30ක් වෙලත් බැදපු නැති කොල්ලෙක්

nikeshsaranga567

Junior member
  • May 28, 2023
    54
    60
    18
    තියන ප්‍රශ්න එක්ක දැන්ම බදිනවා කියන එක ඉතින් බොරු.... කෙල්ලෙක් හිටියා බට් දැන් නම් සිංගල්.... කෙල්ලො යාලු කරගන්නත් එහෙම ලොකූ හැකියාවක් නෑ.. 10ක් ට්‍රයි කලොත් 1ක් වාගේ ගොඩ දාගත්තැකි.. ප්‍රශ්න එක්ක කෙල්ලෙක් දාගන්න හිතෙන්නෙත් නෑ.. බට් හීට් එකේ ඉන්නෙ.. මේකට එක්ස්පර්ට් ලා විසදුමක් දීහල්ලකෝ.. බඩු ගහන්න ස්පා යන්න කියන්න එපා මචංලා ඒකට ටිකක් බයයි ලෙඩ සීන් වලට... දැන් 30ක් වයස... ප්‍රශ්න කියන්නෙ ඉතින් ආර්ථික ගැටලු තමා.. ජොබක් තිබ්බට ඉන්න ගෙයක් එහෙම මටම කියල නෑ.. ස්ටේබල් වෙලා බදින්න තමා අදහස... ආයෙ දුක් විදින්න බෑ බංලා ඒකයි
     

    Udee KJ

    Well-known member
  • Feb 10, 2023
    5,035
    4,483
    113
    හොඳ ඉන්කම් එකක් හදාගනින්. නැතුව නං රටේ ලෝකෙ උන් කියන පලියට බඳින්න එපා. කෙල උනාම කවුරුත් නෑ. ජිම් එකකට ගිහිල්ල ඇඟ ටිකක් ලස්සනට හදාගනිං. හොඳ පර්සනැලිටි එකත් එක්කම කොලිටීස් බිල්ඩ් කරගනිං. 30 නෙවෙයි 40 වුනත් සුපිරි කෑලි ලයින් වෙනව.
    අනික හොඳ පර්සනැලිටියක් තියෙන උන් දකින දකින එකට අනින්න යන්නෙ, සෙවලයො වගේ හැසිරෙන්නෙ, බඩු සීන් එකේ නෑ.


    සල්ලි නැත්තං බඳින්න එපා.
     

    Flappybird

    Well-known member
  • Jun 17, 2018
    4,024
    6,816
    113
    Earth
    උබ අනිත් උන්ට බම්බු ගහගන්න කියල උබේම ටයිම් සෝන් එකේ ඉන්න එකට රෙස්පෙක්ට්.
    හැබැයි උබට ඔලුවෙ ප්ලෑන් එකක් තියෙන්න ඕනෙ නිකන් ඔහෙ පාවි පාවි ඉඳ්ලනම් බෑ. Predictable income එකක් හදාගනින්.
    එතකන් ඉතින් නිකන් පොඩ්ඩක් ඩේට් කරපන් කෙල්ලො. 10 ක් try කරපන් ඉතින් එකක් සෙට් උනාම අවුලක් නෑනෙ..
     

    INCORRECT

    Well-known member
  • Jun 13, 2016
    4,344
    3,880
    113
    EARTH
    1721726036033.png
     

    nikeshsaranga567

    Junior member
  • May 28, 2023
    54
    60
    18
    Friends with benefits set karaganna?
    Eka karanna therenne na machan sirawatama, ehema karama anik side eken serious karanna enawane.. any idea ?

    30 i nm. Badinna one nm. Thawa Stable wenakal inna epa hoda ekak hoyala badapan. Ita passe denna ekka Life eka manage karagena goals achive karpan. 30 kiyanne kollonge hoda wayasakne bn. Ganu nathi wenne na depression hadaganne nathuwa idapan
    Stable wela badinna thama machan hithuwe me 30ta oni tharam katta kala tiyanawa bn stable nathuwa bandala katta kanna ba kiyana adahase inne
    ------ Post added on Jul 23, 2024 at 2:46 PM

    හොඳ ඉන්කම් එකක් හදාගනින්. නැතුව නං රටේ ලෝකෙ උන් කියන පලියට බඳින්න එපා. කෙල උනාම කවුරුත් නෑ. ජිම් එකකට ගිහිල්ල ඇඟ ටිකක් ලස්සනට හදාගනිං. හොඳ පර්සනැලිටි එකත් එක්කම කොලිටීස් බිල්ඩ් කරගනිං. 30 නෙවෙයි 40 වුනත් සුපිරි කෑලි ලයින් වෙනව.
    අනික හොඳ පර්සනැලිටියක් තියෙන උන් දකින දකින එකට අනින්න යන්නෙ, සෙවලයො වගේ හැසිරෙන්නෙ, බඩු සීන් එකේ නෑ.


    සල්ලි නැත්තං බඳින්න එපා.
    එකගයි මචන්... බට් දකින දකින එකකට නැතත් බඩු සීන් එකේ නැතත් වයස එක්ක හීට් එක වැඩී මචන්... කෙල්ලො අතරමං කරන්න අදහසකුත් නෑ හොදම කාලෙ නිසා ඇගට ඕන කියන එක දැනෙනවා මචං
    ------ Post added on Jul 23, 2024 at 2:49 PM

    Marry karana wayasa nam prashnayak ne bn. Hebei 20-30 kiyanne hodatama engergy eka thiyena kale. Moka baila gehuwwath me kale thamai hodata sex karanna oni. Wayasata gihilla owa karata twenties wala ganna athal eka aye ganna ba.
    Anna ekai machan sex oni kiyana eka danenawa ekata solution ekak hoyanne
    ------ Post added on Jul 23, 2024 at 2:49 PM

    උබ අනිත් උන්ට බම්බු ගහගන්න කියල උබේම ටයිම් සෝන් එකේ ඉන්න එකට රෙස්පෙක්ට්.
    හැබැයි උබට ඔලුවෙ ප්ලෑන් එකක් තියෙන්න ඕනෙ නිකන් ඔහෙ පාවි පාවි ඉඳ්ලනම් බෑ. Predictable income එකක් හදාගනින්.
    එතකන් ඉතින් නිකන් පොඩ්ඩක් ඩේට් කරපන් කෙල්ලො. 10 ක් try කරපන් ඉතින් එකක් සෙට් උනාම අවුලක් නෑනෙ..
    ඉන්කම් එකක් ජොබ් කරන අතරෙ සෙට් කරගන්න ට්‍රයි කරන ගමන් ඉන්නෙ මචන්... කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්න පුලුවන් මචන් හැබැයි උන් හිතන ඉක්මනට අපිට දේවල් කරන්න තරම් ස්ටේබල් නෑ බං ... ඒ නිසා බොරු හෝප්ස් දෙන්න මම ආස නැති නිසා සෙට් නොකරගන්නෙ මචං
    ------ Post added on Jul 23, 2024 at 2:51 PM
     

    Flappybird

    Well-known member
  • Jun 17, 2018
    4,024
    6,816
    113
    Earth
    ඉන්කම් එකක් ජොබ් කරන අතරෙ සෙට් කරගන්න ට්‍රයි කරන ගමන් ඉන්නෙ මචන්... කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්න පුලුවන් මචන් හැබැයි උන් හිතන ඉක්මනට අපිට දේවල් කරන්න තරම් ස්ටේබල් නෑ බං ... ඒ නිසා බොරු හෝප්ස් දෙන්න මම ආස නැති නිසා සෙට් නොකරගන්නෙ මචං
    ------ Post added on Jul 23, 2024 at 2:51 PM
    ඉතින් බන් උබ කියපන් උබට බඳ්ඉන්න ඕනෙ නෑ කියල..නිකන් ඩේට් කරන්න කැමති කෙල්ලො ඉන්නවා. බොරු හෝප්ස් දෙන්න එපා ඒව කැරි වැඩ.
     

    Xi Jinping

    Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room
    එහෙම ස්ටේබල් උනාම බඳින්න හිටියොත් ලොවෙත් බඳින්න වෙන්නේ නෑ. මොකද ලංකාවේ ආර්ථිකේ මේ ඉන්න හොරු එක්ක කවදාවත් ගොඩ යන්නේ නෑ. ආයේ ණය ගෙවන කාලේ ලං වෙද්දී මීට වඩා බදු ගහලා අරිනවා ඒ නිසා මේ කාලේ කරගන්න එකක් තමා
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,803
    17,030
    113
    තියන ප්‍රශ්න එක්ක දැන්ම බදිනවා කියන එක ඉතින් බොරු.... කෙල්ලෙක් හිටියා බට් දැන් නම් සිංගල්.... කෙල්ලො යාලු කරගන්නත් එහෙම ලොකූ හැකියාවක් නෑ.. 10ක් ට්‍රයි කලොත් 1ක් වාගේ ගොඩ දාගත්තැකි.. ප්‍රශ්න එක්ක කෙල්ලෙක් දාගන්න හිතෙන්නෙත් නෑ.. බට් හීට් එකේ ඉන්නෙ.. මේකට එක්ස්පර්ට් ලා විසදුමක් දීහල්ලකෝ.. බඩු ගහන්න ස්පා යන්න කියන්න එපා මචංලා ඒකට ටිකක් බයයි ලෙඩ සීන් වලට... දැන් 30ක් වයස... ප්‍රශ්න කියන්නෙ ඉතින් ආර්ථික ගැටලු තමා.. ජොබක් තිබ්බට ඉන්න ගෙයක් එහෙම මටම කියල නෑ.. ස්ටේබල් වෙලා බදින්න තමා අදහස... ආයෙ දුක් විදින්න බෑ බංලා ඒකයි
    https://m.facebook.com/story.php?st...063690455269&mibextid=w8EBqM&startTimeMs=5000
     
    • Like
    Reactions: nikeshsaranga567

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    Marry karana wayasa nam prashnayak ne bn. Hebei 20-30 kiyanne hodatama engergy eka thiyena kale. Moka baila gehuwwath me kale thamai hodata sex karanna oni. Wayasata gihilla owa karata twenties wala ganna athal eka aye ganna ba.
    Leda walin berenna widihak kypnko. Owa krla hadunoth ehema iwarane. Condoms, prep use krata ane mnda
     
    • Like
    Reactions: nikeshsaranga567