හොදම සෝලර් පැකේජ් එක - පාවිච්චි කරන ඒකක ගාන&#3

Roamstar

Well-known member
  • Aug 8, 2012
    1,916
    405
    83
    Colombo, Sri Lanka
    අම්මෝ ගණන් බන්. ඔච්චර යන් නෑ බන්. උඹලගේ ගෙදර unit කීයක් යනවද කියපන් මම කියන්න ගන්න තැනක්.
     

    ADD

    Member
    Apr 17, 2016
    1,685
    83
    0
    Colombo
    අහන්නත් දෙයක්ද බං ඔය පැකේජ් වලින් නම් 5 වෙනි එකනෙ හොඳම. :nerd:

    naha ban gedara unit ganai kawadawath gedara wadi wenne naha kiyala hithenawa nam units i mean kuluyata denna thawa thattuwak gahanna monawa hari electric iteam wadi wena seen nath nam unit ganawa adu nowa package ekak gaththoth athi ban eth uba kiyana widiyata wadiyen unit CEB ekata up karahama ganak labena seen ekak thiyenawa mama hithanne :yes:
     

    suti

    Active member
  • Mar 4, 2012
    198
    49
    28
    Deep cycle battery genne loku project ekak hamba unoth witarai bn (street light)

    sale karanna genath thiyan inne nhe, techfine api gennuwe

    ithuru ekak thibboth thama denna wenne, 100ah or 150ah thibbe



    Deep cycle battery keeyada ban? 12v 80Ah da daanne? Poddak battery monada kiyahanko ban puluwan nam.
     

    basunnaha

    Well-known member
  • Jan 19, 2011
    1,505
    278
    113
    37
    USA
    Ado mm weda karanne ADMO solar eke, oya company 4 ta wada hoda brand walin api karanne ganath fair, government tender godak karanne api, ewa godak lebenna hetuwa techniacl and brand hoda nisa

    suraya bala sangaramaya patan gatte president house eken ne, e project eka kalath api, apita e tender eka hamba une,

    NSB loan denwa solar walata interest 12% upto 1,000,000/= no granter
    3,000,000/= ganna puluwan maximum granter ekka

    LECO eken loan ekak denwa upto 1,000,000/= with 8% interest meka nm patta labai, loan installment eka enne bill ekata, api export uni gana adu karala, oni nm 3000/= ei bilata loan installment ekath adu wela..hebei electricity ganne LECO eken wenna oni

    1,000,000/= 5kw ekak gahaganna puluwan, normal generate 600units

    netplus demma nm 600 x 22/= = 13,200/=hamba wenwa

    wedi wistara oni nm or ganna oni nm pm karapalla phone number eka

    :D:D

    ela machan. mamat admo eka gana wistara tikak baluwa. tawa wistara tikak balala umbawa contact karannam
     

    basunnaha

    Well-known member
  • Jan 19, 2011
    1,505
    278
    113
    37
    USA
    අම්මෝ ගණන් බන්. ඔච්චර යන් නෑ බන්. උඹලගේ ගෙදර unit කීයක් යනවද කියපන් මම කියන්න ගන්න තැනක්.

    loan 1k daala ganna baluwe machan. danata yanne podi units gaanak. issarahatat ekka hitala tama loku units gaanaka 1k baluwe
     

    tishaeins

    Well-known member
  • Mar 26, 2010
    1,445
    156
    63
    makola
    kattiyatama kiyanne solar godak hodai. habai eka hai karaddi innavtor eke volttage eka hariyata thiyanawada balanna mokada apita unhai karanna haduwe kiwata wada adu ekak eka nisa eka check karanna. mokada eke thiyena dewal poddak understand karaganna hamotama ba. podi electric knowldege ekak one

    dan 5kw walata yanne 950000k wage