2021 වසරේ ලොව බලවත්ම පාස්පෝට් එක

ruchira55

Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,997
    40,899
    113
    කටින් පුටින් වගේම පුකෙන් පුටින්... මෙලෝ වැඩක් බෑ. ගූ ගොඩක් රට ඉදන් ගෙනල්ලා ඉන්න තැනිනුත් පල්ලෙහාට වැටුනා ලංකාව.
    රට අරාජිකයි බන්. පඹයොත් දැක්කා නන්දයා වගේ පඹයෙක් ජීවිතේට දැක්කෙ නෑ. දුකයි අපිට මේවා බලන් ඉන්න වෙච්ච එකට :(:(
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,960
    18,084
    113
    ඔය රටවල් දෙකම අපිටත් වඩා පහල ඉඳලා නැගිටපු රටවල් දෙකක්නෙ. වෙනසකට තිබ්බේ ඒ රටවල් වල නායකයො හොරකම් කරන අය නෙවේ. අවංක මිනිස්සු. උගත් මිනිස්සු. කටින් පුටින්ලා නෙවේ රියල්ම වැඩ්ඩො. රටේ මිනිස්සුන්ගෙ බුද්ධිමට්ටම ගැලපෙන පාලකයොනෙ හම්බෙන්නෙ. ඒ අතින් මේ පුන්‍ය භූමිය ගොඩාක්ම අවාසනාවන්තයි.
    Wenasa oya ratawal dekama america we un pumbala udata gatta ratawal dekak. Balapan south koreawei north koreawei wenasa. A wage tamai. American karayata udaw karana un goda yanawa.
     
    • Like
    Reactions: ruchira55

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    රට අරාජිකයි බන්. පඹයොත් දැක්කා නන්දයා වගේ පඹයෙක් ජීවිතේට දැක්කෙ නෑ. දුකයි අපිට මේවා බලන් ඉන්න වෙච්ච එකට :(:(
    රට නිකම් පාලනයක් නැතිව යනවා වගේ හැගිමක් තියෙන්නෙ බන් මට නම්. මුං 2015 පැරද්දුව එකට පලිගන්නවා මිනිස්සුන්ගෙන්.
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,997
    40,899
    113
    Wenasa oya ratawal dekama america we un pumbala udata gatta ratawal dekak. Balapan south koreawei north koreawei wenasa. A wage tamai. American karayata udaw karana un goda yanawa.
    මම කියන්නෙ නෑ අමෙරිකන් කාරයා උදව් කරේ නෑ කියලා. ඒත් උන්ට පුම්බන්න දෙයක් නෑ බන් උන් රියල් වැඩ්ඩො. බලපන් ඒ රටවල් වල නායකයොන්ගෙ ප්‍රොෆෙශන්. කොලිටි මිනිස්සු. කැබිනට් වල උනත් පට්ටම ඩයල් ඉන්නෙ. අපේ පාර්ලිමේන්තුවෙම බැලුවත් එහෙම කොලිෆිකේශන් තියෙන උන් 10ක් වත් ඉන්නවද? අමෙරිකන් කාරයා දිනන අස්සයට ලංසුව තියපු සීන් එකක් තියෙන්නෙ.
    රට නිකම් පාලනයක් නැතිව යනවා වගේ හැගිමක් තියෙන්නෙ බන් මට නම්. මුං 2015 පැරද්දුව එකට පලිගන්නවා මිනිස්සුන්ගෙන්.
    සිරාවටම බන්. අනික මේකා වටේටම බැඳිලා ඉන්න එකෙක්. සිරිසේනලට වගේ වෙට්ටු දාලා ගේමක් ගහන්න බෑ. පුළුවන් කමක් තිබ්බත් එච්චර දෙයක් කරන්න තරම් මොළයකුත් නෑ. අත්දැකීමකුත් නෑ. ඒක ඌම පිලිගත්තනෙ.
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,960
    18,084
    113
    මම කියන්නෙ නෑ අමෙරිකන් කාරයා උදව් කරේ නෑ කියලා. ඒත් උන්ට පුම්බන්න දෙයක් නෑ බන් උන් රියල් වැඩ්ඩො. බලපන් ඒ රටවල් වල නායකයොන්ගෙ ප්‍රොෆෙශන්. කොලිටි මිනිස්සු. කැබිනට් වල උනත් පට්ටම ඩයල් ඉන්නෙ. අපේ පාර්ලිමේන්තුවෙම බැලුවත් එහෙම කොලිෆිකේශන් තියෙන උන් 10ක් වත් ඉන්නවද? අමෙරිකන් කාරයා දිනන අස්සයට ලංසුව තියපු සීන් එකක් තියෙන්නෙ.
    Oya umbala hitan inna widiya. Singapuruwe kochchara rent eka gewaganna bari, kanna bonna nati un innawada. Gihin balapan ehe apartment ekaka size eka. Umba dan inna room ekata wada podi.
     

    Hasitha22

    Well-known member
  • Aug 28, 2021
    5,982
    5,225
    113
    Singapore, Japan :shocked::shocked:

    45-65-liberation-unrest-a-new-nation-1.jpg


    07.jpeg
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,997
    40,899
    113
    Oya umbala hitan inna widiya. Singapuruwe kochchara rent eka gewaganna bari, kanna bonna nati un innawada. Gihin balapan ehe apartment ekaka size eka. Umba dan inna room ekata wada podi.
    එහෙම මිනිස්සු නැත්තෙ මොන රටේද. බලවත් හැම රටේම ඒ වගේ මිනිස්සු ඉන්නවා. අමෙරිකාවෙත් ඉන්නවා චීනෙත් ඉන්නවා රුසියාවෙත් ඉන්නවා.
     
    • Like
    Reactions: shenat and Gihanjs

    imhotep

    Well-known member
  • Mar 29, 2017
    14,872
    8
    35,480
    113
    Oya umbala hitan inna widiya. Singapuruwe kochchara rent eka gewaganna bari, kanna bonna nati un innawada. Gihin balapan ehe apartment ekaka size eka. Umba dan inna room ekata wada podi.
    Have you visited China? In some areas our "Petti Kade" can be considered a Supermarket. There's poverty. If you have Chinese friends, ask what hardships they went through. Only now they can afford a Yoghurt to their kids. That's the reality.

    Apartment sizes vary.. even if you book a nice Hotel in HongKong, the space is limited - sometimes it's hard to turn around 360 degrees in the shower.
     
    Last edited:

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,960
    18,084
    113
    Have you visited China? In some areas our "Petti Kade" can be considered a Supermarket. There's poverty. If you have Chinese friends, ask what hardships they went through. Only now they can afford a Yoghurt to their kids. That's the reality.

    Apartment sizes vary.. even if you book a nice Hotel in HngKong, the space is limited - sometimes it's hard to turn around 360 degrees in the shower.
    I have. Best country I've ever been to.
     

    imhotep

    Well-known member
  • Mar 29, 2017
    14,872
    8
    35,480
    113
    I have. Best country I've ever been to.
    Probably the only country you visited or else you visited Shanghai. It's Paradise when compared with the rest of China. I have travelled everywhere in the World except Russia, the two Koreas, Burma and a few countries in the Eastern Europe. Visited China twice on work related, spent nearly 27 days with the family touring China but I will never set foot in China except for a work related run. :P
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,960
    18,084
    113
    Probably the only country you visited or else you visited Shanghai. It's Paradise when compared with the rest of China. I have travelled everywhere in the World except Russia, the two Koreas, Burma and a few countries in the Eastern Europe. Visited China twice on work related, spent nearly 27 days with the family touring China but I will never set foot in China except for a work related run. :P
    What year?
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,960
    18,084
    113
    The last time in China was about 4 years ago. (The family tour). As I said Shanghai is stunning , beyond comparison. So are some of the new towns and some revamped old ones like Wuxi. :yes:
    The China that existed 4 years ago is not the China that exists today. Also your anecdote of seeing underdeveloped towns is irrelevant. Even California has skid rows. There are towns in US with no access to clean water. Singapore has homeless people. Poverty exists everywhere. However there's no extreme poverty in China like in other countries. It's a fact.
     

    imhotep

    Well-known member
  • Mar 29, 2017
    14,872
    8
    35,480
    113
    The China that existed 4 years ago is not the China that exists today. Also your anecdote of seeing underdeveloped towns is irrelevant. Even California has skid rows. There are towns in US with no access to clean water. Singapore has homeless people. Poverty exists everywhere. However there's no extreme poverty in China like in other countries. It's a fact.
    You have never been to the parts that I have been in China... That's about it. But these areas were visited several years ago. :yes:
    Yes you are correct, there are slum areas in many developed countries. Quite true.

    I have even visited the Brazilian Favelas... many tourists would not even contemplate stepping in these areas. Our entire family visited and our driver guaranteed our safety. In fact we spent more than a hour, visited the pub inside, bought the guys a few drinks and had a nice time. Honestly we were warmly welcome. Probably no SriLankan ever visited them. :P
     
    Last edited:

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,332
    1
    13,265
    113
    Gotham City
    රටෙන් රටට වෙනස් වෙනවා. ගොඩක් වෙලාවට මාස ගානක් පුළුවන්.



    ඔය රටවල් 43 ක් තියෙනවා කිව්වට අපිට යන්න ඕන වෙන වැඩකට ඇති රටවල් 5ක් වත් නෑ මං හිතන්නෙ.
    ------ Post added on Oct 10, 2021 at 2:09 PM
    මෙහෙමයි ඉතිං දියුණු රටක් කියලා තියෙන්නෙ සිංගා විතරයි .

    ඉතිං ඔය වගෙ වීසා එකක් ගහගෙන යන්නෙ ඉතිං ට්‍රැවල් කරන්න නෙ ?
    ඉතිං ට්‍රැවල් පර්පස් එක ගත්තොත් ඔය තියෙන රටවල් උනත් අවුලක් නැහැ ඉතිං .
    ලෝකප්‍රකට නැති උනත් ලස්සන තැන් තියෙනවා බලන්න යන්න .
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    මම කියන්නෙ නෑ අමෙරිකන් කාරයා උදව් කරේ නෑ කියලා. ඒත් උන්ට පුම්බන්න දෙයක් නෑ බන් උන් රියල් වැඩ්ඩො. බලපන් ඒ රටවල් වල නායකයොන්ගෙ ප්‍රොෆෙශන්. කොලිටි මිනිස්සු. කැබිනට් වල උනත් පට්ටම ඩයල් ඉන්නෙ. අපේ පාර්ලිමේන්තුවෙම බැලුවත් එහෙම කොලිෆිකේශන් තියෙන උන් 10ක් වත් ඉන්නවද? අමෙරිකන් කාරයා දිනන අස්සයට ලංසුව තියපු සීන් එකක් තියෙන්නෙ.

    සිරාවටම බන්. අනික මේකා වටේටම බැඳිලා ඉන්න එකෙක්. සිරිසේනලට වගේ වෙට්ටු දාලා ගේමක් ගහන්න බෑ. පුළුවන් කමක් තිබ්බත් එච්චර දෙයක් කරන්න තරම් මොළයකුත් නෑ. අත්දැකීමකුත් නෑ. ඒක ඌම පිලිගත්තනෙ.


    කයියයි විතරයි බන්. හොද වෙලාවට කොරොනා ආවේ.. කොරොනා පිට දාල ශෙප් වෙන්න. කොරොනා ආවෙ නැත්නම් මුංට නැට්ට පුකේ ගහ ගන්න වෙන්නෙ. හොරකම විතරයි.