oyalage kattiya onatharam enawa mas kanna...api ooru mas kanne ubala ewath maran kanawane..ekath sathek nedhdha..balanakota ubala thama sathunwa wediyenma maranawa..mewa kiyana umba mas kalama nedhdha ...issara umbage gedhara hodhapan anith ewunge gewal hodhanna issara...:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:
     

    KandyFellow

    Member
    Jun 4, 2011
    292
    41
    0
    මම නම් කොයි සතා මරණවාටත් විරුද්ධයි,කොයි සතාත් සතා,නමුත් ගවයාට අප රටේ සුවිශෙෂත්වයක් හිමි වෙනවා එය එසෙම විය යුතු දෙයක් ගවය අපගේ දෙවනි මවුයි

    පහත එළකිරි ත්‍රෙඩය නොකිව් අය කියවන්න

     

    IveyStyle

    Member
    Aug 9, 2010
    27,492
    1,145
    0
    SiriLankawe
    aaaa.... me hodata ahaganin n hodata hithapan kunuharapen banapu okkoma....

    ara african wala Kotiyo n muwoo ekata innakota .... Kotyo muwanwa kanawa kiyala.. Kotiyanwa marala dammalu.. passe muwan load eka wadi wela unta kannath kama nathi wela nikanma marila giyalu.. passe agn kotiyanwa dammalu..

    eken kiyanne.. " parisara samathulitha thawaya " harak mehama kanne nathuwa jzt thibboth thawa 5yrs yanakota minissunta wada harak thamai aththe.. palayanko pare okkoma goma paga paga...

    ai harak ge witharada pana thiyenne.. ai malu.. kukulan ai eyalata witharak podi panada ???? me wage tred ekak danawanam dapan kisima mas warhayak kanne nathi ekek..

    kukuloth biththara denawa thamuslath kanawata... n mama ona tharam dakala thiyanawa thamuselage ayath harak mas aragena yanawa... thawa kattiya enawa ganna mama kiyanne naha kawda kiyala...



    Mekata Rep ekak dipan
    :lol:\
    ane nodhomakin tho wage higannek:rolleyes:
     

    IveyStyle

    Member
    Aug 9, 2010
    27,492
    1,145
    0
    SiriLankawe
    Ow ban eka hodata dannawa.. kotinwa sudda karala dan enne apiwath yawanna ne... balagena hitapan muslim ayata lankawe monawa hari nam. lankawe hama wahanayakma nawathewi.. OIL labana ekak naha

    ane palayan modayo yanne..
    monawa denagenada kiyapan uba katha karanne..?
     

    IveyStyle

    Member
    Aug 9, 2010
    27,492
    1,145
    0
    SiriLankawe
    apooooooooooooooo loke thiyena kalakannima agama okane..nama ahuwath appiriyai.. :baffled::baffled::dull::dull:

    awihinsawa kiyala ekak gawilawath na.. yudda karapan,saththu marapan,ganu 7,8 thiya ganin epaunama parata adala dapan owane thiyenne..thuk witarak.... :dull::dull::dull::dull::dull::dull::dull:

    sampurnayenma ekagai
    mama wenath onema agamakata garu karanawa..
    11.gif

    eth Never Islam
     

    Battichcha

    Member
    Mar 27, 2011
    464
    34
    0
    38
    Ow ban eka hodata dannawa.. kotinwa sudda karala dan enne apiwath yawanna ne... balagena hitapan muslim ayata lankawe monawa hari nam. lankawe hama wahanayakma nawathewi.. OIL labana ekak naha

    බොල පොන්න හම්බයෝ.මේක අපේ සිංහල රට.තම්බි නෙමේ යකෝ පර සුද්දටවත් බැරි උනා මේ සිංහල රටට අතක් තියන්න.තොපේ හම්බයෝ නම් හොම්බෙන් ගියා නේද ඇමරිකන් කාරයෝ ගහද්දි(ඔසාමා හම්බයා එහෙම).කො උඹලා මොකෝ කරේ.අල්ලා හුල්ලා ගෑව විතරනේ.:lol::lol::lol:
    කෝ උඹලගෙ එවුන්ට බැරි උනානෙ මොකුත්ම කරන්න.උඹලගෙ එක එක රට ගානෙ උන් අල්ලනවනෙ.
    තව හම්බයෙක් කියලා තිබුනා උතුරු ඉන්දියාවෙන් ආපු කතාවක්.එහෙන් ඇවිල්ලා මෙහේ අල්ල ගන්න හදපු එවුන්ට අපේ හමුදාවෙ කොල්ලො දුන්නා පුකෙන් යන්න.උඹලටත් ඹ්නිද ? :D
    යකෝ දන්නැත්තම් දැනගං ගෙරියො...:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry: සිංහල කියන්නෙ සිව් හෙල කියන එකට.මේ සිව් හෙලයෝ කියන හතර වර්ගය යන එන මං නැතුව මෙහෙට ගොඩ බාපු එවුන් නෙමේ.අනික බොල එඵවෝ මරන්නේ දෙමලු. බොල හම්බ ඌරො පල.තොපේ ඹය අල්ලා හුලල්ලා කියන්නේ දේවදත්ත කියන පව් කාරයෙක්ට.:lol::lol::lol: