ළගදීම CAR SALE කරුවෙකුගේ රෙදි ගැලවෙයි!!!!

ZoomLine

Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    creed1 - ළගදීම CAR SALE කරුවෙකුගේ රෙදි ගැලවෙයි!!!!
    Car Sale කාරයා - අඩෝ උඹ මගේ රෙද්ද ගැල්ව්වොත් මම උඹගේ රෙද්ද කඩනවා
    creed1 - :baffled::dull::baffled:
     

    upulpdn

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    34,672
    2,251
    113
    Kurunegala
    creed1 - ළගදීම CAR SALE කරුවෙකුගේ රෙදි ගැලවෙයි!!!!
    Car Sale කාරයා - අඩෝ උඹ මගේ රෙද්ද ගැල්ව්වොත් මම උඹගේ රෙද්ද කඩනවා
    creed1 - :baffled::dull::baffled:
    :baffled:
     

    S.Akalanka

    Well-known member
  • May 10, 2017
    2,729
    192
    63
    creed1 - ළගදීම CAR SALE කරුවෙකුගේ රෙදි ගැලවෙයි!!!!
    Car Sale කාරයා - අඩෝ උඹ මගේ රෙද්ද ගැල්ව්වොත් මම උඹගේ රෙද්ද කඩනවා
    creed1 - :baffled::dull::baffled:

    Car Sale කාරයා - hu hu ko galawwada :rofl:
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    creed1 - ළගදීම CAR SALE කරුවෙකුගේ රෙදි ගැලවෙයි!!!!
    Car Sale කාරයා - අඩෝ උඹ මගේ රෙද්ද ගැල්ව්වොත් මම උඹගේ රෙද්ද කඩනවා
    creed1 - :baffled::dull::baffled:

    :baffled::baffled::baffled::baffled::baffled:
     

    nad253

    Well-known member
  • Oct 11, 2006
    14,662
    370
    83
    No idea!
    creed1 - ළගදීම CAR SALE කරුවෙකුගේ රෙදි ගැලවෙයි!!!!
    Car Sale කාරයා - අඩෝ උඹ මගේ රෙද්ද ගැල්ව්වොත් මම උඹගේ රෙද්ද කඩනවා
    creed1 - :baffled::dull::baffled:

    :rofl:
     

    Chathu D

    Well-known member
  • Aug 13, 2008
    3,818
    276
    83
    19399680_10213657395248990_2647328394335834490_n.jpg
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113

    Elakiriye ekek car eka gedara aran yana gaman magadi breakdown wechcha scene ekak ne kiwwe


    Unreg waahanawalata poth thynawada? :confused: :eek::eek::eek:
    ඔය පත්තරේ තියෙන්නෙ වෙන සීන් එකක් බන්
    උඹ හිතුවද මේ ත්‍රේඩ් එකේ කතාව කියලා :lol::lol:
     

    Chathu D

    Well-known member
  • Aug 13, 2008
    3,818
    276
    83

    Elakiriye ekek car eka gedara aran yana gaman magadi breakdown wechcha scene ekak ne kiwwe


    Unreg waahanawalata poth thynawada? :confused: :eek::eek::eek:

    meka nm dan masayak dekak wage parana cn ekak..muge tibbeth okkoma Accident wahana thama...

    mu habai mara gemak gahala tiyenne..watema ahu wela
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    meka nm dan masayak dekak wage parana cn ekak..muge tibbeth okkoma Accident wahana thama...

    mu habai mara gemak gahala tiyenne..watema ahu wela

    නංගි පෙන්නනවා කියල අක්කා පෙන්නනව :angry: