අහන්නත් දෙයක්ද බං ඔය පැකේජ් වලින් නම් 5 වෙනි එකනෙ හොඳම.![]()

Deep cycle battery keeyada ban? 12v 80Ah da daanne? Poddak battery monada kiyahanko ban puluwan nam.
Ado mm weda karanne ADMO solar eke, oya company 4 ta wada hoda brand walin api karanne ganath fair, government tender godak karanne api, ewa godak lebenna hetuwa techniacl and brand hoda nisa
suraya bala sangaramaya patan gatte president house eken ne, e project eka kalath api, apita e tender eka hamba une,
NSB loan denwa solar walata interest 12% upto 1,000,000/= no granter
3,000,000/= ganna puluwan maximum granter ekka
LECO eken loan ekak denwa upto 1,000,000/= with 8% interest meka nm patta labai, loan installment eka enne bill ekata, api export uni gana adu karala, oni nm 3000/= ei bilata loan installment ekath adu wela..hebei electricity ganne LECO eken wenna oni
1,000,000/= 5kw ekak gahaganna puluwan, normal generate 600units
netplus demma nm 600 x 22/= = 13,200/=hamba wenwa
wedi wistara oni nm or ganna oni nm pm karapalla phone number eka
![]()
අම්මෝ ගණන් බන්. ඔච්චර යන් නෑ බන්. උඹලගේ ගෙදර unit කීයක් යනවද කියපන් මම කියන්න ගන්න තැනක්.
මේ බන්, ලෝන් එකක් දාල එකේ installment එක cover කරගන්න බැරිද netplus දාල?
