BET365.. ඔට්ටු දාල සල්ලි හොයමු

Mr.BooBoo

Junior member
  • Nov 17, 2013
    133
    5
    18
    BooBoo Residence
    BET365.. ඔට්ටු දාල සල්ලි හොයමු



    යාළුවනේ..

    මට Bet365.com එකට සල්ලි Deposit කරන්න ඕන වෙලා තියෙනවා. ඒ නිසා ඒ ගැන දන්නා අය පොඩ්ඩක් උදව් කරන්න.

    මේකයි සරලවම කතන්දරේ. මම මේ වෙනුවන්ම වෙනම බැංකු ගිණුමක් අරින්න තමයි හිතන් ඉන්නේ.

    මම මේ වෙනුවෙන්ම Account එකක් හදනවනම් මොන බැංකුවේ හදන එකද හොදම?

    එහෙම උනොත් මට Debit Card එක හරහා Direct Deposit කරන්න පුළුවන් නේද?
    (Card Detail දෙන එක ප්‍රශ්නයක් නෑ මේ වැඩේට විතරක් පාවිච්චි කරන නිසා )

    NETELLER හරි SKRILL Account එකකට Card එකෙන් දැන් සල්ලි Deposit කරන්න පුලුවන්ද? තාම බැරිද?

    සල්ලි ගන්නකොට මගේ Debit Card එකටම Withdraw කරන්නත් පුළුවන් වෙයි නේද?

    Verify Process එකට Driving License එක තිබ්බාම ඇතිද?




    bet365.png
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,404
    1
    101,299
    113
    34
    Kalutara
    කලින් ෆොරෙක්ස් බයිනරි විතරයි ලංකාවේ සල්ලි රට පටවන්න තිබ්බේ දැන් තව එකක් ඇවිල්ලද? :baffled:
     
    • Like
    Reactions: hasithayad

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    Neteler, skril reddawal gana mn dann na..
    Loacl Banks wala Credit, Debit card walin gewanna ba.. thahanam... e mohothema gedatta call
    karanawa...
     

    Mr.BooBoo

    Junior member
  • Nov 17, 2013
    133
    5
    18
    BooBoo Residence
    කලින් ෆොරෙක්ස් බයිනරි විතරයි ලංකාවේ සල්ලි රට පටවන්න තිබ්බේ දැන් තව එකක් ඇවිල්ලද? :baffled:

    Help එකක් වෙන දෙයක් ගැන කියන්න බැරිද විශ්ලේෂණය නොකර
     

    Alucard_SxE

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    6,523
    2,465
    113
    ubata local banks walin deposit karanna behe. Gambling purposes walata salli banks walin deposit karanna denne nehe.
    Skrill, Neteller use karanna wenawa. Habai prashne thiyenne ewage TOC hatiyata funds gambling/non gambling kiyala seperate wenawa. Giya para hukana anduwen block kara gambling purposes walata skrill,neteller walata salli deposit karanna.

    exchange karala deposit karanna puluwan habai

    betting +ev nemei uba hariyata inside info danne naththan. ithin betting man recommened karanne nehe
     
    Last edited:

    Mr.BooBoo

    Junior member
  • Nov 17, 2013
    133
    5
    18
    BooBoo Residence
    ubata local banks walin deposit karanna behe. Gambling purposes walata salli banks walin deposit karanna denne nehe.
    Skrill, Neteller use karanna wenawa. Habai prashne thiyenne ewage TOC hatiyata funds gambling/non gambling kiyala seperate wenawa. Giya para hukana anduwen block kara gambling purposes walata skrill,neteller walata salli deposit karanna.

    exchange karala deposit karanna puluwan habai

    betting +ev nemei uba hariyata inside info danne naththan. ithin betting man recommened karanne nehe

    බොහොම ස්තුතියි යාළුවා Comment එකට

    ඒ ගැන මට ගොඩාක් අත්දැකීම් තියෙනවා. පුරුදු වෙන්න කරනවා නෙමේ. ලංකාවේ Sporting Times and Star එක්ක ලක්ෂ ගණන් Bet කරලා තියෙනවා. ගොඩක් හම්බකරලා තියෙනවා.. එත් ඒවගේ තියෙන අවස්ථා හරිම සීමිතයි. පිටරට සයිට් එක්ක බලනකොට මෙහෙ ඒවා සිල්ලර කඩ වගේ. අරවා Food City වගේ..
    මට ඕන සල්ලි ටිකක් ඔය සයිට් එකට deposit කරන්න විතරයි කොහොමහරි.. හරියටම හැමදේම දැනගනම Account හදාගෙන Deposit කරන්න ඕන. ආවාට ගියාට කරොත් පස්සේ ගොඩක් Complicated වෙන නිසා තම දන්න දන්න අයගෙන් ටිකක් අහල බැලුවේ. සල්ලි ගන්නනම් කොහොමත් පුළුවන්නේ..
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    තහනම් නම් නෑ මචන්

    ඉතින් බන් ලංකාවේ Betting තහනම් නෑනේ.

    1x BET එකට mCash වලින් Direct Deposit කරන්න දෙනවනේ

    mCash walata regulations wenas athi.. but complain kaloth sathiyen thahanam wenawa sure...


    ST,SS walata bet kranne neethi godak maddene..
    But Lankawata kisima sambandayak nathi , govern kranna bari
    organization ekka ganu denu thahanam..

    uba one nm krala balapanko...
     

    Mr.BooBoo

    Junior member
  • Nov 17, 2013
    133
    5
    18
    BooBoo Residence
    mCash walata regulations wenas athi.. but complain kaloth sathiyen thahanam wenawa sure...


    ST,SS walata bet kranne neethi godak maddene..
    But Lankawata kisima sambandayak nathi , govern kranna bari
    organization ekka ganu denu thahanam..

    uba one nm krala balapanko...

    ඔව් මම කොහොමත් පොඩි ගානක් mCash හරහා දාල බලනවා 1XBET එකටනම්..

    එත් මට ගොඩක්ම උවමනාව තියෙන්නේ Bet365 එකට සල්ලි දාගන්න කොහොමහරි

    ස්තුතියි යාළුවා..
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    ඔව් මම කොහොමත් පොඩි ගානක් mCash හරහා දාල බලනවා 1XBET එකටනම්..

    එත් මට ගොඩක්ම උවමනාව තියෙන්නේ Bet365 එකට සල්ලි දාගන්න කොහොමහරි

    ස්තුතියි යාළුවා..

    math FB world cup ekata 365 giya... patta
    combination tikak thibbe.. satha dahayak
    dammath lakshayak dekak ena line ekak
    thibba neda...

    hodama de pita rata kenek allaganna eka..
     

    Mr.BooBoo

    Junior member
  • Nov 17, 2013
    133
    5
    18
    BooBoo Residence
    math FB world cup ekata 365 giya... patta
    combination tikak thibbe.. satha dahayak
    dammath lakshayak dekak ena line ekak
    thibba neda...

    hodama de pita rata kenek allaganna eka..

    දන්නා එවුන් නම් ඉන්නවා. එත් ෂුවර් නෑ බන්... බැංකුවෙන් ගිහින් කෙලින්ම ඇහුවොත් කොල්ලෙක්ගෙන් වගේ ඌ කියයිද විස්තරේ හරියටම?
     

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,983
    1
    9,805
    113
    Gampaha
    machan deposit and withdraw policy hariyata kiyawanna.
    godak welawata deposit method ekenmai withdraw karanna denne.


    withdraw karanna bari method ekakin deposit kaloth anathai.. mata ehema una betting site ekaka neme wena affiliate site ekaka
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,404
    1
    101,299
    113
    34
    Kalutara
    ඕක skrill neteller සපෝට් ද ඩිපොසිට් වලට? එහෙම සපෝට් නම් උපදෙසක් දෙන්නම්.
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    දන්නා එවුන් නම් ඉන්නවා. එත් ෂුවර් නෑ බන්... බැංකුවෙන් ගිහින් කෙලින්ම ඇහුවොත් කොල්ලෙක්ගෙන් වගේ ඌ කියයිද විස්තරේ හරියටම?

    ehema newe bn kelinma bank managerwa hambenna..
    neethiya gana danagannai mta one kiyanna...
    bari nm ba.. puluwan nm menna mge salli
    kiyala lakshayak dapan mese udata.. :dull: