ඒ මොකක්ද?
now can you guess? firefox awesome... just drag & drop (easy bumping solutions )

ඒ මොකක්ද?

chrome ayin une elakiriya hindamayi... meke copy paste lesiyneow eken drag and drop korala oka wune![]()

creed1 - ළගදීම CAR SALE කරුවෙකුගේ රෙදි ගැලවෙයි!!!!
Car Sale කාරයා - අඩෝ උඹ මගේ රෙද්ද ගැල්ව්වොත් මම උඹගේ රෙද්ද කඩනවා
creed1 -

creed1 - ළගදීම CAR SALE කරුවෙකුගේ රෙදි ගැලවෙයි!!!!
Car Sale කාරයා - අඩෝ උඹ මගේ රෙද්ද ගැල්ව්වොත් මම උඹගේ රෙද්ද කඩනවා
creed1 -

creed1 - ළගදීම CAR SALE කරුවෙකුගේ රෙදි ගැලවෙයි!!!!
Car Sale කාරයා - අඩෝ උඹ මගේ රෙද්ද ගැල්ව්වොත් මම උඹගේ රෙද්ද කඩනවා
creed1 -





creed1 - ළගදීම CAR SALE කරුවෙකුගේ රෙදි ගැලවෙයි!!!!
Car Sale කාරයා - අඩෝ උඹ මගේ රෙද්ද ගැල්ව්වොත් මම උඹගේ රෙද්ද කඩනවා
creed1 -




creed1 - ළගදීම CAR SALE කරුවෙකුගේ රෙදි ගැලවෙයි!!!!
Car Sale කාරයා - අඩෝ උඹ මගේ රෙද්ද ගැල්ව්වොත් මම උඹගේ රෙද්ද කඩනවා
creed1 -




ඔය පත්තරේ තියෙන්නෙ වෙන සීන් එකක් බන්
Elakiriye ekek car eka gedara aran yana gaman magadi breakdown wechcha scene ekak ne kiwwe
Unreg waahanawalata poth thynawada?![]()
![]()


Elakiriye ekek car eka gedara aran yana gaman magadi breakdown wechcha scene ekak ne kiwwe
Unreg waahanawalata poth thynawada?![]()
![]()
meka nm dan masayak dekak wage parana cn ekak..muge tibbeth okkoma Accident wahana thama...
mu habai mara gemak gahala tiyenne..watema ahu wela
