හෙලිකොප්ටර් පාඩම් මාලාව අංක 1

SHEHAN_GIWANTHA

Well-known member
  • Dec 24, 2013
    11,983
    11,719
    113
    <Quote>
    හොද Thread එකක්. Thanks! බනුලි අනුව පීඩන වෙනස හොදටම ඇතිවෙන්නේ bladeඑක දෙපත්තේද (according to your thread) DP1? එහෙම නැත්නම් blade එකට ඉහලින් හා අර landing skid දෙක අතර ප්‍රදේශය අතරද DP2? Rep+<Quote/>
    koheda machn depaththema ...ekapaththaka pidane wadiwunama(yata) ne udata yanne....bar nuli kaneru ata kay sini poddak dala.... :p

    :D:rofl:
     

    SHEHAN_GIWANTHA

    Well-known member
  • Dec 24, 2013
    11,983
    11,719
    113
    මරුසිරා;18124472 said:
    එල එල සහෝ ...වහනයක් කෙසේවෙතත් ඉස්සරහට හෙලියකට වත් ට්‍රයි කරන්න ඕනේ ටැක්ස් ගහන්න කලින් :rofl::dull:

    රේප් +6

    :rolleyes:
     

    polwattacom

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,989
    1,039
    113
    USA
    good post මචන්.. තව විස්තර දාන්න පුලුවන්ද හෙළිය ගැන..
     

    chathu05

    Well-known member
  • Dec 22, 2006
    4,043
    262
    83
    සිංහල ජාතියට ජය වේවා !!!​



    Very Good Thread !!!​


    සිංහල ජාතියට ජය වේවා !!!​
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • ප්‍රස්නේ වෙන්නේ apron/tarmac එකේදී hover කලොත් වටපිටාවේ තියෙන දේවල් වලට හානි වෙන්න පුළුවන් down wash එක වැඩි නිසා. එතන ඉන්න ground crew එකටත් අමාරුඉ. :shocked:

    ප්ලෙන් නග්ගන විදියට හෙලිකොප්ටර් නග්ගන්නෙ කොහොමෙයි ?