ubata witarane oya aula
ඔව් බන් මට කිසිම අවුලක් නෑ. phone එක Nexus 6 එක වගේම හොදයි, ඒ තරම්ම නැති වුනත්.
ubata witarane oya aula
:
thama 4n eke aula hari giye nedda![]()
ඔව් බන් මට කිසිම අවුලක් නෑ. phone එක Nexus 6 එක වගේම හොදයි, ඒ තරම්ම නැති වුනත්.
Podi Silva - පොඩි සිල්වා;18500764 said:උබ අර lock screen අවුල හැදුව ද
Dual Sim දාලා දෙවෙනි Sim එකෙන් USSD Code ගහලා බලපන්
Network Manual Search කරලා බලපන්
Status Bar එකේ Sim දෙකේ Signal Names පෙන්නවද බලපන්
තව තිබුනා ඒ ටික කිව්වා නේ
තව ඇති ඒ ටිකත් අහුවුණාම කියන්නම්
මල ජරාව
ඉක්මනට Android M එයි ද බන්


උබ errors හොයනවද බන්?
අනේ මන්දා මට නම් Dual SIm ඕනේ නෑ ඉතින් ලෙඩ තිබ්බත් මොකද![]()
Podi Silva - පොඩි සිල්වා;18500781 said:1500 පෝන් හොදයි මීට වැඩිය
Errors හොයනවා නෙවේ දැන් මට ඕන එකක්වත් කරගන්න බෑ මේකෙන්
මට නම් ප්රශ්ණයක් නෑ. උබ එදා ගොඩක් ප්රශ්ණ තියෙනවා කියලා දාපු ඔක්කොම වගේ එහෙම නෙවෙයි කියලා මම ඔප්පු කරානේ? ඉතින් උබට තමයි ප්රශ්ණය, ඕක phone එකේ වත් Lollipop වල ලෙඩක් වත් නෙවෙයි, ඒ කොහොමත් වුනත් උබට ඕක හරි නැත්නම් විකුණලා වෙන එකක් ගනින්.
ප්රශ්ණය එතකොට ඉවරනේ. උබ ඕක forum එක කිය කිය ගියා කියලා විසදෙන්නේ නෑනේ?
Podi Silva - පොඩි සිල්වා;18500832 said:නෑ උබ Single Sim දාලනේ ඒව කරේ Dual Sim දාල බලපන් උබටත් තියෙනවා
ඊයෙ කියපු එකත් උබටත් තියේ නේ
දැන් කිව්ව Signal Name කේස් එකත් උබට තියේ නේ
Single Sim උනත්
මන් කිව්වේ අනිත් උන්ට දැන ගන්න්
මට ඕක කලින් කිව්වා නම් මන් Update කරන්නේ නෑ නේ එහෙම නොවෙන්න කිවේ

අරූ phone එක හරි නෑ කියපු නිසාම මම දැන් Vice City දාලා ටිකක් වෙලා ගැහුවා, smooth එකට වැඩ කිසිම ලැග් එකක් නෑ, මේකේ මම game වැඩියේ ගහන්නේ නෑ නමුත් game ගහන්නත් Canvas A1 එක ප්රශ්ණයක් නෑ. නමුත් මම 20 ට වැඩියේ වියදම් කරන්න පුලුවන් එකෙක්ට මේක ගන්න කියන්නේ නෑ මොකද මීට වඩා හොද features තියෙන phones තියෙනවා. නමුත් 20 ට අඩුවෙන් මේක සුපිරි phone එකක්.
Podi Silva - පොඩි සිල්වා;18500742 said:ඔව් එන්න එන්න වැඩි එනවා
මල ජරාවක් බන්

single sim,dual sim කියලා නෑ බන්, උබ කිව්වේ Wifi case ගැනයි ඒවා මේවනේ, Wifi එකට Sim එකේ බලපෑමක් නෑ.
එතකොට උබ ඔය වක්ර ලෙස කියන්නේ Canvas A1 එක හොද නෑ කියලද?![]()
oke keeyada bun ochchcarama hodai kiyanna ?