Thank you80 per sqft wage
ape gedara nam kara dawasata 5000k wage gaththe.
Ape paththe ekek innawa badamath kapagena lassanta wade karanawa. habai athi pandithaya.2' x 2' ටයිල් අල්ලන්ඩ ටයිල් බාස් Rates කියද මෙ දවස් වල?
පොලොවෙ බදාම කපල තියෙන්නෙ ටයිල් එක අල්ලගෙන යන්ඩ තියෙන්නෙ
Monawada gaththa tile??kohenda gaththe???2' x 2' ටයිල් අල්ලන්ඩ ටයිල් බාස් Rates කියද මෙ දවස් වල?
පොලොවෙ බදාම කපල තියෙන්නෙ ටයිල් එක අල්ලගෙන යන්ඩ තියෙන්නෙ
Kohomath allana ekata tamai badama kapanna kiyanna ona .nethnam badama karapu ekage weradi kiyai wede ala unothApe paththe ekek innawa badamath kapagena lassanta wade karanawa. habai athi pandithaya.
100 - 130 range eka yanne per sqftදැන් rates කීයද බන්?